Gå til innhold

"Tinder bør ha sex-advarsel" Ja, bør den det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja! Det synes jeg! Etter mange kjipe erfaringer med menn som kun er ute etter sex der så synes jeg man burde være klar på det i profilen sin!!

Anonymkode: c305c...f10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Tinder-brukere kan påvirke de som står bak Tinder, til å kreve av alle brukerne at de må krysse av for om de er ute etter kjæreste eller kun sex, for å kunne bruke Tinder?

Kanskje en god løsning for mange, men noen vil jo uansett finne på å lyge.

Anonymkode: 6457a...5a4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Sex-advarsel høres teit ut, men de som faktisk er ute etter noe seriøst bør informere om dette i profilteksten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro jenter. om appen fortsetter som den holder på nå er det ikke mange menn igjen der om noen måneder. Sirka 50% av alle jentene i min aldersgruppe er sex boter med utenlandske navn og rare tekster der. Jeg ga opp sveipingen igår. Det blir rett og slett for dumt.

Anonymkode: 31224...f16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje utestedene burde komme med en advarsel der også. "Enkelte menn som sjekker deg opp er ikke ute etter å gifte seg med deg". Eventuelt kunne hun dama på vgtv spurt fyren hva han var ute etter før hun begynte å ligge med han.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, man bør heller huke av for en kategori (eksempelvis: forhold, flørt, sex) og KUN få opp de som er i den samme kategorien. Et problem er selvsagt om mange huker av for flere kategorier for å få opp flest mulig, men det kan enkelt løses ved å ha kategoriene synlig på profilen. 

Anonymkode: 10f4a...715

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, man bør heller huke av for en kategori (eksempelvis: forhold, flørt, sex) og KUN få opp de som er i den samme kategorien. Et problem er selvsagt om mange huker av for flere kategorier for å få opp flest mulig, men det kan enkelt løses ved å ha kategoriene synlig på profilen. 

Anonymkode: 10f4a...715

Smart forslag!

Hva om det gjøres slik at det kun blir mulig å huke av for ett alternativ?

Anonymkode: 6457a...5a4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje utestedene burde komme med en advarsel der også. "Enkelte menn som sjekker deg opp er ikke ute etter å gifte seg med deg". Eventuelt kunne hun dama på vgtv spurt fyren hva han var ute etter før hun begynte å ligge med han.

Det enkle er ofte det beste 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bruker Tinder, og plages med dater som går kun etter sex, kunne vel påvirke de som står bak Tinder til å få en slik funksjon som AB 10f4a...715 foreslår? :) 

Anonymkode: 6457a...5a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å spørre matchene om hva de er ute etter da?
Men hadde nok hjulpet masse med 'alternativer/kategorier' hvor man huker av hva man ser etter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kanskje utestedene burde komme med en advarsel der også. "Enkelte menn som sjekker deg opp er ikke ute etter å gifte seg med deg". Eventuelt kunne hun dama på vgtv spurt fyren hva han var ute etter før hun begynte å ligge med han.

Mange playere sier ofte at de er ute etter noe seriøst, for å få seg et ligg.

Anonymkode: c305c...f10

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sånn på en del datingsider at man velger hva man er ute etter, så det hadde ikke vært SÅ rart.. men jeg tror det er en del som ikke helt vet hva de er ute etter, også er det jo alltid en del som lyver, men det fungerer jo på de fleste vanlige datingsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville desverre ha krysset av for at jeg ønsker meg et forhold for lettere å få meg et ligg. Mange vil i forhold med meg,men ingen vil ha uforpliktende sex :( Sånn som ting er nå og noen spør sier jeg bare at jeg er usikker på hva jeg vil ha.  Tenker selvfølgelig at jenta blir såret, men hun ville blitt enda mer såret om det hadde vært et avkryssing...

Hvorfor prøver folk å få seg kjæreste via tinder? Møt heller folk gjennom venner,grupper eller på dagen! Det er også så mange som hopper rett til køys. Ønsker dere et forhold så lan dere jo heller teste fyren? Si at du ikke har sex før etter 6 mnd med dating eller noe? 

 

Anonymkode: c9dcb...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville desverre ha krysset av for at jeg ønsker meg et forhold for lettere å få meg et ligg. Mange vil i forhold med meg,men ingen vil ha uforpliktende sex :( Sånn som ting er nå og noen spør sier jeg bare at jeg er usikker på hva jeg vil ha.  Tenker selvfølgelig at jenta blir såret, men hun ville blitt enda mer såret om det hadde vært et avkryssing...

Hvorfor prøver folk å få seg kjæreste via tinder? Møt heller folk gjennom venner,grupper eller på dagen! Det er også så mange som hopper rett til køys. Ønsker dere et forhold så lan dere jo heller teste fyren? Si at du ikke har sex før etter 6 mnd med dating eller noe? 

 

Anonymkode: c9dcb...ede

Så du er heller villig til å lyve for å bruke en jente som bruk og kast objekt - fordi det da er lettere for deg å få deg et ligg? Hva for et menneske er du egentlig ?

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mange playere sier ofte at de er ute etter noe seriøst, for å få seg et ligg.

Anonymkode: c305c...f10

Flere burde få mer kunnskap om playere og kunnskap om hvordan å avsløre playere

Mange playere spiller skuespill i månedsvis og spiller skuespill og gjør kjæresteting sammen med deg og lyver om følelser m.m., og avbryter det hele straks han har fått "ligget sitt", så da hjelper det ikke om kvinnen venter i x antall måneder med sex heller...

Anonymkode: 6457a...5a4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville desverre ha krysset av for at jeg ønsker meg et forhold for lettere å få meg et ligg. Mange vil i forhold med meg,men ingen vil ha uforpliktende sex :( Sånn som ting er nå og noen spør sier jeg bare at jeg er usikker på hva jeg vil ha.  Tenker selvfølgelig at jenta blir såret, men hun ville blitt enda mer såret om det hadde vært et avkryssing...

Hvorfor prøver folk å få seg kjæreste via tinder? Møt heller folk gjennom venner,grupper eller på dagen! Det er også så mange som hopper rett til køys. Ønsker dere et forhold så lan dere jo heller teste fyren? Si at du ikke har sex før etter 6 mnd med dating eller noe? 

 

Anonymkode: c9dcb...ede

Begynner navnet ditt på F ????

Anonymkode: c305c...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere burde få mer kunnskap om playere og kunnskap om hvordan å avsløre playere

Mange playere spiller skuespill i månedsvis og spiller skuespill og gjør kjæresteting sammen med deg og lyver om følelser m.m., og avbryter det hele straks han har fått "ligget sitt", så da hjelper det ikke om kvinnen venter i x antall måneder med sex heller...

Anonymkode: 6457a...5a4

Om det finnes et kurs om det så vil jeg gjerne melde meg på! For makan til hvor mange playere jeg har møtt på.

Anonymkode: c305c...f10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sletta meg da jeg skjønte det var en sex app :fnise:  Det er faktisk ikke lenge siden jeg skjønte det heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner navnet ditt på F ????

Anonymkode: c305c...f10

heter hverken Frank, Finn eller Fredrik. Begynner på A

Anonymkode: c9dcb...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...