Gå til innhold

Hvilken leppestift når tennene ikke er krithvite?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kritthvite tenner, og ønsker ikke bleke dem. De ser helt ok ut..

Men når jeg tar på rød leppestift, synes jeg de ser veldig lite hvite ut.. Hvilken farge er best for tenner som ikke er skikkelig hvite?

 

Anonymkode: 712c0...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Margit Spat

Enig med O.G. Du må finne en rødfarge med blåtoner i, og unngå rødfarger som heller mot det gule/orange/rustfargede.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten. Leppene mine er nokså tynne. Hvilken farge vil få de til å se større ut? Rødfargen jeg har prøvd er ikke helt rett for det heller.

Anonymkode: 712c0...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg på, har samme problem som TS, bare at jeg allerede visste jeg bør gå for kalde toner, meen synes det er så vanskelig å skjønne. Synes feks den som ble linka til så ganske varm ut? Hvordan skjønner man hva som er hva, og finner frem i jungelen? Har et par bomkjøp bak meg = gule tenner blir fremhevet...(vil heller ikke bleke)

Anonymkode: 781aa...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hvis du vil ha de seende hvitest mulig ut bør du velge en plommefarget leppestift. Den er skikkelig kald og blåtonet, men er også noe mørk og kan bli litt vel vampy for enkelte. Se på f.eks bilder av Dita Von Teese, hun er glad i røde leppestifter med en kald undertone, da ser du fort hva det går i. Om du vil ha volume kan du gå for en som er litt glossy, men det er sjelden røde lepper fører til at leppene ser større ut uansett. Rødt er mest praktisk om de er litt matte eller en mellomting, hvis ikke kommer de til å farge av på alt leppene kommer borti. Her ser du forresten forskjellen på varm og kald ganske godt. 

img_2187.jpg

Endret av BabyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke andre farger enn rød er bra? Rød er jo ikke best for noe.

Anonymkode: 712c0...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på, har samme problem som TS, bare at jeg allerede visste jeg bør gå for kalde toner, meen synes det er så vanskelig å skjønne. Synes feks den som ble linka til så ganske varm ut? Hvordan skjønner man hva som er hva, og finner frem i jungelen? Har et par bomkjøp bak meg = gule tenner blir fremhevet...(vil heller ikke bleke)

Anonymkode: 781aa...2c0

Du sjekker swatches som det heter av fargen og tro meg den jeg linket til er så blåtonet rød so du kan få det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke andre farger enn rød er bra? Rød er jo ikke best for noe.

Anonymkode: 712c0...78e

Det avhenger av hudtonen din. Selv passer jeg litt mørkere nyanser. Jeg kunne aldri følt meg vel i den leppestiften O.G. viser til, men den kan jo se kjempeflott ut på andre. Du må nesten prøve deg litt frem. Jeg ser best ut med litt mørke nyanser av brunt og rødt. Jeg har en veldig lys og kald hudtone og nøttebrunt hår. 

Anonymkode: b735e...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avhenger av hudtonen din. Selv passer jeg litt mørkere nyanser. Jeg kunne aldri følt meg vel i den leppestiften O.G. viser til, men den kan jo se kjempeflott ut på andre. Du må nesten prøve deg litt frem. Jeg ser best ut med litt mørke nyanser av brunt og rødt. Jeg har en veldig lys og kald hudtone og nøttebrunt hår. 

Anonymkode: b735e...be0

Da vil du se fantastisk ut i Cherry my Cherie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...