Gå til innhold

Jeg spiste 800 kcal i går


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som selvfølgelig er kjempelite. Jeg bør ligge på mellom 2000-2500 kcal, men jeg var så kvalm så jeg spiste bare litt frokost, middag og en frukt. 

Går det mye ut over treninga at jeg er kvalm en dag og spiser lite? 

Anonymkode: 2a480...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke en dag gjør så mye akkurat. Men du bør vel ikke trene den dagen hvis du ikke føler deg i form og får i deg så lite kalorier. Hvis det gjentar seg til stadighet derimot så er det ikke bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min PT sier at jeg trenger 1.100 kcal for å ligge i sengen en dag. Det sa han etter at jeg var blitt veid på en avansert vekt som veier det ene og det andre. Jeg er lav og veier 45 kg.

Anonymkode: d9f67...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2500 kalorier? Jeg må veie 125kg for å trenge 2500 kalorier for å opprettholde vekten...

Du trener kanskje ikke like mye som meg? Jeg trener hardt 6 ganger i uka og er ellers veldig aktiv (går og sykler hver dag i stedet for kjøring).

Anonymkode: 2a480...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trener kanskje ikke like mye som meg? Jeg trener hardt 6 ganger i uka og er ellers veldig aktiv (går og sykler hver dag i stedet for kjøring).

Anonymkode: 2a480...fa9

Du må gå 15-20 kilometer hver dag for å forbrenne de 1000 ekstra kaloriene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå 15-20 kilometer hver dag for å forbrenne de 1000 ekstra kaloriene...

Det er ikke noen ekstra kalorier kjære deg. Da hadde jeg vel veid 200 kg nå, mens jeg veier 55 og har veid det samme siden jeg var 14 år gammel. Du skal ikke drive å spre sånne løgner til folk. Kanskje jeg ikke hadde visst bedre og hadde hørt på deg, så hadde jeg sulta meg selv? Jeg er tynn nok som det er, så ellers takk for dårlige råd. Jeg skal ikke bli noe tynnere enn det jeg er. 

Anonymkode: 2a480...fa9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som bryter med retningslinjene.

- Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt.

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå 15-20 kilometer hver dag for å forbrenne de 1000 ekstra kaloriene...

Jeg sykler til jobb hver dag. Bare det er 800 kcal ekstra per dag. 

Anonymkode: 59f6c...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min PT sier at jeg trenger 1.100 kcal for å ligge i sengen en dag. Det sa han etter at jeg var blitt veid på en avansert vekt som veier det ene og det andre. Jeg er lav og veier 45 kg.

Anonymkode: d9f67...cad

hvor høy er du?:)

Anonymkode: c4b7f...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...