Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

Jeg tenker at menneskeheten er i stadig utvikling og på noen områder blir vi bedre, mens på andre sakker vi ut. Det er ikke alltid så lett å vite på forhånd hvilken vei som er riktig og hvilken som er feil, da den som først virket riktig kan vise seg å være feil og vice versa. Man vil alltid kunne se tilbake og tenke wtf tenkte de som kom før meg på? Men det som ble gjort i fortiden er jo årsaken til at man er der man er i fremtiden, og hvem kan vel vite hva konsekvensene ville vært om man valgte annerledes? Med kun 3 timers søvn de siste par døgnene, så tror jeg ikke at jeg skal filosofere for mye offentlig. :ler: Aner ikke om jeg svarte på spørsmålet en gang.

Er du for eller imot duftlys, @Cyrus?

 

Jeg har blitt storforbruker av duftlys 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym2233
16 minutter siden, Teriyaki skrev:

 

Nope, har ikke smakt den! Synes det virker litt for godt til å være sant, pluss at det er ganske dyrt. :P Jeg blakket meg i helga. :ler: Stiller deg samme spørsmål som over her: Har du noen artige planer i helga?

Nå tuller pc min, så jeg får ikke brukt tagge-funksjonen.

 

Haha, like greit! Bruk heller pengene på nye melkesjokoladen med maiskorn, fra Freia 😁😁😁 Den er knall god!! 

I kveld skal jeg sitte her og fortsette å drille vin, og spise litt sjokolade, smågodt. Etterhvert litt ost og kjeks, og selvfølgelig se en film. Imorgen skal vi på 40års dag. Hva er dine planer for helgen? ❤

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Pjokkeline skrev:

Haha, like greit! Bruk heller pengene på nye melkesjokoladen med maiskorn, fra Freia 😁😁😁 Den er knall god!! 

I kveld skal jeg sitte her og fortsette å drille vin, og spise litt sjokolade, smågodt. Etterhvert litt ost og kjeks, og selvfølgelig se en film. Imorgen skal vi på 40års dag. Hva er dine planer for helgen? ❤

 

Hørtes god ut, men det spørs om jeg blir å kjøpe den. :P 

Høres ut som en veldig koselig kveld!

Jeg har ungene i helgen, så i morgen skal vi på lekeland, på søndag skal vi muligens på sånn bygdedager, hvis ikke besøker vi moren min en tur. Vet ikke helt. Må ha noen planer i alle fall slik at dagene ikke blir for lange.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zumo de Melocotón
1 time siden, Coronas skrev:

@Zumo de Melocotón Hva er en god date for deg? Hvor og hvordan? :) 

Jeg har jo bare vært på forholdsdater, så har ingen erfaring med dating med fremmede. Men jeg stemmer for uformell, uten datingregler og første gang vi møtes vil jeg ha en klem og gå en tur og prate. Rett og slett. Så kan de neste datene heller være mer spennende. Men dette gjelder for noen jeg kjenner fra før eller har rukket å bli kjent med og tiltrukket av først, f. eks via nett over litt tid. Er det med en totalt fremmed blir det annerledes. Har ikke behøvd å tenke i de baner enda, så ai dåont nåo! :ler2:

Jeg leste i en tråd at du dater nå, @Coronas. Føler du deg betatt eller forelsket etter det antallet dater du har vært på med den utvalgte? Hvordan definerer du forskjellen mellom de to begrepene?

1 time siden, Moonwalker skrev:

@Zumo de Melocotón henger du mest med kvinner eller menn i voksen alder?

