Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, Byjenta! skrev:

Åja:) elsker å male. 

Mexikansk gryte :)

Synd du ikke er her da, kunne trengt hjelp til et strøk til på veggene :P 

Nam!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 13.9.2016 at 11.53, Zumo de Melocotón skrev:

 

Kunne du frivillig lagt bort telefon og internett en hel uke i strekk (uten å være på ferie), @calavi?

Om jeg skal være helt ærlig så tror jeg egentlig ikke det. Jeg liker å holde meg oppdatert og hadde nok fort fått følelsen at jeg gikk glipp av en hel masse. Trist, men sant. 

Den 13.9.2016 at 15.34, Moonwalker skrev:

 

@calavi Noen spør deg om å lage en tegning til de. Hva tegner du?

Snoopy! Enkel å tegne ;)

@Zumo de Melocotón Hvilken parfyme er "deg"? 
@Moonwalker Hva er planene dine for ferien? 
@Studinne90 Hvilken farge maler du? 
@Lady Hvor ofte vasker du leiligheten/huset? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.9.2016 at 15.02, kisskissbangbang skrev:

@epledrue Ser du noen gang memes og tenker "HALLELUJA, jeg trudde det bare var meg!"? 

Ja, det skjer ofte. @kisskissbangbang Kjenner du forskjell på Coca Cola og Coca Cola Zero?

(Nå vil ikke siteringsknappen samarbeide med meg, men her får du svarene dine, @Moonwalker)

Nei, jeg er brun året rundt. ;) Tror jeg kunne undervist i matematikk! Hvorfor? Fordi det var mitt favoritt fag, og jeg har hjulpet mange med mattelekser opp gjennom årene. @Moonwalker Hvor langt ned på låret synes du brunfarge-skillet på menn burde være? @Moonwalker Har du brukt falsk legitimasjon før? Hvis ja, hvorfor?

 

Den 22.9.2016 at 17.05, Lady skrev:

Ja, eller blir feil å kalle det morsomt, men opplevde noe i går som var hysterisk.

@EpleDrue Hva med deg?

Ja, opplevd mye morsomt denne uken! :D @Lady Gir du ofte faen i andre mennesker?

Den 22.9.2016 at 21.10, Coronas skrev:

 @EpleDrueHvilket kjøtt er det beste du får fra grillen?

Beste kjøttet på grillen er helt klart indrefilet av storfe! :)@Coronas Hvilken karakter hadde du i matlaging på skolen?

Den 22.9.2016 at 23.26, applestories skrev:

Ikke i går, men kameraten snakket amharisk og litt engelsk, så vi klarte oss på et vis. Fant en i dag da, høres ut som et fint språk, får nok høre mer av det. Synd det er så få som snakker det, ikke engang google translate snakker oromo.

Humøret har vært bra og blir bedre. Hektiske dager, men det er gøy også! :)

@EpleDrue Hvilket språk ville du valgt om du kunne våknet og snakket et helt flytende?

Kanskje finsk, det virker ganske spennende og ikke særlig likt andre språk. Hva med deg, @applestories?

Endret av EpleDrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, calavi skrev:

Om jeg skal være helt ærlig så tror jeg egentlig ikke det. Jeg liker å holde meg oppdatert og hadde nok fort fått følelsen at jeg gikk glipp av en hel masse. Trist, men sant. 

Snoopy! Enkel å tegne ;)
 
@Lady Hvor ofte vasker du leiligheten/huset? 

Ca to ganger i uken. Ellers etter behov😊

@calavi Din favoritt disneyprinsesse?

4 timer siden, Byjenta! skrev:

Hvordan pleier du å feire jul? 
@Lady: Er det en ting du absolutt vil gjøre før du dør? 

 

Ja, men kan ikke si det her.

@Byjenta! Fineste jentenavnet? 

 

17 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, opplevd mye morsomt denne uken! :D @Lady Gir du ofte faen i andre mennesker?

 

Nei.

@EpleDrue Gjør du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, EpleDrue skrev:

Kanskje finsk, det virker ganske spennende og ikke særlig likt andre språk. Hva med deg, @applestories?

Tror nok det ville stått mellom kinesisk og arabisk.

Er det noe i jobben du skulle vært foruten, i såfall hva? @EpleDrue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, EpleDrue skrev:

 

Beste kjøttet på grillen er helt klart indrefilet av storfe! :)@Coronas Hvilken karakter hadde du i matlaging på skolen?

