Gå til innhold

Sniffe truse, runke til søstera hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er en pervo dersom du stjeler trusene hennes for å sniffe de. Husk at noen er også dyre, ikke morsomt å miste favorittundertøyet fordi en ekkel perve ikke klarer å velge ut noe av det billige og kjedelige utvalget i stedet for det som er mest sexy....  

Enig. Er flere av trusene mine som koster mellom 300-600 kroner. Hadde blitt forbanna om de hadde blitt stjelt

Anonymkode: 4f919...017

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Er flere av trusene mine som koster mellom 300-600 kroner. Hadde blitt forbanna om de hadde blitt stjelt

Anonymkode: 4f919...017

Å herregud..for ei truse?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det rolig TS. Dette er helt normal adferd som nesten alle gutter driver med bortsett fra noen fåtalls utskudd og avvikere, det vet såklart ikke damene så ikke hør på svarene over mitt.

Keep doing what you're doing brothah, amen.

Mulig det er normalt blant de du kjenner, men det er definitivt ikke vanlig manneoppførsel. Jeg jobbet ved et sted hvor det ble funnet truser og brukte bind som sikkert var tatt fra garderoben. Likte ikke det jeg så for å si det sånn.

Anonymkode: 3f7a0...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er normalt blant de du kjenner, men det er definitivt ikke vanlig manneoppførsel. Jeg jobbet ved et sted hvor det ble funnet truser og brukte bind som sikkert var tatt fra garderoben. Likte ikke det jeg så for å si det sånn.

Anonymkode: 3f7a0...b1e

Joda dette er noe alle mannfolk driver med. slettes ikke noe perverst eller uvanlig dette.

Det er trist og leit at kvinner skal undertrykke å besudle, harselere , latterliggjøre og sykeliggjøre mannlig seksualitet.

Dette er ren og skjær diskriminering av menn og dette finner jeg meg ikke i !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

For hennes skyld; Lets hope not! 

roflmao

Vær gjerne pervo, men vær det inni deg er du snill. Ikke la det her eskalere for mye. Før du vet ordet av det er du en stakkars loser som sitter å bestiller truser på nett og lørdagene handler om øl og trusesniffing. Plutselig sitter du der med mens-truser på hodet og en diger svart dildo i rompa og lurte på om det var slik livet skulle bli.

 

Til info så snakker jeg IKKE av erfaring! :D

hihihi ler meg skakk 😊😊 morsomt svar da😊

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kan umulig være normalt? Gris

Anonymkode: edf63...d1a

Gris fordi en 21 åring er kåt på en 19 åring? Hva slags verden lever du i? 

Anonymkode: d4200...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda dette er noe alle mannfolk driver med. slettes ikke noe perverst eller uvanlig dette.

Det er trist og leit at kvinner skal undertrykke å besudle, harselere , latterliggjøre og sykeliggjøre mannlig seksualitet.

Dette er ren og skjær diskriminering av menn og dette finner jeg meg ikke i !

Jeg er mann og det er ikke en menneskerett å sniffe truser. Hadde du likt hvis noen gjorde det med ditt undertøy?

Anonymkode: 3f7a0...b1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud..for ei truse?!?!?

Ja, de er svært gode og behagelige, holder veldig lenge og er fine

Anonymkode: 4f919...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at lipgloss er mann?

Anonymkode: 46e63...119

menn bruker truser da

Anonymkode: d4200...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med filmingen likte jeg ikke, det er å gå over grensen.

Det å bli kåt på søsteren til en kompis og kanskje stjele en truse er vel mer uskyldig. Blir du kåt av tanken på søsteren til kompisen din er det en fin fantasi å ha. Kos deg. 

Dere andre, slutt å være så fordømmende til andres seksualitet som ikke bare tenner på det som er politisk korrekt til en hver tid. 

Livet og seksualiteten er et stort koldtbord, det er bare å forsyne seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...