Begge deler. Min (eks)mann og jeg har en større felles vennegjeng (som hovedsakelig var menn, men så fikk de fleste damer etterhvert som også ble venninner). I tillegg har jeg en del studie- og jobbvenninner jeg trives godt med, og jeg har også en del venner blant annet fra arbeid i frivillige organisasjoner av begge kjønn. Men mine aller nærmeste venner, type bestevenner jeg deler stort sett alt med, er en mann og en dame, som bor i hver sin by. Jeg prater mest med venninnen på telefon og sosiale medier og henger mest med mannen siden han jo er tilstede fysisk. Så vil si 50/50. 😉

Hvis du skulle drite i janteloven og være ærlig i forhold til de tilbakemeldingene du har fått gjennom livet og hvordan du ser deg selv. Hvor på "utseendeskalaen" det mases så mye om på KG vil du si at du ligger, @Moonwalker? (Jeg lovet deg ubehagelige spørsmål, siden du har sluppet så billig unna :fnise:).

1 time siden, Pjokkeline skrev:

I'M ALIVE! :hoppe::hoppe:

*snip* våt fitte, slapp kuk.

Jeg savner deg jeg også :blomst::rodmer:

@Zumo de Melocotón Er det en pirrende tanke  å bli bundet fast i seksuell sammenheng? Liggende på magen, med armene bundet bak på rygg, med beina spredt? ;) Pssst, jeg tar bare igjen :P

YEAH!!!! :bolledeig:Savnet deg, som du ser. 😂

Min eneste kommentar til assosiasjonene dine er at det var interessant at du assosierte med våt en og ikke bare en vanlig en. :fnise:

HERREGUD jente!!! Husk at jeg ikke er i et forhold nå og pines nok av den grunn fra før. Så absolutt! Det høres ut som en fantastisk kveld. 😅

Beskriv en setting eller en handling fra bøkene du leste nå som brant seg fast i minnet, @Pjokkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg har jo bare vært på forholdsdater, så har ingen erfaring med dating med fremmede. Men jeg stemmer for uformell, uten datingregler og første gang vi møtes vil jeg ha en klem og gå en tur og prate. Rett og slett. Så kan de neste datene heller være mer spennende. Men dette gjelder for noen jeg kjenner fra før eller har rukket å bli kjent med og tiltrukket av først, f. eks via nett over litt tid. Er det med en totalt fremmed blir det annerledes. Har ikke behøvd å tenke i de baner enda, så ai dåont nåo! :ler2:

Jeg leste i en tråd at du dater nå, @Coronas. Føler du deg betatt eller forelsket etter det antallet dater du har vært på med den utvalgte? Hvordan definerer du forskjellen mellom de to begrepene?

 

 

Hva? Noen som følger med på hva jeg driver med :fnise: hihihi. Ja jeg dater en. Vet ikke hva jeg føler igrunnen. Jo, jeg  savner han når vi ikke er sammen, liker han godt på mange områder. Vet ikke om det er forelskelse, betatt eller hva man skal kalle det. Liker han mer og mer for hver date vi har. Hmmm kanskje jeg begynner å falle for han :rodmer: Han kommer innom og "henter" meg hjem til seg i kveld. Han har kvelds og nattevakter... innimellom dagvakter.. og helger ;) Ser fram til i kveld og natt he he.

@Zumo de Melocotón er du i fast forhold? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
5 minutter siden, Coronas skrev:

Hva? Noen som følger med på hva jeg driver med :fnise: hihihi. Ja jeg dater en. Vet ikke hva jeg føler igrunnen. Jo, jeg  savner han når vi ikke er sammen, liker han godt på mange områder. Vet ikke om det er forelskelse, betatt eller hva man skal kalle det. Liker han mer og mer for hver date vi har. Hmmm kanskje jeg begynner å falle for han :rodmer: Han kommer innom og "henter" meg hjem til seg i kveld. Han har kvelds og nattevakter... innimellom dagvakter.. og helger ;) Ser fram til i kveld og natt he he.

@Zumo de Melocotón er du i fast forhold? 

Herlig! 😍 Klart jeg følger med. 😂

Nei, jeg har relativt nylig kommet ut av et veldig langvarig forhold.