 

Jeg fikk karakteren 5, skulle blitt kokk, men sånn ble det ikke. Liker å lage mat, gjerne noe jeg ikke har laget før. @EpleDrue syns du at du er god på å lage mat? Hva liker du å lage evt? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.9.2016 at 20.13, Byjenta! skrev:

@calavi: Hvordan pleier du å feire jul?

Julaften starter ganske tidlig, slik at jeg får med meg Snekker Andersen på tv. Tusler ut i pysjen, titter hva som er i julestrømpa og slår på lysene på juletreet. Åh, akkurat den stunden der er like magisk som da jeg var liten <3 Kribler i magen bare jeg tenker på det... Deretter slapper jeg av et timer på sofaen før et av dagens høydepunkter starter, nemlig Tre nøtter til Askepott. Da blir det alltid litt grining og gåsehudfaktoren er generelt høy.  Reisen til Julestjernen er også noe jeg har pleid å se på, men de siste årene har det blitt lagt inn et besøk på gravlunden rundt da, så jeg får ofte ikke sett hele. Jeg er uansett alltid hjemme igjen til Disney, ofte ser jeg både den på nrk også tv 2 :sjenert: Så er det på tide å komme seg ut av pysjen (Jada, den er ikke tatt av, så besøket på gravlunden blir ofte gjennomført i pysj....) og inn i finstasen slik at jeg er pyntet og klar til Sølvguttene synger julen inn. Her felles det også noen tårer mens man drikker litt gløgg (uten vin selvfølgelig, det smaker høgg). Om maten er litt forsinket får jeg også med meg Karl-Bertil Jonssons jul som jeg synes er veldig koselig, så da er gleden alltid stor. I fjor fikk jeg ikke den med meg, så jeg håper jeg får sett den i år :) Så spiser hele familien ribbe, koser oss maks og spiser alt for mye før vi ruller inn i sofaen og slapper av før kaffe og pakker står på agendaen. Etter pakkene er åpnet blir det litt tid til skravling og kos før man hopper i sengs; alltid litt tom og skuffet fordi det er et helt år til neste gang... 

Julaften er rett og slett den mest magiske dagen i året <3

21 timer siden, Lady skrev:

 

@calavi Din favoritt disneyprinsesse? 

Tornerose og Askepott. Klarer ikke velge bare én da jeg elsker begge filmene. 

@Byjenta! Hvordan pleier du å feire nyttårsaften?
@Lady Beste disneyfilm? 
@EpleDrue Når skiftet du sist profilbilde på facebook? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, calavi skrev:


@Byjenta! Hvordan pleier du å feire nyttårsaften?

 

Da pleier jeg være med min kjære og familien min/hans. Slapper av, koser oss med god mat, familie, ser på raketter, sender opp raketter og tar det helt rolig. :)

 

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, applestories skrev:

Er det noe i jobben du skulle vært foruten, i såfall hva? @EpleDrue

Kleine øyeblikk, eller de gangene de spør om jeg enda er under utdanning. :ph34r: Hva spiste du til middag i dag, @applestories?

6 timer siden, Coronas skrev:

Jeg fikk karakteren 5, skulle blitt kokk, men sånn ble det ikke. Liker å lage mat, gjerne noe jeg ikke har laget før. @EpleDrue syns du at du er god på å lage mat? Hva liker du å lage evt? :) 

Nei, egentlig ikke. Finnes noen ting jeg kan ok, ellers er jeg veldig flink til å kjøpe fast food. Liker å lage laks! :)@Coronas Hvordan har du det for tiden?

4 timer siden, Lady skrev:

Vært ute i dag. Ellers rolig helg.æ

@EpleDrue Hva med deg? ☀️

Vært på fotballcup. :) Har du en god film å anbefale, @Lady?

29 minutter siden, calavi skrev:

@EpleDrue Når skiftet du sist profilbilde på facebook? 

Hmmm! høsten 2014 vil jeg tro. :fnise: Har du sett noen som har fyret i peisen enda denne høsten, @calavi? Jeg så noen på tirsdag, fikk skikkelig kosepledd stemning. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Byjenta! skrev:

Da pleier jeg være med min kjære og familien min/hans. Slapper av, koser oss med god mat, familie, ser på raketter, sender opp raketter og tar det helt rolig. :)

 

Hva med deg?

