Gå til innhold

Hva er den verste måten du har blitt dumpet på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes litt synd på meg selv akkurat nå, da jeg datet en kar som dumpet meg rett etter at vi hadde sex, via en snap- melding faktisk! For en jævel! Lurer derfor hva som er den verste måten dere har blitt dumpet på, og hvor lang tid tok det før du kom deg over det ?

Anonymkode: abda0...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å få høre at han ikke var forelsket i meg lenger...... Dette har hendt meg to ganger, og det var veldig vondt begge gangene....Jeg begynte å filosofere på hva det var med meg som gjorde at mannen ikke følte "rusen" av meg lenger.... Men hadde det vært bedre å høre at jeg ble dumpet på grunn av oppførselen min? Nei ikke sikkert det heller. Men det med at forelskelsesrusen var helt borte, var som et støkk i selvtillten min. Og det føles ikke særlig godt... Mistet veldig troen på grunn av det. Men sånn er livet. 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naken, under foreplay, var ikke mitt livs høydepunkt. Ikke den gangen da jeg fant en annen manns rester inni min daværende heller. Skulle faktisk ønske jeg kunne sett meg selv der jeg stod fullstendig forvirret og fikk servert noe ala "Jeg vil ikke at du skal ligge med andre, men jeg vil ikke bare ligge med deg." Relativt direkte, men særlig klisje var det jo ikke. Og det er vel fint på sett og vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli dumpa til fordel for noen andre er definitivt det verste. Plutselig er du ikke bra nok mer, noen andre tar over plassen din og du blir nærmest kastet vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bli dumpa til fordel for noen andre er definitivt det verste. Plutselig er du ikke bra nok mer, noen andre tar over plassen din og du blir nærmest kastet vekk.

Enig i at det må føles jævlig. Å bli dumpet er veldig vondt i seg selv. Man kan gå rundt å fundere på om det var utseende.... Det er der jeg tenker det er hver gang...  Føles jævlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det må føles jævlig. Å bli dumpet er veldig vondt i seg selv. Man kan gå rundt å fundere på om det var utseende.... Det er der jeg tenker det er hver gang...  Føles jævlig. 

Dessverre så er utseendet noe av det første man begynner å sette spørsmålstegn ved når man blir dumpet, og selvtilliten går derfor rett i dass. Men jeg tviler egentlig på at man har blitt styggere i løpet av perioden man har vært sammen eller noe. Det er mer slik at gnisten døde en gang, og tiltrekningen bare forsvant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så er utseendet noe av det første man begynner å sette spørsmålstegn ved når man blir dumpet, og selvtilliten går derfor rett i dass. Men jeg tviler egentlig på at man har blitt styggere i løpet av perioden man har vært sammen eller noe. Det er mer slik at gnisten døde en gang, og tiltrekningen bare forsvant. 

Det er alltid utseende mitt jeg setter spørsmål til. Det merkelige er at de som har dumpet meg som sier at de mistet forelskelsesrusen, virket ikke til å ha problemer med å ha sex med meg. Skulle jo tro at de da ville hatt problemer sexuellt med meg. Men det er vondt å vite at årsak til at jeg ble dumpet var at forelskelsesrusen bare ble helt borte. Selvtilliten går ned ja. Jeg har derfor lagt søken etter kjærligheten på hyllen. Har ikke troen på kjærlighet lenger. 

Utseende forandret seg nok ikke mye underveis men jeg føler på meg at etter å ha hatt sex gikk de lei av meg og ville ha en bedre naken kropp. Og en ny og spennende dame. Jeg var for kjedelig. Lett å tenke sånn. Markedet er stort og nok av andre damer som er mer spennende. Tankegangen min høres tragisk ut men det er den oppgitte følelsen som jeg sitter igjen med når jeg hører at årsaken til dumpingen er at forelskelsen bare ble helt borte. Derfor baserer jeg livet mitt på å være alene .

