Gå til innhold

Mann 188 cm høy, kraftig benbygging


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle kvinner (og dere menn)!

 

Jeg er en mann i min beste alder, okey... jeg er 23 år! Jeg er nesten 190 cm høy, og lurer på hva dere synes om kraftig benbygning? På mitt tynneste var jeg nede i 74 kg (da er du rimelig tynn!?) 

Jeg søker rett og slett bekreftelse. Jeg kan slanke meg, men da blir jeg "anorektisk" tynn, ettersom jeg har en kraftig benbygning. Jeg er ikke feit, "men kraftig" muskulatur om du skjønner? 

 

Anonymkode: aa9bd...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt. Sikker på at du har postet i riktig forum?

Anonymkode: 8c340...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du høres flott ut :) Det er ikke pent med menn på nesten 190 som er supertynne. 

Anonymkode: 15f4b...c3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle kvinner (og dere menn)!

 

Jeg er en mann i min beste alder, okey... jeg er 23 år! Jeg er nesten 190 cm høy, og lurer på hva dere synes om kraftig benbygning? På mitt tynneste var jeg nede i 74 kg (da er du rimelig tynn!?) 

Jeg søker rett og slett bekreftelse. Jeg kan slanke meg, men da blir jeg "anorektisk" tynn, ettersom jeg har en kraftig benbygning. Jeg er ikke feit, "men kraftig" muskulatur om du skjønner? 

 

Anonymkode: aa9bd...7a4

Nå veier jeg cirka 83 kg!

Anonymkode: aa9bd...7a4

ER ikke det lite hvis man er høy og kraftig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Synes du høres flott ut :) Det er ikke pent med menn på nesten 190 som er supertynne. 

Anonymkode: 15f4b...c3d

Hyggelig å høre! :)

Tanken slo meg i sted hvor kraftig underernært jeg har vært (74 kg!!) fordi jeg ville ha tynn benbygning. Jeg hadde omtrent ikke fett på kroppen, og nå ser jeg at benbygningen er på vei tilbake (jeg spiser mer mat). Og det er derfor jeg spør her, om dere kvinner finner det attraktivt? Eller om jeg skal gå ned igjen i vekt og få frem "skjelettet" ... Eller ihvertfall tynnere benbygning. 

Skjønner ikke helt. Sikker på at du har postet i riktig forum?

Anonymkode: 8c340...1b7

Ja, dette handler om "attraktivitet/singel/dating". Det er her damene er :-) 

Anonymkode: aa9bd...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hyggelig å høre! :)

Tanken slo meg i sted hvor kraftig underernært jeg har vært (74 kg!!) fordi jeg ville ha tynn benbygning. Jeg hadde omtrent ikke fett på kroppen, og nå ser jeg at benbygningen er på vei tilbake (jeg spiser mer mat). Og det er derfor jeg spør her, om dere kvinner finner det attraktivt? Eller om jeg skal gå ned igjen i vekt og få frem "skjelettet" ... Eller ihvertfall tynnere benbygning. 

Ja, dette handler om "attraktivitet/singel/dating". Det er her damene er :-) 

Anonymkode: aa9bd...7a4

Hæ? :klo:

Du får ikke slankere/lettere BEIN som i skjelett ved å spise mindre til du veier 74 kg, ei heller kraftigere bein/skjelett av å veie 83. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? :klo:

Du får ikke slankere/lettere BEIN som i skjelett ved å spise mindre til du veier 74 kg, ei heller kraftigere bein/skjelett av å veie 83. 

Når jeg veide 74 kg kunne jeg få på meg supertrange jeans som jeg aldri hadde sett for meg passe! 

Husk, vi har likt skjelett, det er det utenpå som er forskjellig.

Forestill deg en anorektiker. Har han tynne bein ? 

Anonymkode: aa9bd...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg veide 74 kg kunne jeg få på meg supertrange jeans som jeg aldri hadde sett for meg passe! 

Husk, vi har likt skjelett, det er det utenpå som er forskjellig.

Forestill deg en anorektiker. Har han tynne bein ? 

