Gå til innhold

Asylleier ikke egnet for mennesker - Ikke engang økologisk mat!


FreeLife

Anbefalte innlegg

Takk for at du deler din historie, kjære mednordmann. For meg er du en ekte nordmann. En som enten er født her eller som kommer hit og som elsker landet, historien, naturen og kulturen. Ikke ikke minst en som ser på seg SELV som nordmann. Jeg har heller ingenting i mot om du skulle holde ved din egen opprinnelige kultur også. Det er DET som er berikende. 

Håper du føler stolthet, og vit i ditt hjerte at det er løgner at vi innvandringskritiske er rasister og i mot innvandrere. Vi er KRITISKE. 

Sov godt alle sammen, unntatt den hatefulle AB`ern som bare er ute etter å være usaklig. :)

Takk - men samtidig er det nok endel innvandrer"kritikere" som rett ut sier at de ikke liker muslimer eller innvandrere. Da er du lite objektiv i kritikken,dessverre.

Feel free å kritisere tilfeller som denne damen i HI, men når man begynner å snakke om asylsøkere generelt at man også er oppmerksom på at man snakker om mange forskjellige individer. Ikke for å avspore, men det var en del skremmende holdninger som kom frem der man viste forståelse for de som kastet fyrkverkeri og møtte opp i KKK-drakt for å ønske "velkommen" en buss med asylsøkere/barnefamilier. Pluss mye, mye mer oppgulp som blir postet her. 

Da er det forståelig at folk her kritiserer disse innvandrer"kritiske" holdningene også.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun kom til Norge som asylsøker.Hva er det hun søkte asyl fra? To personlige tjenere som bærer bæreposene hennes til leiligheten sin og et "flashy" liv? Kunne ikke hun heller prøvd med arbeidstillatelse eller noe annet? Mistenker dama er litt mindre...smart.

Ettersom hun reiste via Russland og i tillegg hadde visum til Russland, så ville hun etter all sannsynlighet blitt sendt tilbake dit. Hun trengte jo ingen beskyttelse! Hvorvidt hun var "mindre smart" har jeg ingen formening om, men fikk inntrykk av at hun slett ikke var fattig. Kanskje hun kom fra en velstående familie, og at de hadde sendt henne til Dubai da borgerkrigen brøt ut? Ikke godt å vite. Kan jo være at det ikke finnes noen "hjelp" å få for flyktninger/asylsøkere i Emiratene, og at det er vanskelig å få arbeid der. Kanskje hun trodde at det var mer å hente i Norge? Uansett, hun ble tydeligvis veldig skuffet over Norge og reiste hjem. Goodbye and good riddance!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ta dama litt i forsvar så er det nok en stor overgang fra en storby i Dubai til landsbygda i Norge. I allfall når en ikke trenger beskyttelse i utgangspunktet 

 

Alltid så galant med damerne du Apis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å holde meg rolig og nøktern i migrantdebatten, men artikler som dette får meg nesten til å gråte av sinne.

Fullstendig ubegrunnede asylsøknader burde bli karakterisert som svindel av den norske stat, og straffet med fengsel. Jeg driter i at det er dyrere å sette denne dama et par år i norsk fengsel enn å betale henne 20 000 for å pelle seg hjem, noen ganger må faktisk prinsipper gå foran økonomi. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvilken ende jeg skal begynne i. Jeg blir bare helt oppgitt. Hva trodde hun? At hun skulle få tolv millioner og en villa? Hva søren for slags bilde har de egentlig av Norge når de reiser fra luksus?

Og hvorfor får de penger? Man kommer ulovlig inn her og får penger. Jeg fatter det ikke. Om jeg stjeler en lommebok og eieren oppdager det... kan jeg da kreve finnerlønn mot at jeg gir den tilbake?

Gawd. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider


 

Hun sier selv at hun ønsket norsk pass ettersom hun da kunne reise friere utenlands.

Anonymkode: 3bdd5...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En narsissist på rundtur. Håper hun får det skikkelig kjipt i Dubai.

