Gå til innhold

Ta ansvar for egen orgasme


lexi2

Anbefalte innlegg

Hæ? :klo:

Anonymkode: ca23f...f62

anonym skriver at hu vil ikke kaste bort livet sitt på et sexløst forhold. Men hvis ikke mannen hennes ønsker sex like ofte som anonym, så må hu enten tvinge han eller gjøre det slutt, eller å finne seg en ny kjæreste som passer hu bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det bedre at du fingrer. Men jeg syns ærlig talt at det Er  respektløst av deg å gjøre det forran han mens han sover. Hvorfor ikke gå et annet sted i huset? Hva med dusjen og gi deg selv en heftig orgasme? 

Hvis du mener at du snart kan dumpe han, så er det vel ikke bare sexen som er problemet? Da bør dere heller ta en prat. :)

Jeg kan også finne på dette, og vet du hva? Min mann finner det ekstremt tennende. Ja, jeg har fortalt ham at jeg gjør det av og til, og om jeg forteller at i går gjorde jeg det, er det en sjanse for at han faktisk får lyst av den grunn. Nå har vi relativt lik sexlyst, men med småbarn i hus er det ikke alltid så lett å få tid eller å ha ork til sex med partneren. 

Jeg mener du er litt umoden. Du baserer hele din mening på innlegg på KG. Det er et faktum at menn har generelt høyere sexlyst enn kvinner, og min erfaring er at menn blir helt utålelige og nærmest pressende om de ikke får sex. Så menn griner kanskje like mye etter sex som kvinner, eller?

Anonymkode: 90eef...fc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ofte leser jeg innlegg om jenter som klager på mannen sin fordi han ikke vil ha sex like ofte som deg selv. Jeg syns faktisk det er veldig ufint! Kanskje dere ikke har like mye sex som de første årene i forholdet, men det betyr ikke at dere skal presse/tvinge han til det heller. Går man rundt og griner å sipper om at man får for lite sex, så ta saken i egne hender! 

Jeg har selv større behov for sex enn det min samboer har og vi har vært sammen i 2 år. Det har ingenting med at jeg ikke er attraktiv å gjøre, for det er jeg. Og jeg er ei snill, høflig og pen jente på 18 år. Samboeren min er noen år eldre enn meg. Men istedenfor å grine til seg sex, så har jeg masse leketøy i nattbordskuffen. Og jeg har ingen problemer med å bruke de når jeg føler meg kåt. Hva er mere turn off enn at dama griner seg til sex?! Det er svært udelikat. Vi har sex 1-2 dager i uken og jeg kunne gjerne hatt det 3-4-5 ganger hver eneste dag. Ja, fordi jeg er ung og kåt.  Men jeg må si at dere voksne damer der ute som sutrer fordi de får for lite sex, dere irritere meg grenseløst! Og det værste av alt, dere er eldre enn meg... Så Vær så snill: Ta ansvar for egen orgasme!  (Dette gjelder forsåvidt gutter også. Dropp utroskap/horer og skaff dere en fleshlight) :):)

Troll?

Hvorfor skulle dette vært troll? Det jeg skriver mener jeg, for det irriterer meg veldig.

Jeg syns dette var et flott innlegg til et viktig tema. Det er riktig at sexlyst ikke alltid er "synkronisert" når man er i et parforhold. Han har lyst når hun ikke vil og motsatt.... tror det er veldig vanlig etter å ha vært sammen en stund. Jobb, barn og andre utfordringer kan både ta tid og energi. 

Det er heller ikke ufint eller respektløst av en partner å tilfredsstille seg selv. Heller motsatt vil jeg si. Det viser at man tar ansvar for seg selv, og viser respekt ovenfor partner ved å ikke utøve press. 

Man har kun ansvar for seg selv, sine egne følelser og seksualitet. Hvem vil ikke være sammen med en partner som tar det ansvaret ? 

(Dessuten finner jeg det sexy, litt pirrende, at min partner koser med seg selv når jeg ikke er tilstede eller har lyst..;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og JEG irriterer meg over ALLE de mennene som mener at graviditet, nedsatt sexlyst på dama av andre årsaker osv liksom skal være grunn til UTROSKAP.

Jeg innbiller meg at denne tråden er laget av en sånn mann, for å sette fokuset over på at det nok en gang er kvinnen som er urimelig (og kranglette)

Anonymkode: 42738...70b

Tråden sier ingenting om urimelige og kranglete kvinner, ikke menn heller. 

