Gå til innhold

Slem husvert!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor vasker dere ikke bare ut av leiligheten og overleverer den tilbake? Da er dere ferdige med hele leieforholdet og alle konflikter og ansvar for oppvarming mm.

Det var det som var planen, men vi har ikke hatt tid.. 

Anonymkode: 388a7...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var det som var planen, men vi har ikke hatt tid.. 

Anonymkode: 388a7...53b

Det er vel strengt tatt snakk om prioritering og når dere ikke har bodd der så lenge så kan det ikke være så store jobben. Og hvis dere har så mye problemer med huseieren så hadde jeg nok ryddet plass i timeplanen for å få dette unnagjort og problemene ut av verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal male hele leiligheten før vi flytter ut pga hunden

Anonymkode: 388a7...53b

er veggene ødelagt på noe vis?
huseier har ingen rett til å kreve at dere maler hele leil pga det har vært hund der.

skal være mer enn nok å kun vaske veggene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere pusset opp hans kjøkken for deres regning? Altså, det kjøkkenet han bruker, og ikke kjøkkenet dere bruker? 

Hvorfor?

Anonymkode: b0bfb...388

Nei da, kjøkkenet i leiligheten vi leier. Samboer har brukt utallige timer i hans leilighet på diverse vaktmesteroppdrag. Han kan finne på å komme kl 06.45 på morgenen før samboer går på jobb for at han skal få fikset noe før han reiser. Og ja. Han banker på soveromsvinduet våres. Vil påstå at vi har vært gode leieboere. Har ikke hatt en eneste fest. Men det føles iblant ut som jeg totalt mangler selvinnsikt og ikke ser hvor udugelig jeg er? 

Anonymkode: 388a7...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel strengt tatt snakk om prioritering og når dere ikke har bodd der så lenge så kan det ikke være så store jobben. Og hvis dere har så mye problemer med huseieren så hadde jeg nok ryddet plass i timeplanen for å få dette unnagjort og problemene ut av verden.

Det er ikke lett å finne et hjem i Oslo når du har hund. Samboer jobber overtid hver dag og jeg eier ikke bil eller vilje til å reise dit alene uten han, eller før kl 22 på kvelden. Selvsagt er det snakk om prioriteringer. Hadde helt sikkert greid å tømt leiligheten på en halv uke hvis vi var enda mer effektive, men dette har vært som en 1000 kg tung ryggsekk og jeg skal love deg at det ville vært førsteprioritet til vanlig. 

Anonymkode: 388a7...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er veggene ødelagt på noe vis?huseier har ingen rett til å kreve at dere maler hele leil pga det har vært hund der.
skal være mer enn nok å kun vaske veggene.

Nei ikke en flekk, men det står i kontrakten at vi må male hvis vi har husdyr der, så det må vi bare. hadde jo ikke tenkt å bare bo der i 2 mnd. Mannen fremstod superhyggelig de første møtene. 

Anonymkode: 388a7...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke en flekk, men det står i kontrakten at vi må male hvis vi har husdyr der, så det må vi bare. hadde jo ikke tenkt å bare bo der i 2 mnd. Mannen fremstod superhyggelig de første møtene. 

Anonymkode: 388a7...53b

tror ikke han har lov å kreve det.
skal uansett ikke være nødvendig etter kun 2 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, kjøkkenet i leiligheten vi leier. Samboer har brukt utallige timer i hans leilighet på diverse vaktmesteroppdrag. Han kan finne på å komme kl 06.45 på morgenen før samboer går på jobb for at han skal få fikset noe før han reiser. Og ja. Han banker på soveromsvinduet våres. Vil påstå at vi har vært gode leieboere. Har ikke hatt en eneste fest. Men det føles iblant ut som jeg totalt mangler selvinnsikt og ikke ser hvor udugelig jeg er? 

Anonymkode: 388a7...53b

Han er jo åpenbart ikke god. Dere har vært for snille, dessverre har han utnyttet dette. Men det er kun en måned til nå, så trenger dere ikke forholde dere til ham lenger.

Anonymkode: b0bfb...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en fyr!! Han burde jo ikke leie ut hvis han bekymrer seg så mye! Og man kan ikke bekymre på seg en prolaps! Så glad på deres vegne at dere kommer dere ut der i fra! Håper han aldri leier ut til noen igjen!! Den termostaten skjønte jeg ikke helt, ville tolke det som at han syntes det var for kaldt der... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...