Gå til innhold

Grønnsakspasta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem her har smakt denne? Jeg spiste den i dag og var litt skuffet. Smakte litt deigete synes jeg. Koketid er 1 min. 

ZFersk-Groennsakspasta-fra-TORO-brokkkoli

Anonymkode: 08ffd...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiste du den helt alene eller sammen med noe?

Tenker dte blir litt som vanlig psta: kjedelig alene men OK med tilbehør :P

Anonymkode: b8532...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte den, men droppet. Kalorimessig er det ikke mye å "spare" der, og ift. karbohydrater eller vitaminer er den heller ikke så mye å skryte av. Jeg tror det du betaler for er følelsen av å være sunnere.

Jeg spiser mye grønnsaker uansett, tenkte kun på denne fordi jeg egentlig er glad i pasta men ofte dropper det fordi det er mye kcal. og lite protein. Men ser ikke noen stor gevinst her. 

Anonymkode: a2be7...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste du den helt alene eller sammen med noe?

Tenker dte blir litt som vanlig psta: kjedelig alene men OK med tilbehør :P

Anonymkode: b8532...0bb

Lagde spaghetti bolognese. Konklusjonen ble at vanlig pasta er bedre. Hvis man vil unngå karbo så får man heller ta litt mindre pasta og ha grønnsaker oppi. 

Anonymkode: 08ffd...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vurderte den, men droppet. Kalorimessig er det ikke mye å "spare" der, og ift. karbohydrater eller vitaminer er den heller ikke så mye å skryte av. Jeg tror det du betaler for er følelsen av å være sunnere.

Jeg spiser mye grønnsaker uansett, tenkte kun på denne fordi jeg egentlig er glad i pasta men ofte dropper det fordi det er mye kcal. og lite protein. Men ser ikke noen stor gevinst her. 

Anonymkode: a2be7...134

Redd for det, ja. Men den var faktisk ikke så dyr. Bare 20 kr pakka, nok til tre porsjoner. 

Anonymkode: 08ffd...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser grusomt ut, regnet med det smakte dritt, men takk for advarselen, da slipper jeg å prøve.

Ikke grusomt, men kan ikke anbefale den. 

Anonymkode: 08ffd...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...