Gå til innhold

Sopp infeksjon, HJELP!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gikk på antibiotika kur for en stund siden, og så fikk jeg skikkelig kløe i underlivet. Begynte på Canesten og etter 2 dager begynte det og komme ut klumper(tror det er etter tabeletten) som var rosa/rød, og det er skikkelig sur lukt... Er det normalt? Må skifte truse 2 ganger om dagen, siden det er så mye "utflod"..

Anonymkode: e8fc8...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt sopp ett par ganger selv, og blir alltid søl av stikkpillen.. dog hvite klumper. Bruker truseinnlegg i trusene når det står på som verst. 

Anonymkode: a1ddf...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig at det du putter oppi der kommer ut igjen også... De vaginalpillene kommer ut som grus blandet med blod hvis det er på slutten av mensen foreksempel.  

Anonymkode: 068f2...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på antibiotika kur for en stund siden, og så fikk jeg skikkelig kløe i underlivet. Begynte på Canesten og etter 2 dager begynte det og komme ut klumper(tror det er etter tabeletten) som var rosa/rød, og det er skikkelig sur lukt... Er det normalt? Må skifte truse 2 ganger om dagen, siden det er så mye "utflod"..

Anonymkode: e8fc8...526

Kan det hende du ikke har sopp, men bakteriell vagose? Jeg gikk også på antibiotika, og fikk dette takket være kuren. Legen min har fortalt meg at det visstnok er veldig vanlig, fordi antibiotika dreper alt av bakterier - og "de onde" bakteriene formerer seg fortere enn "de gode". Det er derfor lett for å få ubalanse nedentil. Hadde aldri tatt antibiotika hadde jeg visst dette.

Anonymkode: 37a73...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...