De årene vi har sønnen til samboeren blir det rolig feiring hjemme, men de årene det bare er oss to så drar vi som oftes på en fest. Er ikke så fryktelig opptatt av nyttårsaften, så spiller liten rolle hva jeg gjør da egentlig :) 
 

 

6 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hmmm! høsten 2014 vil jeg tro. :fnise: Har du sett noen som har fyret i peisen enda denne høsten, @calavi? Jeg så noen på tirsdag, fikk skikkelig kosepledd stemning. :P

Nei, faktisk ikke... Men jeg har luktet det da, om det teller? :fnise: Jeg er ikke så fan av høsten, men akkurat å fyre opp i peisen og ligge under pleddet er jo ganske så koselig :)

@EpleDrue Hva drikker du helst ute på byen? 
@Byjenta! Hvor traff du samboeren din? 
@Jacklost Hva driver du med i kveld? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, calavi skrev:

@EpleDrue Hva drikker du helst ute på byen?

Lukten som teller! Høsten har noe fint ved seg som du sier. Fyre opp i peisen og ligge under pleddet. Kulden kunne vi vært uten. :)

På byen drikker jeg nok mest øl, evt noen drinker. Kommer an på humøret egentlig. Hva med deg? Og spørsmål nummer to til deg, @calavi; Er du en av de kvinnene som liker IKEA, og kan bruke opp til flere timer der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, EpleDrue skrev:

Lukten som teller! Høsten har noe fint ved seg som du sier. Fyre opp i peisen og ligge under pleddet. Kulden kunne vi vært uten. :)

På byen drikker jeg nok mest øl, evt noen drinker. Kommer an på humøret egentlig. Hva med deg? Og spørsmål nummer to til deg, @calavi; Er du en av de kvinnene som liker IKEA, og kan bruke opp til flere timer der?

Jeg drikker stort sett øl eller vin. Synes det kan være litt tiltak å drikke øl pga all doflyingen, så som oftest blir det vin. Svært sjeldent at jeg drikker drinker egentlig, synes ofte det blir for søtt. 

Jeg er glad i IKEA altså, men jeg føler jeg er der såpass ofte at jeg ikke har behov for å være der så lenge av gangen.. Jeg er typen som kan stikke innom IKEA for å kjøpe telys og en blomst, og faktisk bare kjøpe det.  Og skillingsboller da, men det er jo en selvfølge :nigo:

@EpleDrue Hvordan ser du ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, calavi skrev:

Jeg drikker stort sett øl eller vin. Synes det kan være litt tiltak å drikke øl pga all doflyingen, så som oftest blir det vin. Svært sjeldent at jeg drikker drinker egentlig, synes ofte det blir for søtt. 

Jeg er glad i IKEA altså, men jeg føler jeg er der såpass ofte at jeg ikke har behov for å være der så lenge av gangen.. Jeg er typen som kan stikke innom IKEA for å kjøpe telys og en blomst, og faktisk bare kjøpe det.  Og skillingsboller da, men det er jo en selvfølge :nigo:

@EpleDrue Hvordan ser du ut? 

Rød eller hvitvin? Og hvilken øl er favoritten?

Vil du si at IKEAs flatpakka møbler er en test for forholdet? Eller er det enklere enn folk skal ha det til?

Jeg ser ut vinduet, du da? Ellers har jeg brunt hår og blågrønne øyne. Hva mer sier en for å beskrive seg selv, @calavi?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, EpleDrue skrev:

Rød eller hvitvin? Og hvilken øl er favoritten?

Vil du si at IKEAs flatpakka møbler er en test for forholdet? Eller er det enklere enn folk skal ha det til?

Jeg ser ut vinduet, du da? Ellers har jeg brunt hår og blågrønne øyne. Hva mer sier en for å beskrive seg selv, @calavi?

 

Hvit og rosé :) Som regel kjøper jeg meg ingefærøl, corona eller det som er på tapp. Bare ølet ikke er så mørkt så går det ned :)
 
Flatpakker er enkelt og greit så lenge man følger bruksanvisningen. Da går det som en lek. Det er først når folk skal finne ut av ting på egenhånd at det blir problemer.... 

Haha :laugh: Hmm, høyde kan være greit å få med seg, kroppstype, særtrekk? Lang panne, tettsittende øyne, fregner osv... 

@EpleDrueBeste frossenpizza? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, EpleDrue skrev:

Kleine øyeblikk, eller de gangene de spør om jeg enda er under utdanning. :ph34r: Hva spiste du til middag i dag, @applestories?

Stekt fisk med grønnsaker og hollandaise.

@EpleDrue Hvor lenge har du jobbet der du er nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...