Gå til innhold

Noen som har tips til hvordan man kan få flat mage igjen etter to graviditer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

To tette graviditeter med stor vektoppgang.. Hvordan kan man få flat mage og bli kvitt sideflesket? 

Anonymkode: b81e1...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du overvektig, må du ned i vekt, oppskrifen på det er færre kalorier inn enn ut. Flat mage kan du kanskje ikke regne med, svært få normalvektige kvinner har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 100kg da jeg fødte mitt andre barn. Etter fødsel spiste jeg sunt og begynte og trene. Etter et år viste vekten 65kg, og magen var omtrent som før jeg fikk barn. Har vært heldig og ikke fått noe særlig strekkmerker, så huden har trekt seg fint sammen igjen også. Har jogget mye, liker det godt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flat mage og ingen ekstra vekt etter flere svangerskap. Det jeg gjorde var å gå laange turer som krevde kondisjon de første ukene etter fødsel og spise sunt. Spiste litt mindre enn jeg pleier i starten (ammet ikke). Etter ca 2 mnd begynte jeg forsiktig på treningssenter igjen for å trene styrke. Bruk relativt trange klær så du får inspirasjon til å ikke kaste i deg godsaker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Om det er flesk så er det kaloriunderskudd som gjelder. Du kan ikke punktslanke så du må ned i fettprosent i det hele og store. Når fettet er borte så blir magen flat.

Fødte selv for 4 mens siden og har mer markert mage nå enn før jeg ble gravid uten at jeg har gjort noe annet enn å leve, spise og trene som alltid før, under og etter svangerskapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...