Gå til innhold

Er kvinner redde for å innrømme at de har stor sexlyst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel viktig at man har lik sexlyst? Jeg har stor sexlyst, og når jeg ser på Sukker at nesten alle jenter har svart at de har middels sexlyst så tenker jeg at enten så må disse være redde for å innrømme at de har stor sexlyst eller så har menn generelt større sexlyst enn kvinner. 

Anonymkode: 7e46c...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror begge deler.

På gruppenivå har kvinner mindre sexlyst enn menn. Jeg ligger godt over gjennomsnittet for kvinner, men buser sjelden ut med det. Du vet, quinder skal helst holde tilbake og må kanskje late litt som om de har større sexlyst enn de har for å være sosialt akseptable. For noen gjør det seg kanskje utslag i at de ikke tør å innrømme det på steder som sukker. 

Anonymkode: 0fc8d...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg tror at kvinner og menn har jevnt over like stor sexlyst, noen lite, noen mye, noen ingenting, og noen midt i mellom. 

Jeg er ikke flau over å innrømme mitt behov for sex, men det er ikke noe jeg ville skrevet åpent på en profil som uvedkommende kan lese. Men i samtale med en potensiell partner ville det vært naturlig å snakke om det etter hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, quinder skal helst holde tilbake og må kanskje late litt som om de har større (MINDRE?) sexlyst enn de har for å være sosialt akseptable. 

Anonymkode: 0fc8d...e23

Ja, det var det jeg tenkte. At de kanskje er redde for å innrømme det av den grunnen du nevner. På den annen side så er det jo en smule uærlig å ikke være åpen om det. Vet ikke hva som er verst. En ærlig kvinne med middels sexlyst eller en som har stor sexlyst men som later som om hun ikke har det?

For øvrig er det stor forskjell på å ha stor sexlyst og å ligge rundt med alle og enhver (som vel er det kvinner lett blir sett ned på når de gjør). Jeg har stor sexlyst men de jeg har ligget med kan telles på én hånd, og det har vært kjærester eller påbegynnende kjærester. 

Anonymkode: 7e46c...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke flau over å innrømme mitt behov for sex, men det er ikke noe jeg ville skrevet åpent på en profil som uvedkommende kan lese. Men i samtale med en potensiell partner ville det vært naturlig å snakke om det etter hvert. 

På Sukker MÅ man svare på det i relasjonstesten. Ville du svart middels selv om du har stor?

Anonymkode: 7e46c...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

På Sukker MÅ man svare på det i relasjonstesten. Ville du svart middels selv om du har stor?

Anonymkode: 7e46c...211

Åja, dette visste jeg ikke siden jeg ikke har vært der, så da bommer jeg visst litt med svaret mitt. Er relasjonstesten noe alle kan se på profilen din? Jeg tenker at mange sikkert svarer middels fordi de vil fremstå som mest mulig normale, kvinner er kanskje mer opptatt av å ikke avvike fra "normalen", og fordi de kanskje synes som jeg at hvor stor sexlyst de har ikke er noe naboen (som tilfeldigvis også har profil på Sukker) skal vite. 

Nå søkte jeg på Sukker, og leser at relasjonstesten er det som bestemmer hvem du får som matcher. Da hadde det vært formålsløst å svare middels når jeg har stor, da ender man jo opp med noen som ikke matcher. Men kan også hende at mange tror de har middels når de har stor. Jeg tenker fremdeles at det kan ha noe med at det ikke er noe man ønsker at alle matcher skal vite, fordi det kan jo bli mange som uansett ikke passer, kanskje man er mer opptatt om å verne om privatliv?

Edit: Hva om man liksom matcher med faren sin, eller onkelen sin, eller fetteren sin, og så vet de sexlysten din, er dette mulig at skjer? Siden du vet hvordan det funker?

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel viktig at man har lik sexlyst? Jeg har stor sexlyst, og når jeg ser på Sukker at nesten alle jenter har svart at de har middels sexlyst så tenker jeg at enten så må disse være redde for å innrømme at de har stor sexlyst eller så har menn generelt større sexlyst enn kvinner. 

Anonymkode: 7e46c...211

Eller de har ikke spesielt stor sexlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 hvor stor sexlyst de har ikke er noe naboen (som tilfeldigvis også har profil på Sukker) skal vite. 

Edit: Hva om man liksom matcher med faren sin, eller onkelen sin, eller fetteren sin, og så vet de sexlysten din, er dette mulig at skjer? Siden du vet hvordan det funker?

Men han ser relasjonstesten din, så spørsmålet er hvorfor det er verre at han tror du har stor enn gjennomsnittlig sexlyst. 