Utro menn og kvinner for den saks skyld trenger en person å være utro med. Regner med at tallet på utro menn er omtrent like høyt som utro kvinner..... og tar jeg feil så rett meg, jeg skulle likt å lese tall på dette. :)

Vet ikke om utroskap handler om menn eller kvinner, men heller mennesker med relasjonsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg synes det er trist eller komisk at noen virkelig tror at leketøy kan tilfredsstille behovet for å ha sex med partneren sin. Hadde det vært bare orgasmen man er ute etter, så greit nok. Men sex er bittelitt mer enn som så for de aller fleste av oss.

Anonymkode: 005d8...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes det er respektløst av han å ikke ha sex med meg og i tillegg nekte meg å ha sex med andre også. Han har jo lurt meg til å tro at han kunne gi meg et forhold med masse sex, for å så ta det fra meg. Sex er nesten det viktigste for meg, jeg lever for sex. Manglende sex er det eneste problemet, utenom det er forholdet veldig bra. Men det er ikke nok for meg ;) 

Han våkner ikke, vil jo ikke vekke han så gjør det ganske lydløst hvis jeg vil. Jeg gjør det ved siden av han for å understreke for meg selv hvor lite jeg trenger han og hvor udugelig han er i sengen der han bare ligger mens jeg fixer alt. 

Anonymkode: d3b7d...33f

Du er en mann:fnise:

Anonymkode: 5e481...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er en mann:fnise:

Anonymkode: 5e481...35b

Hehe, jeg skjønner at det kan virke sånn! :fnise: Men er virkelig en kvinne altså, men en veldig åpen og seksuell person, alltid vært det og kommer alltid til å være det. Åpen for åpent forhold og trekant og hele greien, dessverre har jeg valgt en kjæreste som ikke viste seg å ikke ha like stor apetitt som meg :sukk:Men føler meg litt som mannen i forholdet!

Anonymkode: d3b7d...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde "å ta ansvar for egen orgasme" ville si under sex. Ikke " gå å gjør det på egenhånd - ta ansvar ".. 

Herligfred jente! Flott at du har masse å kose deg med. Men jeg vil helst kose med kjæresten når jeg er i et forhold. Det er jo stor del av det! Det er helt OK at man ikke alltid har lyst. Men jeg vil helst ha mye av det, fordi jeg syntes det er bare en fantastisk ting å gjøre sammen med en kjæreste. Så ingen sutring, men det er sånn jeg vil ha det. 

Du høres ut som et typisk gnagsår:P Kose kose kose bla bla bla. Kosing er for pyser. Her vil jeg ut å skyte og jakte med kamerater. Sex har jeg når jeg er kåt. Problemet er at damer har så lite å gjøre at de sitter og overanalyserer alt mulig og er dramaqueens..

Anonymkode: 5e481...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

først og fremst spørs det om han syns det er greit da. Men jeg hadde ikke likt om samboer satt i senga å runket mens jeg lå og sov. Da kan han heller gå i stua/badet/dusjen eller gjesterommet å gjøre det.  for når jeg sover, ja da sover jeg. Da vil ikke jeg bli vekket av en orgasme...

Merkelig at noen som er så kåt og ivrig som deg og som irriterer seg over andre sutrete damer, faktisk er så vrang på det området.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at noen som er så kåt og ivrig som deg og som irriterer seg over andre sutrete damer, faktisk er så vrang på de

Anonymkode: b6a75...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig mener at jeg sutrer, da bør du ta deg en tur til legen. For det gjør jeg ikke. Jeg har leddgikt og er mye plaget av sykdom. Jeg sover ekstremt lite fra før, så når jeg først har sovnet. Da må jeg få sove, ellers blir alt helt katastrofalt. Heldigvis er dette en ordning som fungerer veldig bra mellom meg og samboer. Jeg tror det er det som er greia. Kanskje dere andre her liker noe annet, men både jeg og han liker å få sove i fred. :) Jeg trykket på noe rart over her. Så den siste "kommentaren" som ble anonym er altså meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig mener at jeg sutrer, da bør du ta deg en tur til legen. For det gjør jeg ikke. Jeg har leddgikt og er mye plaget av sykdom. Jeg sover ekstremt lite fra før, så når jeg først har sovnet. Da må jeg få sove, ellers blir alt helt katastrofalt. Heldigvis er dette en ordning som fungerer veldig bra mellom meg og samboer. Jeg tror det er det som er greia. Kanskje dere andre her liker noe annet, men både jeg og han liker å få sove i fred. :) Jeg trykket på noe rart over her. Så den siste "kommentaren" som ble anonym er altså meg. :)

Jeg skrev ikke at du sutrer, les på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev ikke at du sutrer, les på nytt.

 selvom  jeg liker å få sove i fred, uten å bli vekket så betyr ikke det at jeg er vanskelig heller. Alle er forskjellig! Poenget med innlegget er at man ikke skal presse den andre partnern til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...