Anonymkode: aa9bd...7a4

Ja, det er jo akkurat det jeg sier?? Hvis man bare har bein med hud på passer jo en knøttliten bukse. Det er jo hud, sener, muskler osv sammenlagt som gjør at man veier mer og trenger større bukse. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veltrent mann på din høyde kan jo helt fint veie over 100 kilo uten å være tjukk verken på den ene eller andre måten. Og det kan jo absolutt ikke være noe mål å se ut som et skjelett!?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle kvinner (og dere menn)!

 

Jeg er en mann i min beste alder, okey... jeg er 23 år! Jeg er nesten 190 cm høy, og lurer på hva dere synes om kraftig benbygning? På mitt tynneste var jeg nede i 74 kg (da er du rimelig tynn!?) 

Jeg søker rett og slett bekreftelse. Jeg kan slanke meg, men da blir jeg "anorektisk" tynn, ettersom jeg har en kraftig benbygning. Jeg er ikke feit, "men kraftig" muskulatur om du skjønner? 

 

Anonymkode: aa9bd...7a4

*sikler*

Anonymkode: 6868b...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe som heter kraftig benbygning. Skjelettet veier hos de fleste mellom 2,5 og 4,5 kilo, nettopp for at det er menneskets reisverk og bygd for å være lett. Dette utgjør en svært liten prosent av et menneskes totalvekt.

Anonymkode: 4eef9...a91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er like høye. Jeg veier 75 kg og har brede skuldre og definerte muskler. På det meste veide jeg 79. Det er liten synlig forskjell. Men 83 kg er på ingen måte mye! 

Anonymkode: 460aa...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør noen meg, så er en mann som er nesten 1.90 høy og veier under 80 kilo en pingle. Noe annet er rett og slett ikke fysisk mulig. En bredskuldret, veltrent og sunn mann med den høyden veier minst 90 kilo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som nevnt over, å være høy og spinkel er IKKE fint. Jeg datet en fyr som var ca. 190 cm og veide i underkant av 70 kg. Bein som stilker og hofteben som stod ut som fjell. Det var ekkelt, og ikke særlig digg å ha sex med en sånn.. No offence, men det var ganske ille.

Hva mener du egentlig med kraftig beinbygning? Man kan ikke slanke bort kraftig beinbygning, men du kan slanke bort fett. Hvis du veier 83 kg høres ikke det mye ut for din høyde overhodet. Er du misfornøyd ville jeg heller trent styrke.

Aldri hørt om gutter som synes de har for kraftig beinbygning...de fleste skulle jo ønske de var kraftigere og mer muskuløse.

Anonymkode: ab72f...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe som heter kraftig benbygning. Skjelettet veier hos de fleste mellom 2,5 og 4,5 kilo, nettopp for at det er menneskets reisverk og bygd for å være lett. Dette utgjør en svært liten prosent av et menneskes totalvekt.

Anonymkode: 4eef9...a91

Jo det er noe som heter kraftig benbygning, men det går jo på utseende på skjelettet. Bare se på håndleddene til folk, enkelte har mye tykkere håndledd enn andre, kraftig benbygning.

At man ikke kan unnskylde vekten sin med at skjelettet veier så mye er en noe annet.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye kraftige muskuløse menn er det beste skm finnes :) Hadde ikke skadet å lagt på deg mer heller, så fremt der er kvalitetsmasse (muskler).

Mannen min er 182 høy og veier rundt 95-100 kg, med en fettprosent på rundt 15 nå for tiden.

Anonymkode: fd740...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veltrent mann på din høyde kan jo helt fint veie over 100 kilo uten å være tjukk verken på den ene eller andre måten. Og det kan jo absolutt ikke være noe mål å se ut som et skjelett!?

Det er der jeg har hatt feil fokus.. Alltid ønska å være tynn og spinkel egentlig! :/ Men det burde ikke være noe mål.

Jeg ble tynn og spinkel (74 kg!!), men ser i ettertid at jeg overtrente og spiste for lite. 

TS

Anonymkode: aa9bd...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...