Gå til innhold

"Tinder bør ha sex-advarsel" Ja, bør den det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, de gjør jo på et vis det hvis de forventer sex pga de betalte for middag.

Ja, på samme måte som kvinner som forventer forhold etter sex.

Anonymkode: 07919...c76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres rimelig spesielt ut. Glad jeg ikke har vært utsatt for slike som bedrar og leker kjæreste i et par måneder uten å mene noe med det. 

1) Min erfaring er at det er enkelt å skille mellom seriøse og forelskede gutter/menn og playere, men jeg skjønner at andre kan ha andre erfaringer. Det som har vært viktig for meg er 2) at de er interessert i meg som person, og interesserte i å lære mer om meg og bli kjent med venner osv. At de har et naturlig og positivt forhold til kvinner generelt, og ikke snakker mye om sex. At de virker solide og gode, med skikkelige verdier og fremtidsdrømmer, og at de tidlig gir meg plass i denne fremtidsvisjonen. Når alt dette er på plass og kjennes rett over tid, har jeg sex. Og det har jeg som sagt aldri brent meg på.

Anonymkode: ff2a2...581

1) Kanskje du bare har hatt flaks?

2) Det finnes nemlig mange der ute som er svært gode skuespillere, som kan lage denne forestillingen som du beskriver her, for daten sin...

Anonymkode: 6457a...5a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og menn krever ikke sex etter date. Men det "jeg hadde sex, fikk ikke forhold" er jo problemstillingen hun i artikkelen snakker om.

Anonymkode: 07919...c76

Hun burde jo ha snakket med han om hans og hennes ønsker for relasjonen. Tabbe at hun ikke gjorde det. De gjorde kjæresteting sammen og tilbragte ganske mye tid sammen, og hun tolket det vel på en slik måte som er naturlig å gjøre.

 

Anonymkode: 6457a...5a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man setter tydelige krav og ønsker og lytter til ord mens man overser handling......... De som blir "utnyttet" for se har vært blåøyde i 99% av tilfellene og det innrømmer de når de kommer seg ut av selvmedlidenheten.. 

Som vanlig ser du veldig svart hvitt på ting. Det finnes selvfølgelig mennesker som kan takke seg selv, men det finnes også folk som blir regelrett lurt, men vanlig ser du veldig svart hvitt på ting. Må være en enkel verden å leve i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig ser du veldig svart hvitt på ting. Det finnes selvfølgelig mennesker som kan takke seg selv, men det finnes også folk som blir regelrett lurt, men vanlig ser du veldig svart hvitt på ting. Må være en enkel verden å leve i.

Jeg sier 99% det er fortsatt 1% som opplever å bli lurt ved å ha øynene oppe. Ja det er en veldig mye mer enkel verden å leve i når man tør være ærlig med seg selv og ikke gjemme seg bak alle andre - for det er det damer gjør når de skylder på mennene som bare er ute etter en ting, og det er det mennene gjør når de skylder på kvinnenes krav... 

Ta vekk skylappene dine så skal du se at det ikke dreier seg om svart og hvitt eller regnbuens farger! Det handler om å se - ikke lukke øyene - da blir det svart uansett!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier 99% det er fortsatt 1% som opplever å bli lurt ved å ha øynene oppe. Ja det er en veldig mye mer enkel verden å leve i når man tør være ærlig med seg selv og ikke gjemme seg bak alle andre - for det er det damer gjør når de skylder på mennene som bare er ute etter en ting, og det er det mennene gjør når de skylder på kvinnenes krav... 

Ta vekk skylappene dine så skal du se at det ikke dreier seg om svart og hvitt eller regnbuens farger! Det handler om å se - ikke lukke øyene - da blir det svart uansett!!! ;)

Jeg forstår som oftest ikke en dritt av dine innlegg Nettinettet :forvirret:

Anonymkode: c305c...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke kvinner flest nei.

Nei, og menn flest forventer heller ikke sex etter en date.

Anonymkode: 07919...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og menn flest forventer heller ikke sex etter en date.

Anonymkode: 07919...c76

Vel, men hvorfor lages det da tråder som sier det motsatte omtrent hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men hvorfor lages det da tråder som sier det motsatte omtrent hver dag?

Vel, hvorfor skriver man artikler i riksdekkende medier som sier at trenger å advares da?

Anonymkode: 07919...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår som oftest ikke en dritt av dine innlegg Nettinettet :forvirret:

Anonymkode: c305c...f10

Men så bra for deg! Da trenger du sikkert ikke å forstå de heller :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, hvorfor skriver man artikler i riksdekkende medier som sier at trenger å advares da?

