Gå til innhold

Hvor lenge har dere Rest./Juvaderm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei☺

Jeg tok Restylane for noen år siden, og har veldig lyst til å ta det igjen. Problemet den gangen var at alt var borte innen 1 uke. Det syntes i alle fall ikke mer. Dag 1 og 2 var jeg Megahoven og så ut som en and. Dag 4 og 5 var det kjempefint, men derfra gikk det bare "nedover". Synes det er bortkastede penger om det ikke varer noen måneder. Har lest av Juvaderm varer lenger for noen.

Hva er deres erfaring? Hvor ofte fyller dere? ☺

Anonymkode: 8f489...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juvederm volbella er best synes jeg. Det gjør mindre vondt, man hovner ikke like mye opp som ved restylane,og man ser lettere resultatet med en gang så kan regulere mengden bedre når man tar det. Og det varer mye lenger enn restylane....  Restylanen og juvederm volbella koster det samme, men det er billigere å ta juvederm siden det virker lenger enn restylane..  

Anonymkode: e4bc2...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt Restylane/Teosyal ca. 5 ganger på 3 år. Jeg følte det samme som deg første gangen jeg tok, men da tok jeg kun 0,5 ml, og det er veldig lite. Først tenkte jeg: wow, jeg ser ut som en and, dette kommer jeg ikke til å gjøre igjen. Men så gikk dagene, og jeg innså at det var veldig lite.

Nå har jeg ikke tatt på ca. 9 mnd, og leppene mine har fremdeles fin fylde. Tenker å ta igjen etter jul, men får se. Viktig å ikke ta for mye heller, men vil anbefale å ta 1 ml hvert år, kanskje litt oftere. Kommer selvfølgelig an på utgangspunktet ditt. Mine er ikke streksmale, men langt fra fyldige naturlig.

Anonymkode: e9b5a...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt Restylane/Teosyal ca. 5 ganger på 3 år. Jeg følte det samme som deg første gangen jeg tok, men da tok jeg kun 0,5 ml, og det er veldig lite. Først tenkte jeg: wow, jeg ser ut som en and, dette kommer jeg ikke til å gjøre igjen. Men så gikk dagene, og jeg innså at det var veldig lite.

Nå har jeg ikke tatt på ca. 9 mnd, og leppene mine har fremdeles fin fylde. Tenker å ta igjen etter jul, men får se. Viktig å ikke ta for mye heller, men vil anbefale å ta 1 ml hvert år, kanskje litt oftere. Kommer selvfølgelig an på utgangspunktet ditt. Mine er ikke streksmale, men langt fra fyldige naturlig.

Anonymkode: e9b5a...680

Wow...har det vart såå lenge? Var det sånn at du måtte ta det flere ganger før det liksom "satte seg"? Har hørt noen si det. 

Jeg må bare planlegge ift. til jobb når jeg kan ta det. Kan ikke komme på jobb som en and. Så får ta det en lørdag. Ser forhåpentligvis ok ut på mandagen😀

Anonymkode: 8f489...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...har det vart såå lenge? Var det sånn at du måtte ta det flere ganger før det liksom "satte seg"? Har hørt noen si det. 

Jeg må bare planlegge ift. til jobb når jeg kan ta det. Kan ikke komme på jobb som en and. Så får ta det en lørdag. Ser forhåpentligvis ok ut på mandagen😀

Anonymkode: 8f489...4cb

Bedre å ta det fredagen da

Anonymkode: 1f0fc...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...har det vart såå lenge? Var det sånn at du måtte ta det flere ganger før det liksom "satte seg"? Har hørt noen si det. 

Jeg må bare planlegge ift. til jobb når jeg kan ta det. Kan ikke komme på jobb som en and. Så får ta det en lørdag. Ser forhåpentligvis ok ut på mandagen😀

Anonymkode: 8f489...4cb

Ja, det varer en god stund nå, altså! I starten var det som om det bare forsvant. :P Vet ikke om det stemmer, men jeg leser det overalt også.. Hadde vært litt av et pengesluk om man måtte gjøre dette hver andre-tredje måned.

Det er selvfølgelig individuelt hvor hoven man blir og hvor lenge man er det, men jeg ser grusom ut i 2-3 dager(på disse dagene må du ikke freake ut, sånn som jeg gjorde. Man VIL se forferdelig ut, type så stygg at man ikke vil vise seg ute - eller hvert fall i mitt tilfelle, men det går over!). Så vil det fortsette å gå ned minimalt de neste dagene. I noen tilfeller kan man få blåmerker(og litt "spreng" i leppene, men det går også over). Første gangen fikk jeg et lite, SORT blåmerke rett under leppa :P Men etter det har det ikke vært like ekstremt. Bare bruk concealer og en dekkende leppestift, så går det greit.

Ville kanskje anbefalt å ta det på en fredag, om du har anledning til det. :) 

Anonymkode: e9b5a...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...