Gå til innhold

Sniffe truse, runke til søstera hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min venn har en søster som er 19 år og meget deilig. Jeg er 21. En gang hun bøyde seg ned og g-strengen kom frem flere ganger og jeg ventet på kompis som dusjet filmet jeg i smug. (kan si jeg ble kåt) Det har jeg runket til flere ganger etter. Hun har lagt ut noen deilige bilder av seg selv på instagram som jeg elsker. Har lyst neste gang jeg er der å prøve å stjele truse av ho, enten fra rommet eller brukt hvis det ligger i skittentøyet på badet. Er jeg litt pervo? uff... Jeg tror ikke hun liker meg på den måten ellers. Har så vidt hilst, men hun er litt sjenert fordi jeg er jo så selvsikker og eldre. Så hun blir litt satt ut merker jeg, hvis jeg blir litt for overlegen og sier "Heisann, søstra til ***! hilse fra meg til bror" osv. da hun jobber i butikk hvor jeg handler noen ganger.

Anonymkode: 7563f...925

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan umulig være normalt? Gris

Anonymkode: edf63...d1a

Har lest om at en del mennesker har en slik "sniffe-på truser-fetish"

Anonymkode: 27e56...ed3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps

Så pass på skittentøysdunkene deres når dere har besøk!

Anonymkode: 27e56...ed3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, oppsøk hjelp. Har det aldri slått deg at hun kanskje ikke vil du skal sniffe trusene hennes? Man stjeler ikke truser til folk. Håper du er et troll.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det rolig TS. Dette er helt normal adferd som nesten alle gutter driver med bortsett fra noen fåtalls utskudd og avvikere, det vet såklart ikke damene så ikke hør på svarene over mitt.

Keep doing what you're doing brothah, amen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det rolig TS. Dette er helt normal adferd som nesten alle gutter driver med bortsett fra noen fåtalls utskudd og avvikere, det vet såklart ikke damene så ikke hør på svarene over mitt.

Keep doing what you're doing brothah, amen.

Kan du vise til en kilde som bekrefter dette?

Anonymkode: 27e56...ed3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det rolig TS. Dette er helt normal adferd som nesten alle gutter driver med bortsett fra noen fåtalls utskudd og avvikere, det vet såklart ikke damene så ikke hør på svarene over mitt.

Keep doing what you're doing brothah, amen.

Nesten alle gutter stjeler brukte truser og sniffer på de? Det er kriminelt å stjele, så med andre ord er nesten alle gutter ekle småkriminelle? Takk for opplysningen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å sniffe truser er ikke noe jeg sjøl har hatt glede av, men det er i alle fall såpass vanlig at det i noen av nettets mer skyggefulle avkroker finnes annonser fra yngre damer som selger sine brukte truser.

"Perversiteter" har vi alle i større eller mindre grad.

Hvorfor sjekker du ikke henne opp, hvis hun er så deilig? Det virker egentlig som at du bare trenger å få henne til å bli trygg på deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser overhodet ikke noe galt i sniffe truser og bli tent av det. Det må være noe av det mer uskyldige man kan tenne på.

Jeg ser derimot ganske mye galt i å filme folk i skjul for å runke til det, samt å vurdere å stjele trusene deres.

Anonymkode: 8086e...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venn har en søster som er 19 år og meget deilig. Jeg er 21. En gang hun bøyde seg ned og g-strengen kom frem flere ganger og jeg ventet på kompis som dusjet filmet jeg i smug. (kan si jeg ble kåt) Det har jeg runket til flere ganger etter. Hun har lagt ut noen deilige bilder av seg selv på instagram som jeg elsker. Har lyst neste gang jeg er der å prøve å stjele truse av ho, enten fra rommet eller brukt hvis det ligger i skittentøyet på badet. Er jeg litt pervo? uff... Jeg tror ikke hun liker meg på den måten ellers. Har så vidt hilst, men hun er litt sjenert fordi jeg er jo så selvsikker og eldre. Så hun blir litt satt ut merker jeg, hvis jeg blir litt for overlegen og sier "Heisann, søstra til ***! hilse fra meg til bror" osv. da hun jobber i butikk hvor jeg handler noen ganger.

Anonymkode: 7563f...925

For hennes skyld; Lets hope not! 

roflmao

Vær gjerne pervo, men vær det inni deg er du snill. Ikke la det her eskalere for mye. Før du vet ordet av det er du en stakkars loser som sitter å bestiller truser på nett og lørdagene handler om øl og trusesniffing. Plutselig sitter du der med mens-truser på hodet og en diger svart dildo i rompa og lurte på om det var slik livet skulle bli.

 

Til info så snakker jeg IKKE av erfaring! :D

Endret av FreeLife
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For hennes skyld; Lets hope not! 

roflmao

Vær gjerne pervo, men vær det inni deg er du snill. Ikke la det her eskalere for mye. Før du vet ordet av det er du en stakkars loser som sitter å bestiller truser på nett og lørdagene handler om øl og trusesniffing. Plutselig sitter du der med mens-truser på hodet og en diger svart dildo i rompa og lurte på om det var slik livet skulle bli.

 

Til info så snakker jeg IKKE av erfaring! :D

:fnise::fnise:

Anonymkode: c0aef...71d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes det er litt søtt? :fnise:

Anonymkode: 10c0a...24f

Ja!

Anonymkode: 46e63...119

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare jeg som synes det er litt søtt? :fnise:

Anonymkode: 10c0a...24f

Like soooo cuuute?? like whatever!

Dritsøtt å sniffe bæsjetrusene til søstra til kompisen. 

Jeg pleier lage suppe på tamponger jeg finner på offentlige toaletter. Har du lyst til å møtes for en kaffi en dag?

Endret av FreeLife
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en pervo dersom du stjeler trusene hennes for å sniffe de. Husk at noen er også dyre, ikke morsomt å miste favorittundertøyet fordi en ekkel perve ikke klarer å velge ut noe av det billige og kjedelige utvalget i stedet for det som er mest sexy....  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, at du er eldre. Du er 21 år. Dere er altså mentalt akkurat like gammel. Vi damer merker når en mann er interessert i oss, så hun har sikkert merka at du ser på henne.

Anonymkode: 4f919...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...