Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_TSX80

Endelig! :grine: Det måtte gå et døgn, og jeg måtte selv kommentere i tråden først, før jeg ble nevnt. :grine: 
Men endelig, så nå kan jeg være superlykkelig til nyttår i alle fall! :biggrin: 

Omtenksom, god lytter, reflektert, snodig, engstelig, "best", "god", overtenker, nysgjerrig, eventyrlysten. 

@incognita: Hvorfor får jeg ikke til å tagge folk skikkelig? Noen ganger funker det og noen ganger ikke, jeg forventer at du har et svar til meg? 

@waco: Hva ønsker du deg til jul? 

Åja, så du bare overser meg. Akkurat ja. Greit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@WubWub Kan du fortellle en historie om moren din?

@WubWub  Kan du fortellle en historie om moren din?

Hvorfor blir ikke min lenke rød? Ah, der funket det

Endret av ambivalentReaction
Det nye forumet suger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Ok, greit da! :D

@Rainstorm Er du singel?

Haha! Det var ikke fordi du måtte spørre videre altså, bare lurte på om grunnen til at du ikke gjorde det var fordi du ikke har så lett for det ;) 

Nei, jeg er ikke singel (som i sand), men ja, jeg er singel (som i klar for tur i skogen med kakao). ;) :fnise: 

Åja, så du bare overser meg. Akkurat ja. Greit det.

Ta det med ro kjære, jeg skrev det andre innlegget før jeg hadde sett ditt! :biggrin: 

Intruder: Hvorfor kunne du ikke likt ei dame som var på KG, når du selv er her? 

@Allis Hagtorn: Liker du kjøttkaker, og lager du dem selv fra grunn til stort kalas hver søndag, med svigermor og hele pakka? 

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ok, greit da! :D

@incognita Har du noen gang fått noe du har inntatt som mat eller drikke ut av nesa når du har fått latterkrampe og satt noe fast i halsen samtidig?

og

@incognita - sier du faktisk SNABEL-A til alfakrøll? 

Til det første, nei det tror jeg ikke. Kanskje som barn? :vetikke: og nei, haha, jeg sier ikke "snabel-a", synes bare det er et fiffig ord å bruke. :fnise: 

 

@incognita: Hvorfor får jeg ikke til å tagge folk skikkelig? Noen ganger funker det og noen ganger ikke, jeg forventer at du har et svar til meg? 

 Du må hoppe litt frem og tilbake når du starter, og se om det går. Hvis det ikke går bare flytter du hvor du starter, og prøver på nytt. Funker til slutt. :)  

 

Ja.

 

@incognita Synes du det er flaut å være på kg? Vet familie og venner av deg at du er her? 

Litt flaut, sier det ikke til noen. :ninja: 

  @Intruder Er du lett å sjarmere?

  @Rainstorm Er du teknologisk anlagt av deg?

  @Lady Hvordan havnet du på KG?

    @ambivalentReaction Er du deg selv på KG? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ambivalentReaction Er du deg selv på KG? 

Ja, men jeg tar noen ganger meg noen kunstneriske friheter for å bevare anonymiteten min eller fremstiller andres problemer for å se om dere ville løst dem slik som jeg ville. På den måten får jeg vite om jeg er urimelig, det er noen ganger vanskelig å vite hva folk føler og sånt. Jeg klarer å lese følelsene til en person når jeg er med dem, men det er jævlig vanskelig å forutse hva folk føler etter en situasjon. Jeg selv ville vanligvis ikke følt noe, og da er det litt vanskelig å innbille seg hva andre vill oppleve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Til det første, nei det tror jeg ikke. Kanskje som barn? :vetikke: og nei, haha, jeg sier ikke "snabel-a", synes bare det er et fiffig ord å bruke. :fnise: 

 Du må hoppe litt frem og tilbake når du starter, og se om det går. Hvis det ikke går bare flytter du hvor du starter, og prøver på nytt. Funker til slutt. :)  

 

Litt flaut, sier det ikke til noen. :ninja: 

  @Intruder Er du lett å sjarmere?

  @Rainstorm Er du teknologisk anlagt av deg?

  @Lady Hvordan havnet du på KG?

    @ambivalentReaction Er du deg selv på KG? 

Kg kom opp flere ganger da jeg googlet, så lagde jeg meg bruker til slutt.

 

@incognita Har du løyet om noe i tenårene for å virke "kul". Isåfall, hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

@incognita Har du løyet om noe i tenårene for å virke "kul". Isåfall, hva da?

Hmm helt sikkert! Men kommer ikke på noe spesielt. Jeg var ikke en veldig " kul" ungdom forresten. :fnise: 

  @Lady Er du gift og har barn?

    @Hindenburg Er du familiekjær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

 

@incognita - Har du et treningsabonnement som du egentlig aldri bruker?

Hehe, nei, men har et jeg bruker da. :trene: 

 @Intruder Serverer du Intruderboller på sengekanten til overnattingsgjester? 

  @Rainbow Hva heter hunden din? (Tror jeg har lest at du har hund?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
 
 Du må hoppe litt frem og tilbake når du starter, og se om det går. Hvis det ikke går bare flytter du hvor du starter, og prøver på nytt. Funker til slutt. :)  

  @Rainstorm Er du teknologisk anlagt av deg?

Takk for hjelpen! 
Med tanke på at jeg måtte spørre om taggingen så er jeg gjerne ikke det. Vil si jeg er under middels teknologisk anlagt. 

Haha. Vel, det er jo nærmest allmennkunnskap at jeg ikke har lett for det, men akkurat å skjønne at jeg egentlig skulle stilt et spørsmål i en tråd som heter "Spør en bruker", det forstod jeg faktisk. :nigo: Jeg ville bare være litt sjofel mot Incognita stakkars. Men jeg angrer på det nå.

Jeg blir sjarmert når du husker skog, kakao og intruderboller-innlegget mitt. Det skulle jo bare vise alle hva for en flott fyr jeg egentlig er, men jeg skjønte at "intruder-boller" ikke helt gav den effekten jeg ønsket.

@Rainstorm - har du snakket med meg som AB i noen tråder den siste uken?

Med tanke på at du ikke svarer på spørsmålet mitt, så kan vi vel fastslå det. 

:biggrin: ...
What AB says as AB stays AB, eller noe sånt. :opplyser:
Men ja. :sjenert: 

@incognita: Liker du Harry Potter-bøkene?

@Intruder: Er du alltid glad? (Avataren min din gir meg liksom inntrykket at du bare sitter der foran skjermen din og gliser og gliser.) 

@Lady: Hvilket dyr ville du vært om du måtte være et dyr?

@Raven Emerald: Er det gøy å være moderator på KG?

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si hva jeg jobber med, men at det finnes kjæresteemner på KG, det er jeg faktisk helt sikker på. :)

  @ambivalentReaction Er du glad i ditt eget selskap?

   

Både og, noen ganger kan jeg ikke fordra det. Jeg kan være litt intens noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, ja - god sammenligning forsåvidt ;)

Nå stilte du jo ingen spørsmål, men what the hell: Avataren skulle sett annerledes ut! Den er et resultat av latskap på google images. Jeg skal se om jeg kan endre den til en annen type smiley. Jeg synes den ser litt dum ut, men det er jo i følge Rainstorm nokså passende, så er derfor litt ambivalent til om jeg skal beholde den eller ikke.

@ambivalentReaction - Hvorfor har du ingen avatar? Jeg tror det hadde vært passende med noe som ligner dette til deg:

535078-9-1259441812421.jpg

Har aldri kjørt med L, valgte dette i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...