Gå til innhold

Happn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan bruker folk happn egentlig? Jeg bor i Oslo så det raser jo inn med nye folk hele tiden, er det sånn at folk går gjennom alle og ser på profilene aktivt og sånn? 

Personlig har jeg ikke sett noen av de på ordebtlig, så jeg bruker jo bare appen slik som en hvilken som helst annen sjekkeapp. Men føler ikke det er så mye aktivitet det. 

Er det teit å sende charms? Kan man sende flere? 

Anonymkode: c4e4d...a62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp begynt å bruke den og sitter derfor og scrolle gjennom lista og ser på og vurderer alle, og når man da bor i Oslo så er det snakk om mange! Lurer liksom på om folk flest gjør det der? For føler jeg får lite matcher. Og lurer da på om det er greit å sende charms slik at de kanskje blir oppmerksom på meg da. 

 

Og det er vel ikke slik at man må sjekke appen fortløpende? Hvis jeg har forflyttet meg så går jeg gjennom og ser på alle de nye personene på lista når jeg kommer hjem.

Anonymkode: c4e4d...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri skjønt meg helt på Happn.. Har fått en del matcher, men ingen som skriver. Skrev til en, men fikk aldri noe svar. Har aldri sendt charm.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_TSX80

Nesten ingen aktivitet i forhold til Tinder. Bare fått to-tre matches på en halvårsperiode.

I forhold til antall matcher jeg har fått der, er jo det ren suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere menn om dere får charms? At jenta er desperat? Er det mange av dere damer som gjør det?

Anonymkode: c4e4d...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere menn om dere får charms? At jenta er desperat? Er det mange av dere damer som gjør det?

Anonymkode: c4e4d...a62

At hun er interessert men ikke vet hva hun skal si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ingen aktivitet i forhold til Tinder. Bare fått to-tre matches på en halvårsperiode.

Jeg synes det er ganske mye aktivitet der. Jeg har fått mange matcher på kort tid. Og jeg har ikke likt så veldig mange der heller

Anonymkode: c030b...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er interessert men ikke vet hva hun skal si.

Man kan jo bare sende charms til de som ikke har likt deg tilbake. Da kan man ikke si noe uansett :) 

Anonymkode: c030b...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men gutter, hva er greia med å sende en melding, for så å bare kutte ut etter at du har fått svar? Håper en av dere som holder på sånn er her og kan forklare. Opplever så ofte at han sier "hei", jeg svarer enten bare "hei", eller "hei, går det bra?". Ingen stor samtale, med andre ord. Men så hører jeg aldri fra de igjen. Opplever dette ganske ofte.

Ja, jeg vet at å vare svare hei på ei hei ikke er så kreativt, men hva er poenget med å sende det første hei-et i det hele tatt om du bare skal gi deg med det??

Anonymkode: 115c9...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...