 

Noen andre som har fått høre samme årsak som meg? Har fått den som årsak to ganger i forhold. Og hvilke tanker fikk dere av det? 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid utseende mitt jeg setter spørsmål til. Det merkelige er at de som har dumpet meg som sier at de mistet forelskelsesrusen, virket ikke til å ha problemer med å ha sex med meg. Skulle jo tro at de da ville hatt problemer sexuellt med meg. Men det er vondt å vite at årsak til at jeg ble dumpet var at forelskelsesrusen bare ble helt borte. Selvtilliten går ned ja. Jeg har derfor lagt søken etter kjærligheten på hyllen. Har ikke troen på kjærlighet lenger. 

Utseende forandret seg nok ikke mye underveis men jeg føler på meg at etter å ha hatt sex gikk de lei av meg og ville ha en bedre naken kropp. Og en ny og spennende dame. Jeg var for kjedelig. Lett å tenke sånn. 

Du må ikke tenke sånn. Tror at det er mer sånn at du har vært ekstremt uheldig med feil type gutter. Så selvtilliten din er noe du må jobbe med å ta tilbake :)

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke tenke sånn. Tror at det er mer sånn at du har vært ekstremt uheldig med feil type gutter. Så selvtilliten din er noe du må jobbe med å ta tilbake :)

Takk :) . Ja får håpe det var guttene som var av playertypen. Og at det med "rusen" var bare noe de sa ;).  Men det har skremt meg og gitt meg mye negative tanker og følelser. Hvis noen andre har fått samme dumpeårsak så er jeg spent på å høre hvilke tanker dere fikk? 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kjæresteferie i Madeira, på dag 3(en ukes ferie), under en romantisk middag.... Det var ikke veldig hyggelig. Var ikke særlig morsomt å være stuck i Madeira så lenge med kjærlighetssorg :(

Anonymkode: e7cde...6a7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid utseende mitt jeg setter spørsmål til. Det merkelige er at de som har dumpet meg som sier at de mistet forelskelsesrusen, virket ikke til å ha problemer med å ha sex med meg. Skulle jo tro at de da ville hatt problemer sexuellt med meg. Men det er vondt å vite at årsak til at jeg ble dumpet var at forelskelsesrusen bare ble helt borte. Selvtilliten går ned ja. Jeg har derfor lagt søken etter kjærligheten på hyllen. Har ikke troen på kjærlighet lenger. 

Utseende forandret seg nok ikke mye underveis men jeg føler på meg at etter å ha hatt sex gikk de lei av meg og ville ha en bedre naken kropp. Og en ny og spennende dame. Jeg var for kjedelig. Lett å tenke sånn. Markedet er stort og nok av andre damer som er mer spennende. Tankegangen min høres tragisk ut men det er den oppgitte følelsen som jeg sitter igjen med når jeg hører at årsaken til dumpingen er at forelskelsen bare ble helt borte. Derfor baserer jeg livet mitt på å være alene .

 

Noen andre som har fått høre samme årsak som meg? Har fått den som årsak to ganger i forhold. Og hvilke tanker fikk dere av det? 

Du må finne verdien i deg selv igjen, ikke legg din verdi i hvordan en mann oppfatter deg. Du er unik, ingen er som deg, dette må du tenke, fordi da vil du tiltrekk deg menn som ser at du er sterk i deg selv. Du må tenke at dine tidligere hendelser ikke trenger å ha med deg å gjøre , men situasjonen rundt, og hvilken situasjon mennene var i. Kanskje det også var en mening i at det ikke skulle ble dere? Nå kan du utvikle deg selv fullt og helt, ha troen på deg selv. Når du utstråler og vet at du selv er et kupp, vil andre også se det. Aldri mist din egenverd pga noen andre. Bli gald i deg selv, vær alltid tro mot deg selv:)

Anonymkode: 535ec...1c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må finne verdien i deg selv igjen, ikke legg din verdi i hvordan en mann oppfatter deg. Du er unik, ingen er som deg, dette må du tenke, fordi da vil du tiltrekk deg menn som ser at du er sterk i deg selv. Du må tenke at dine tidligere hendelser ikke trenger å ha med deg å gjøre , men situasjonen rundt, og hvilken situasjon mennene var i. Kanskje det også var en mening i at det ikke skulle ble dere? Nå kan du utvikle deg selv fullt og helt, ha troen på deg selv. Når du utstråler og vet at du selv er et kupp, vil andre også se det. Aldri mist din egenverd pga noen andre. Bli gald i deg selv, vær alltid tro mot deg selv:)

Anonymkode: 535ec...1c3

Jeg går rundt å tenker at jeg er et kupp i seg selv. Men på grunn av erfaringer så kommer jo realiteten frem. 