Anonymkode: c906d...56d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kvinnemennesket skryter uhemmet over sin egen velstand, og så får hun fri kost, losji, og i tillegg 20 000,- norske skattekroner i "avskjedsgave" fordi hun plutselig ombestemmer seg og vil tilbake til det gode, trygge livet hun kom fra??? :forvirra: Det er noe med systemet her som er fryktelig dysfunksjonelt og urettferdig! De pengene kunne blitt brukt på noen som virkelig hadde hatt behov for det, istedet for å kaste de bort på hun der, som tydeligvis hadde nok egne midler. 

Hvis man skal se det positive i dette, da er det at hun gjorde oss den tjenesten å dra hjem igjen, og at hun gjør en god jobb med å tråkke Norge ned i søla, noe hun skal ha stor takk for. Det er jo helt sprøtt, men akkurat den type negativ omtale er fordelaktig for oss i disse tider! Hun må gjerne fortsette drittkastinga, bra for oss hvis så mange som mulig får høre hvor fælt det er her, ingen vits i å komme hit.  

Jeg er sjokkert over oppførselen til en god del asylanter, det virker jo som om de overhodet ikke har noen sperrer, grenser eller skam. Jeg håper at det finnes folk som setter dem grundig inn i hva som kreves av dem i det norske samfunnet, også når det gjelder siviliserte omgangsformer. Vel er vi nordmenn ikke er så bortskjemte når det gjelder fancy livsstil og andre overfladiske "verdier", men de fleste av oss prøver ihvertfall å vise vanlig folkeskikk.

 

Anonymkode: 4154d...ebf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kvinnemennesket skryter uhemmet over sin egen velstand, og så får hun fri kost, losji, og i tillegg 20 000,- norske skattekroner i "avskjedsgave" fordi hun plutselig ombestemmer seg og vil tilbake til det gode, trygge livet hun kom fra??? :forvirra: Det er noe med systemet her som er fryktelig dysfunksjonelt og urettferdig! De pengene kunne blitt brukt på noen som virkelig hadde hatt behov for det, istedet for å kaste de bort på hun der, som tydeligvis hadde nok egne midler. 

Hvis man skal se det positive i dette, da er det at hun gjorde oss den tjenesten å dra hjem igjen, og at hun gjør en god jobb med å tråkke Norge ned i søla, noe hun skal ha stor takk for. Det er jo helt sprøtt, men akkurat den type negativ omtale er fordelaktig for oss i disse tider! Hun må gjerne fortsette drittkastinga, bra for oss hvis så mange som mulig får høre hvor fælt det er her, ingen vits i å komme hit.  

Jeg er sjokkert over oppførselen til en god del asylanter, det virker jo som om de overhodet ikke har noen sperrer, grenser eller skam. Jeg håper at det finnes folk som setter dem grundig inn i hva som kreves av dem i det norske samfunnet, også når det gjelder siviliserte omgangsformer. Vel er vi nordmenn ikke er så bortskjemte når det gjelder fancy livsstil og andre overfladiske "verdier", men de fleste av oss prøver ihvertfall å vise vanlig folkeskikk.

 

Anonymkode: 4154d...ebf

Helt enig med deg angående frekkheten som innvandrere har fått seg! Jeg har aldri sett på maken! Og for noen tafatte ledere vi har! Jeg er sjokkert over at det er mulig å stå å se på ei grense som skulle ha vært lukket i flere måneder nå! Og dette skal vi betale for, husk at mange fra andre kulturer ikke gidder å jobbe om pengene kommer automatisk.

Mange er analfabeter og vet sikkert ikke bedre, men å være ydmyk gjest er universelt. Det er noe som skurrer og jeg tror IS har sendt inn trøbbelmakere bevisst inn i flyktningstrømmen, de begynner så smått med å klage på maten eller å beføle kvinner og barn. 

Anonymkode: 900c2...d48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke stolte nordmenn så rike likevel? Og vi som kommer så bra ut i de fake-testene vi selv lager om hvor rike vi er! Naaaaw... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...