Anonymkode: 07919...c76

Fordi noen mennesker ikke klarer å tenke selv og tror at andre ikke klarer å tenke selv heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville desverre ha krysset av for at jeg ønsker meg et forhold for lettere å få meg et ligg. Mange vil i forhold med meg,men ingen vil ha uforpliktende sex :( Sånn som ting er nå og noen spør sier jeg bare at jeg er usikker på hva jeg vil ha.  Tenker selvfølgelig at jenta blir såret, men hun ville blitt enda mer såret om det hadde vært et avkryssing...

Hvorfor prøver folk å få seg kjæreste via tinder? Møt heller folk gjennom venner,grupper eller på dagen! Det er også så mange som hopper rett til køys. Ønsker dere et forhold så lan dere jo heller teste fyren? Si at du ikke har sex før etter 6 mnd med dating eller noe? 

 

Anonymkode: c9dcb...ede

Fordi det er den letteste arenaen å møte folk? Er jo ikke så lett å bare "møte folk på dagen", eller møte folk gjennom venner når man ikke er i en stor vennegjeng. Det kan være utrolig vanskelig å bare møte folk og bli kjent med dem og få et forhold. Hva er det som er så galt med å bruke en slik arena som en app? Helt enig med de andre om å innføre avkrysning.

Anonymkode: 01ce3...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er den letteste arenaen å møte folk? Er jo ikke så lett å bare "møte folk på dagen", eller møte folk gjennom venner når man ikke er i en stor vennegjeng. Det kan være utrolig vanskelig å bare møte folk og bli kjent med dem og få et forhold. Hva er det som er så galt med å bruke en slik arena som en app? Helt enig med de andre om å innføre avkrysning.

Anonymkode: 01ce3...331

men avkrysning vil ikke gjøre noen forskjell dessverre.. De om later som om de vil ha et forhold for å få kvinner til sengs vil jo bare krysse av for at de vil ha et forhold uansett.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan enkelt lese seg frem til hva folk vil ha i profilteksten. Kjenner noen som har funnet kjærester via Tinder.

Det tåpeligste begrepet i hele teksten var "Meningsløs løs". Hva skal det liksom bety? Selv om hun ikke klarer å få gode følelser og noe verdifullt ut av sex som ikke skal føre til et forhold, så betyr det da virkelig ikke at andre synes slik sex er "meningsløs".

 

Anonymkode: a46cb...50f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan enkelt lese seg frem til hva folk vil ha i profilteksten. Kjenner noen som har funnet kjærester via Tinder.

Det tåpeligste begrepet i hele teksten var "Meningsløs løs". Hva skal det liksom bety? Selv om hun ikke klarer å få gode følelser og noe verdifullt ut av sex som ikke skal føre til et forhold, så betyr det da virkelig ikke at andre synes slik sex er "meningsløs".

 

Anonymkode: a46cb...50f

Nettopp - folk er forskjellige og har forskjellige oppfatninger om hva som gir mening og ikke..

Jeg har selv funnet kjæreste via Tinder og det var kun der jeg lette (jeg visste at det ikke var noen i nettverket/miljøet mitt som passet til meg. 

Konkretisering er viktig når man skal finne noen som passer til det man selv ønsker, og jeg synes veldig mange var rett på sak den ene eller den andre veien. Jeg er ikke ute etter noe forhold eller jeg er ute etter et forhold. 

Jeg merket også raskt hvem som kunne passe til meg ut i fra hvordan ting utviklet seg og interessen de viste for meg. Det handler om å stå i det og ikke ta til takke med. Noe mange gjør fordi de liker personen og ikke tror de kan få noe bedre.. så skylder de på useriøsitet og bla bla bla når de ikke får det de ønsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel i fire år og har aldri vært utsatt for noen som bare er ute etter sex. Alle sammen vil ha et forhold. 

Ting som går igjen og igjen er kompliment for både utseende og personlighet, men tror neppe det er på grunn av det. Flere av de single venninnene mine er både pene og har gode personligheter, og de reagerer også på at hver gang jeg møter en fyr så vil de ha et forhold. Har aldri ONS, men det teller heller ikke for kjenner mange som ikke har ONS men som ender opp med å bli lurt uansett. 

Kanskje det er mennene jeg møter? De er veldig hyggelige. Noen kan man skjønne/se at de er seriøse, andre er veldig glad i "singellivet". 

Tror noen er mer uheldige enn andre, på tvers av utseende og personlighet og menn. 

Men hvis man bare er ute etter sex på Tinder, ikke forhold, bør man si det. Om jeg bare hadde vært ute etter en fling, noe som er helt i orden, hadde jeg sagt det.

Anonymkode: ddd93...c71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel i fire år og har aldri vært utsatt for noen som bare er ute etter sex. Alle sammen vil ha et forhold. 

Ting som går igjen og igjen er kompliment for både utseende og personlighet, men tror neppe det er på grunn av det.

Anonymkode: ddd93...c71

Hva skulle det ellers vært på grunn av...

Anonymkode: 3cf2f...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...