Gå til innhold

Hva synes du er urettferdig med livet ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette synes jeg er urettferdig. 

Jeg har ingen pappa som bryr seg. Han stakk da jeg var 6 år. Stakk med dama som han var utro med mamma mot til Mexico. Hun var derfra. Var borte i 11 år uten kontakt. Kom tilbake da jeg var 17 og ville ha en ny sjanse. Han fikk ny  sjanse,  men var ikke helt det store. Han holdt ikke løfter, ringte aldri, fikk nytt barn med ny dame da jeg var 18 og brydde seg kun om sønnen og dama. Det toppet seg da han ikke kom i barnedåpen til sønnen min da jeg var 20. Da fikk jeg nok. Det er kjipt, men ikke så mye å gjøre. 

Sliter med smerter i ledd og muskler. Noen ganger er det så vondt at jeg ikke klarer å gå eller noe.  Jeg er 60% uføre. Det er bra jeg har en mann  som stiller opp og hjelper til. Sykdommen har blitt litt verre med årene. Har gode og dårlige dager. Mest dårlige. Kommer aldri til å bli frisk og må leve med dette driften resten av livet. 

Hva synes du er urettferdig? 

Anonymkode: 42193...988

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er jævlig kjipt å sitte igjen med C-PTSD og DID etter gjentatte seksuelle overgrep i barndommen.

Ellers forsøker jeg å holde fast i hverdagen som i hvert fall ikke er psykisk vond :)

Anonymkode: 367e1...0c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det egentlig for godt til å syntes noe er urettferdig. Om noe, så syntes jeg det er urettferdig at jeg var en idiot og en døgenikt i 22 år før jeg våknet, og fremdeles går jeg rundt i halvsøvne. 

Men det handler mer om meg selv, og min disiplin enn noe annet. Sø urettferdig er det ikke, det føles bare sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes egentlig det er ganske urettferdig at kjæresten min skulle dø så tidlig. Men det hjelper jo ikke å sture over over det som har skjedd. Livet må gå videre, og jeg prøver å være takknemlig for den tida vi fikk ha sammen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det er ganske urettferdig at kjæresten min skulle dø så tidlig. Men det hjelper jo ikke å sture over over det som har skjedd. Livet må gå videre, og jeg prøver å være takknemlig for den tida vi fikk ha sammen.

:klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det er ganske urettferdig at kjæresten min skulle dø så tidlig. Men det hjelper jo ikke å sture over over det som har skjedd. Livet må gå videre, og jeg prøver å være takknemlig for den tida vi fikk ha sammen.

Føler virkelig med deg, må være helt grusomt. Klarer ikke å tro at du klarer å gå videre, etter dødsfallet jeg opplevde klarte jeg ikke gå videre. Den personen som betydde mest for meg i verden og som jeg ønsket å dele livet mitt med døde så altfor ung. Jeg ble aldri den samme personen og har ikke hatt noe liv siden da. Jeg tenker på personen hver dag. 

Anonymkode: ae305...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At pappaen min tok selvmord det året jeg fylte 12 år. Å vokse opp uten pappa har vært ubeskrivelig tøft.

Anonymkode: ca32c...3df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg ble kronisk syk med smerter 24/7, blir nok uførtrygdet og må leve som fattig resten av livet.

Anonymkode: cbf65...bc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes at det er urettferdig at jeg har kommet mere eller mindre skadefri og uten psykiske mèn fra en virkelig brutal oppvekst når folk som opplever en liten brøkdel er ødelagt for livet.

Anonymkode: c7065...acc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg aldri finner meg kjæreste og venninner får kjæreste uten å måtte jobbe for det. Plutselig står drømmemannen der liksom. Jeg er verken stygg eller kresen, men å finne seg kjæreste er tøft. Det er mye som må klaffe. Jeg er på dater (ikke så mange) og det blir ofte med den ene daten.  Begynner å bli en smule desperat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kronisk sykdom som ødelegger livet mitt. Omsorgssvikt, misbruk. Familie som aldri har brydd seg.. opplevd mye dritt og urettferdighet.

Anonymkode: 16b84...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...