Svar på Edit: Ja, det er mulig. De kan gå inn på profilen og sjekke det såkalte matchtreet som viser hvordan dere har svart på testen. Hvis begge har svart likt så blir bladet for sexlyst grønt. Hvis dere har svart noe ulikt så blir det gult og hvis dere har svart helt ulikt så blir det rødt. 

Anonymkode: 7e46c...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke skrive at man har høy sexlyst på sukker, da får man så mange tvilsomme og slibrige meldinger at det er helt håpløst. Jeg gjorde den tabben og var ærlig, måtte slette kontoen to dager senere. Nå er jeg på Tinder, hvor man kan snakke med gutta i stedet for å fylle ut sånne dustete matchtrær. 

Anonymkode: d256f...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor sekslyst til kvinne å være, men det er ikke noe jeg  ville skiltet på nettet m bilde av meg selv... ville vært redd for at menn kom for the wrong reasons og å bli oppfattet som unormal. Hvis jeg først var på datern m en fyr kunne jeg derimot glatt ha fortalt at mye sex er viktig for meg. Men ikke sånn all public 

Anonymkode: 3fa91...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha skrevet en del på Jodel har jeg innsett at jenter og gutter har ganske lik sexlyst og er ganske like perverse. Jenter tenker, akkurat som gutter, på hvordan en annen person hadde vært i sengen, en helt fremmed person de tilfeldigvis ser, er i kontakt med, eller noe lignende.

Anonymkode: b03d8...530

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Er det virkelig et spørsmål på sukker??? Hva i alle......

Vel, jeg ville nok også sagt middels om det var noe man MÅTTE svare på. Fordi jeg har ekstrem høy sexlyst når jeg er forelsket , og null sexlyst når jeg ikke er forelsket. Derfor blir vel gjennomsnittet "middels".

Anonymkode: 48bf4...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse


Er det virkelig et spørsmål på sukker??? Hva i alle......

Vel, jeg ville nok også sagt middels om det var noe man MÅTTE svare på. Fordi jeg har ekstrem høy sexlyst når jeg er forelsket , og null sexlyst når jeg ikke er forelsket. Derfor blir vel gjennomsnittet "middels".

Anonymkode: 48bf4...13f

Høres ut som oppskriften på mange kortvarige forhold. Forelskelser varer jo som kjent ikke evig. 

Anonymkode: 7e46c...211

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har generelt mer sexlyst pga. evolusjon. Menn skal spre genene. 

Anonymkode: 50e1c...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg tenkte. At de kanskje er redde for å innrømme det av den grunnen du nevner. På den annen side så er det jo en smule uærlig å ikke være åpen om det. Vet ikke hva som er verst. En ærlig kvinne med middels sexlyst eller en som har stor sexlyst men som later som om hun ikke har det?

For øvrig er det stor forskjell på å ha stor sexlyst og å ligge rundt med alle og enhver (som vel er det kvinner lett blir sett ned på når de gjør). Jeg har stor sexlyst men de jeg har ligget med kan telles på én hånd, og det har vært kjærester eller påbegynnende kjærester. 

Anonymkode: 7e46c...211

Det er ikke alt man sier til alt og alle. Noen av oss har nemlig et privatliv og det er altså privat. Derfor ville aldri jeg blitt med på en side som sukker.No fordi det er ingen andre enn den jeg er sammen med som har noe med hvor stor sexlyst jeg har.

Anonymkode: d55c7...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke på Sukker, men har svart på noen spørsmål på OkCupid om dette, og hvis jeg svarer noe som tyder på litt over middels sexlyst så får jeg så mange meldinger og kommentarer om det. Ja, jeg har sexlyst om jeg er tiltrukket til personen, men det kommer jo etter hvert. Sexlysten fungerer ikke sånn at man vil ligge med første person som sender en slibrig melding. Jeg ville ikke ligget med en jeg i utganspunktet hadde likt om han kun fokuserte på sexlysten i begynnelsen.

Anonymkode: ced54...f1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør å si det in real life, men her på forumet tør jeg det kun nå når jeg alltid poster som anonym. For om jeg gjør det med nick er jeg enten en mann, eller bare sier sånt for å please mannen

Anonymkode: 0a95d...07d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genetisk sett har menn større sexlyst enn kvinner, men det finnes selvfølgelig unntak! Syns det blir litt feil å konkludere med at det "jevnt over er likt". Er det samme som å si at kvinner jevnt over er like sterke som menn. Nei, vi er ikke det; men det finnes enkelte kvinner som er mye sterkere enn en gjennomsnittlig mann, på lik linje med at noen menn ikke har et stort behov for sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...