Gå til innhold

Årer på leggene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en del blodårer som synes på leggene. Eller blodutredelser?
Tror det på sikt kan bli potensielle åreknuter. Har hørt om noe som heter venetrim. 
Noen som har prød dette? Og funker det?
 

Anonymkode: 79195...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en del blodårer som synes på leggene. Eller blodutredelser?
Tror det på sikt kan bli potensielle åreknuter. Har hørt om noe som heter venetrim. 
Noen som har prød dette? Og funker det?

 

Anonymkode: 79195...873

Vet ikke.

Men kompresjonsstrømper (kjøpes på apotek) virker forebyggende mot åreknuter, og brukes av mange (spesielt i yrker der man går og står mye)

Anonymkode: fb82e...f81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min har det, og det har hun hatt i 14 år siden lillebror ble født. Legen sier hun må operere, men..

Anonymkode: ee0a8...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del blodårer som synes på leggene. Eller blodutredelser?
Tror det på sikt kan bli potensielle åreknuter. Har hørt om noe som heter venetrim. 
Noen som har prød dette? Og funker det?
 

Anonymkode: 79195...873

Jeg mener å ha lest at synlige blodårer ikke nødvendigvis utvikler seg til åreknuter for det ligger andre mekanismer bak åreknuter enn synlige årer.

Jeg har åreknuter.Fikk det pga en jobb der jeg sto og gikk hele dagen uten pauser.Nå bruker jeg støttestrømpebukse og etter jobb legger jeg bena høyt inntil veggen og smører dem med Venetrim.Synes det hjelper litt ihvertfall.

Anonymkode: e53f0...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venetrim er deilig å bruke på leggene etter en lang dag på jobb.Den er litt dyr,men jeg liker den godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke alle det i en viss grad da? Og majoriteten får skikkelige "spindelvev årer" når de har runda 40

Anonymkode: 94441...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har masse, begynte å få i tenårene, og er ennå ikke passert 30 :( Er snart bare (sprukne) blodårer igjen av meg! Jeg prøvde sklerosering. Rimelig, men  ga null effekt...

Anonymkode: 89b26...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om det ikke er noen super løsning på dette. Æsj, hadde litt trua på venetrim, men tror ikke jeg kjøper det, hvis det ikke er sikkert at det har effekt. Takk for svar. :-) 

Anonymkode: 79195...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...