Gå til innhold

Litt misfornøyd med håret for tida


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får veldig fort fett hår. Vasker håret annenhver da etter å ha forsøkt å vaske håret sjeldent ikke fungerte. 
Jeg bruker både Green Peoples shampo og korres. Begge er "geleshampoer" så de ikke er for tørt hår o.l
Synes og håret er blitt veldig tynt. Tar nattlysolje, og sink. Har ikke b-vitamin mangel heller. 

Noen som har noe tips? Vet at det å massere hodebunnen f.eks skal øke hårvekst, men det kan jo å gjøre håret fett så vet ikke om det har noe for seg.

Anonymkode: 09269...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvor lenge du vasket håret sjelden før du ga opp, men i det en måned eller to. Ellers ville jeg prøvd å ikke bruke shampoo en stund. Geleshampo for fett hår hørtes ut som en dårlig match syns jeg. Bruker du produkt utenom? 

Tørt hår får de fleste på denne tiden. For meg fungerer det å kun lufttørke håret, og aldri bruke skjerf av polyester/blandingprodukt. Oppdaget dramatisk forskjell da jeg slutte å bruke skjerf, eventuelt kun ren ull. 

Anonymkode: daa47...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker tørrsjampo fra Batiste. Jeg har den i nyvasket hår, det gjør at håret bruker lengre tid på å bli fett. Anbefales😊 Den for volum er dessuten fantastisk hvis du sliter med flatt hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...