Gå til innhold

Hva synes dere om denne oppførselen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min bror hadde en uenighet i familieselskap, hvor jeg valgte å trekke meg og gå på kjøkken.

Han fortsatte å snakke med familiemedlemmer om det og de tok min side.

Ett par min senere stormer han ut av døra med hevet stemme at hvis dere skal ta HENNES side gidder jeg ikke å være-han kom heller ikke tilbake. Dette er en mann på midten av 40 årene.  Vi valgte selvsagt og ikke snakke videre om det.

Er det bare meg som at dette er en umoden og barnslig måte å reagere på?

Dette er også tilbakemeldinger han har fått flere ganger om å ikke ta opp hele tiden.

Anonymkode: 8f584...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så får vi kvinner anklager om å være irrasjonelle og følelsesladet...

Familien din gjorde helt rett. Fyren er en baby på 40+ år.

Håper han er singel. Hvis ikke, mine sterkeste medfølelser til hans partner.

Anonymkode: 59dd5...a7b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt forstå din bror! Det er mulig du og dine familie mener en ting og din bror noe annet. Men det at flertallet mener noe betyr ikke at flertallet har rett bestandig. 

Du sa ingenting om hva det gjaldt så blir litt vanskelig å si eksakt hva som skjedde med din bror. Men er det noe din bror har personlig erfaring med som dere andre ikke har så kan frustrasjonen og desperasjonen komme. Han kan ha vært emosjonell mens dere andre egentlig bare hadde lest dere opp en mening. Vanskelig å si når man ikke vet hva emnet er, uansett så ta godt vare på din bror :) 

Han burde dog kansje gitt seg slik som du gjorde og fått litt luft.

 

Endret av Sølvi88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt forstå din bror! Det er mulig du og dine foreldre mener en ting og din bror noe annet. Men det at flertallet mener noe betyr ikke at flertallet har rett.

 

Greit nok det,men det å storme ut av familieselskapet fordi folk ikke er enig med deg og vil ikke høre på sytinga hans i evighet-synes jeg er ganske barnslig. Btw moren min er enig med han, faren min er enig med meg- og det var de andre gjestene som tok min side.

Anonymkode: 8f584...32c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt forstå din bror! Det er mulig du og dine familie mener en ting og din bror noe annet. Men det at flertallet mener noe betyr ikke at flertallet har rett bestandig. 

Du sa ingenting om hva det gjaldt så blir litt vanskelig å si eksakt hva som skjedde med din bror. Men er det noe din bror har personlig erfaring med som dere andre ikke har så kan frustrasjonen og desperasjonen komme. Han kan ha vært emosjonell mens dere andre egentlig bare hadde lest dere opp en mening. Vanskelig å si når man ikke vet hva emnet er, uansett så ta godt vare på din bror :) 

Han burde dog kansje gitt seg slik som du gjorde og fått litt luft.

 

Det var en filleting ved fortelle meg at jeg ikke fikk lov å sitte i stolen til pappa,noe som min mormor sa-det slik man sier ifra om til unger.  

Anonymkode: 8f584...32c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en filleting ved fortelle meg at jeg ikke fikk lov å sitte i stolen til pappa,noe som min mormor sa-det slik man sier ifra om til unger.  

Anonymkode: 8f584...32c

Åja, kan hende han bare hadde en dårlig dag. Ingen unnskyldning, men en grunn. Han var nok urimelig i denne situasjonen. Se det positive i saken, han fikk en utblåsning og hadde det sikkert bedre etterpå, om ikke samvittigheten tok ham :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, kan hende han bare hadde en dårlig dag. Ingen unnskyldning, men en grunn. Han var nok urimelig i denne situasjonen. Se det positive i saken, han fikk en utblåsning og hadde det sikkert bedre etterpå, om ikke samvittigheten tok ham :) 

Takk :) problemmet er at slike ting skjer hele tiden, familieselskapet før denne f.eks, så står jeg å gir beskjed til nevøene om å være forsiktig med noen ledninger på bakrommet, for da han kommenterer at jeg har sagt noe galt (bytta om ordene) hvor jeg sier ja men de skjønte hva jeg mente,jeg snur meg tilbake til gutta og fortsetter samtalen, hvor da han fortsetter å kverne om at jeg har utalt meg feil. hvor jeg tilslutt sier  ### kan du gi deg! og snur meg tilbake til gutta.Hvor da han reiser seg opp drit sur og småbanner til meg og forlater rommet.

Sånt skjer hele tiden.

 

 

Anonymkode: 8f584...32c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...