De verste ord jeg kunne høre var at forelskelsen tok slutt, og jeg håper at det aldri hender meg igjen. 

Jeg går rundt å forsøker å få meg selv til å tro at det ikke var forelskelsen som tok slutt, men at det var andre situasjoner som var årsak i at det ble slutt. Da kjennes det så mye bedre for min tro videre på kjærligheten. 

Er det noen som har blitt dumpet fordi at han ikke følte seg forelsket lenger? Eller er det noen som har opplevd å dumpe noen med årsak: " Jeg er er ikke forelsket i deg lenger" ? Da vil jeg gjerne vite hvordan dere tenkte. 

Jeg har fått årsaken oppgitt av en mann som jeg var i et forhold med. En annen fortalte meg at han ikke var forelsket i meg lenger, men sa at det var andre årsaker til at han gjorde slutt. 

Tidligere datet jeg en del. Jeg husker at den årsaken fikk jeg av og til: "Du er ikke en jente som jeg føler at jeg blir forelsket i, vil kjenne rusen, og det får ikke du meg til å kjenne i det hele tatt". Den årsaken fikk jeg av og til... Det vondeste er når man får den etter at man har hatt sex..... ;) 

 

 

 

Endret av Meline37
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært sammen i 1,5 år fikk jeg severt at jeg ikke var "the one". Joda, takk du, men igjen - det var ikke han heller.

Anonymkode: 71b71...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste var vel han jeg bodde sammen med i halvannet år.
Jeg hadde nettopp fått av en gips etter en opereasjon, og var hos foreldrene mine å slappet av etter at jeg og samboeren hadde levert mine barn i barnehagen.

Han begynte ikke på jobb før kl 14, og han ville hjem mens jeg var hos foreldrene mine en tur.
Endte med at jeg sovna på sofaen der, og våkna av at samboeren ringte. Han sa ikke hei en gang.
"Du må gå hjem i dag."

Okei, regnte jo med det siden du skulle på jobb uansett.

"Leiligheten er tom, jeg kommer ikke hjem mer."

Han hadde visst henta en kompis, så hadde de tømt leiligheten før han reiste på jobb.
Da sleit jeg lenge, ungene som var blitt forferdelig glad i han ble også lei seg. Plutselig var han bare borte, og kom hjem til en leilighet uten så veldig mye av møbler igjen i.
Sjokk.
Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg var over han og alt som skjedde, men det tok sin tid.

Anonymkode: 5e9a5...f8f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dessverre så er utseendet noe av det første man begynner å sette spørsmålstegn ved når man blir dumpet, og selvtilliten går derfor rett i dass. Men jeg tviler egentlig på at man har blitt styggere i løpet av perioden man har vært sammen eller noe. Det er mer slik at gnisten døde en gang, og tiltrekningen bare forsvant. 

For meg satte jeg faktisk ikke spørsmålstegn ved det ytre, men ved det indre. Hvorfor er jeg ikke bra nok mer? Hvorfor kan hun være så mye bedre for deg enn meg? Hva gjør hun som jeg ikke gjør? Hva har jeg gjort galt? Hvor rotet jeg det til? Hva om vi ikke hadde kranglet om det og det, osv. Spesielt når jeg følte selv at jeg var en ganske god kjæreste, tok vare på han

Endret av haze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært sammen i 1,5 år fikk jeg severt at jeg ikke var "the one". Joda, takk du, men igjen - det var ikke han heller.

