Gå til innhold

JIF Ovn & Grill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt effektiv! Pass på at ovn er helt kald, dekk godt med spray og la det virke ut tiden. Tørk vekk med fuktig klut. Pass på å få med alt. Kluten kommer til å bli helt jævlig :P Må vri om flere ganger. (Tar kanskje ovnen for sjelden...)

Anonymkode: 46ccf...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også denne! Det tar skikkelig godt, bruker den og hvis jeg har brent en ildfast form skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt effektiv! Pass på at ovn er helt kald, dekk godt med spray og la det virke ut tiden. Tørk vekk med fuktig klut. Pass på å få med alt. Kluten kommer til å bli helt jævlig :P Må vri om flere ganger. (Tar kanskje ovnen for sjelden...)

Anonymkode: 46ccf...10f

Er det bare å skylle bøtta med drittvann ned i dass? Og må jeg kaste kluten etterpå?

Anonymkode: dae15...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare å skylle bøtta med drittvann ned i dass? Og må jeg kaste kluten etterpå?

Anonymkode: dae15...2f8

Det tror jeg du kan gjøre...eller, jeg har ikke brukt bøtte med vaskevann, vasken er såpass nær at jeg bare vrir opp i rennende vann mellom hver gang, men først rister jeg den over søppelbøtta, så jeg ikke tetter vasken med så mye gugg. Vet ikke helt hvor mye rørene i do tåler, men tåler vel litt mer enn i selve vasken. Du bør i alle fall ikke bruke yndlingskluten! Et par har vel blitt kastet, men når det ikke har vært for ille, så har jeg bare skylt den godt og slengt den på 60-vask (har ikke mulighet til 90). Men grå blir den uansett.

Pass på at du ikke sprayer på selve varmeelementene, står vel noe om dette på flaska. Har bare brukt den nederst og på  ovnsdøra.

Anonymkode: 46ccf...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...