Gå til innhold

Til menn! Beskriv god sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er det bare noen dager til kjæresten kommer hjem. Jeg har kjøpt orgasmekrem som vi skal bruke og noen nye truser. Vet det er forskjellig fra mann til mann, men kom med forslag til hva jeg kan gjøre. Hva skal til for å gjøre sexen veldig bra? Jeg går på p-piller, så vi slipper å ha kondom, og jeg er veldig kåt på han nå :)

Anonymkode: f461b...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

For at sexen mellom dere to skal bli veldig bra, så må du kle deg ut i et mjukt kaninkostyme, også med ører. I sånn kosebamse stoff. Bruk gjerne også forstørra tenner. Hull der musa er selvsagt. Smattelyder og ei gulrot i munnen får det nesten til å gå for ham bare av synet. Dette blir alltid veldig bra sex. 

(Vis ham og fortell ham hvor kåt du er på ham, hvor lyst du har på ham. Gi deg hen, vær fri og nyt han og det han gjør med deg. Du vet vel best hvordan sex kjæresten din liker, og hva han fantaserer om.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah :P Ville bare ha noen forslag, for han påstår jeg alltid gjør det samme. Har dårlig fantasi når det kommer til slikt, men håper jeg får noen tips her.

 

Ts.

Anonymkode: f461b...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gjør noe du ikke pleier å gjøre da :) Gå litt utenfor komfortsonen, men ikke så mye at det blir en ubehaglig opplevelse for deg. Ta deg et par glass vin, så blir du friere ;) Ta litt styringen, fortell han hva du vil ha, evt spør han hva du skal gjøre. Tease masse og kose dere lenge. Typen her elsker det når sexen trekker ut i flere timer ;)

Anonymkode: 5c33b...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han påstår jeg alltid gjør det samme.

Anonymkode: f461b...40a

Stygt sagt! Be han komme med noen bedre forslag selv eller slutte å være frekk. 

Anonymkode: 21850...93f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere pleier å gjøre da? Synes det er litt tåpelig av han å be deg komme på med noe nytt og at du alltid gjør det samme, om han ikke kom med noen forslag om hva han hadde likt og tenner på i tillegg! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stygt sagt! Be han komme med noen bedre forslag selv eller slutte å være frekk. 

Anonymkode: 21850...93f

Hårsår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt sagt! Be han komme med noen bedre forslag selv eller slutte å være frekk. 

Anonymkode: 21850...93f

Enig. 

Anonymkode: df383...0b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God sex= Ahhh ahhhh ahhh(10- sek inn/ut), ferdig..

 

Bam bam, thanx madam. :fnise:

Anonymkode: 81855...03b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er det bare noen dager til kjæresten kommer hjem. Jeg har kjøpt orgasmekrem som vi skal bruke og noen nye truser. Vet det er forskjellig fra mann til mann, men kom med forslag til hva jeg kan gjøre. Hva skal til for å gjøre sexen veldig bra? Jeg går på p-piller, så vi slipper å ha kondom, og jeg er veldig kåt på han nå :)

Anonymkode: f461b...40a

Jeg vet ikke om orgasmekrem og nye truser funker men hvis det funker for dere - kjør på!

Du får nesten spørre ham hva han vil (og ikke oss), dessuten er det vel strengt tatt obligatorisk å finne ut/vite hva kjæresten digger når det kommer til sex? Hvordan skal det ellers bli bra lizzm?

Slipper å ha kondom? :sjokk: 

:nei: Det er ikke så enkelt, i følge KG, hvis du leser her

 

Det sagt: Gjør det du vet han liker, og i tillegg (når han er tilstrekkelig kåt): Spør ham hva han vil du skal gjøre. Det er aldri feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...