Anonymkode: 71b71...7a3

ja er mange måter å si det på. Men selv så ville jeg aldri brukt  ordene : du er ikke the one eller jeg er ikke forelsket i deg lenger. Jeg kan fortsatt ikke fatte hvorfor forelskelser mot meg har tatt slutt. For de som har sagt det har virket ganske så tiltrukket av meg. Og en av dem sa til og med at jeg var den beste sex han har opplevd noensinne. Og at alt var topp med meg men forelskelsen tok slutt. Den ene gangen skjedde det etter nesten 1 års forhold. Ellers opplevde jeg det en gang etter 2 måneders dating. Man begynner jo å lure på hva som var galt... men jeg håper på at det bare var en unnskyldning fordi de ikke var seriøse. Og da kjennes det bedre ut :) . 

Men når disse mennene kan si sånne ord til meg så stakkars neste dame.. hun kan få de samme ordene... og kanskje etter flere år ilag. 

Det er en fin sak å være ærlig. Men de sier jo ikke hva som gjør at forelskelsen sluttet. Jeg ville aldri brukt ordet forelskelse som en forklaring til noen om dumpeårsak. Men det er meg. Folk må få gjøre som de vil. Jeg mener at jeg er absolutt verdt mer enn de ordene. Det er nok sikkert andre som har hørt eller sagt de samme ordene. 

 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg satte jeg faktisk ikke spørsmålstegn ved det ytre, men ved det indre. Hvorfor er jeg ikke bra nok mer? Hvorfor kan hun være så mye bedre for deg enn meg? Hva gjør hun som jeg ikke gjør? Hva har jeg gjort galt? Hvor rotet jeg det til? Hva om vi ikke hadde kranglet om det og det, osv. Spesielt når jeg følte selv at jeg var en ganske god kjæreste, tok vare på han

Jeg har gjort det samme. Jeg kommer ikke på så mye forklaringer annet at det kan være at vedkomnende oppfattet meg som litt sjalu type på grunn av visse situasjoner. Men jeg fikk bare høre at jeg er en topp jente og at det var ingenting å sette fingeren på... dermed er det lett å tro at det er noe vedkommende ikke vil fortelle. Men men folk får dumpe meg av den årsak de vil. Jeg forstår ikke hvorfor, siden de kan ha sex med meg etter å ha dumpet meg, altså dersom det går på tiltrekning og utseende. Men jeg synes selv at jeg er for bra til å dumpes ;)

Endret av Meline37
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er mange måter å si det på. Men selv så ville jeg aldri brukt  ordene : du er ikke the one eller jeg er ikke forelsket i deg lenger. Jeg kan fortsatt ikke fatte hvorfor forelskelser mot meg har tatt slutt. For de som har sagt det har virket ganske så tiltrukket av meg. Og en av dem sa til og med at jeg var den beste sex han har opplevd noensinne. Og at alt var topp med meg men forelskelsen tok slutt. Den ene gangen skjedde det etter nesten 1 års forhold. Ellers opplevde jeg det en gang etter 2 måneders dating. Man begynner jo å lure på hva som var galt... men jeg håper på at det bare var en unnskyldning fordi de ikke var seriøse. Og da kjennes det bedre ut :) . 

Men når disse mennene kan si sånne ord til meg så stakkars neste dame.. hun kan få de samme ordene... og kanskje etter flere år ilag. 

Det er en fin sak å være ærlig. Men de sier jo ikke hva som gjør at forelskelsen sluttet. Jeg ville aldri brukt ordet forelskelse som en forklaring til noen om dumpeårsak. Men det er meg. Folk må få gjøre som de vil. Jeg mener at jeg er absolutt verdt mer enn de ordene. Det er nok sikkert andre som har hørt eller sagt de samme ordene. 

 

Du sier noe, men denne karen dumpa meg ikke når han sa det. Han ville gjerne fortsette, men jeg følte vel at låta var over når han sa det. Så, det ble slutt. Ellers har jeg ikke blitt dumpa så brutalt stygt. 

Anonymkode: 71b71...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...