Hva er de detaljerte planene for kvelden da? :fnise: Neida.. Jobber begge i turnusarbeid, eller kun han @Coronas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zumo de Melocotón skrev (På 26.8.2016 den 21.37):

 

 

Endret av annebanane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Cyrus bruker du å få god respons på de penisbildene du sender? 

Anonymkode: a8382...e4d

Hehe.. Ja faktisk! Du får sende meg en PM så kanskje du også kan få se 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Moonwalker skrev:

 

Sånn der "innse at du elsker noen, mot de i bølgende regn og hopp på hverandre"-øyeblikk. Eneste jeg har sett fra den filmen. Sååå, har du det @Cyrus?

Det har jeg aldri hatt gleden av 😐

@Moonwalker Er du generelt hårete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Moonwalker skrev:

På hodet har jeg helt utrolige mengder hår. Skjønner ikke hvordan det er så mye når jeg røyter den mengden jeg gjør. Ellers på kroppen er det ikke så mye. Bare noen normale små dunhår på armer og lår og sånn.

@Cyrus Har du kjørt en vespa?

Jeg har aldri eid en vespa, men jeg kjørte litt på en sånn gammel en med pedaler på. Den var vel fra før krigen en gang og tilhørte bestefaren til en kompis.

@Moonwalker Når var du syk sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, Moonwalker skrev:

I juni. Men ble aldri skikkelig frisk, så har vært av og på siden. Hurra for hosting :trist: 

@Cyrus Hvor mange ganger har du vært innlagt på sykehus?

Hmmm... 5 ganger tror jeg 😄

@Moonwalker Er du god til å stå på skateboard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Herlig! 😍 Klart jeg følger med. 😂

Nei, jeg har relativt nylig kommet ut av et veldig langvarig forhold.

Hva er de detaljerte planene for kvelden da? :fnise: Neida.. Jobber begge i turnusarbeid, eller kun han @Coronas?

Kveldens planer var litt vin og sånn :lur: Han jobber turnus og jeg har vanlig dagvaktsjobb. Vi finner alltid tid, siden jeg har fri hver helg ;) 

@Zumo de Melocotón hvordan syns du tilværelsen er som single? Jeg syntes det var veldig kjekt. Trives veldig godt i mitt eget selskap.  Var jo ikke klar for å date noe mer, men mannen ramlet nå inn i livet mitt og blir kanskje der en stundt, vi får se hvordan det går :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22/08/2016 at 20.17, Zumo de Melocotón skrev:

Jeg digger Floki! Han og Ragnar er akkurat passelig hotte! :hjerter:

Identifiserer du deg med karakteren Floki, @Katten.2.0?

 

Nå er det ganske lenge siden jeg har sett vikings, men mener å huske at han var ganske småcrazy, en god venn og full av moro. Kan definitivt relatere til dét.

Samt Loke i Valhalla-tegneserien, som anbefales på det sterkeste!

Hva er din favorittgud i hele mytologiens verden?

 

Den 22/08/2016 at 20.33, Moonwalker skrev:

Ikke kjendiser som jeg har fått høre, nei. Det var noen år hvor mamma sa jeg lignet på onkelen min, og det var ikke noe kompliment. Nå hører jeg mest at jeg er en blond versjon av mamma. Vet ikke helt hvem jeg vil ligne på, men noen andre enn de nevnte :ninja::ler:

@Katten.2.0 var du en pøbel i ungdommen? (inspirert av dokumentaren jeg ser nå)

Onkel Moonwalk? :D

Jeg tror nok jeg ble en større pøbel etter jeg rundet 20 enn før. Vet ikke helt hva det egentlig sier om meg...

Var det du som likte skrekkfilmer? Vil uansett anbefale Babadook på det verste! Begynte å se den kl 02 i natt, og det var en gigantisk feil!

IMG_25952.jpg

babadook-1280bjpg-37b876_1280w.jpg

 

Den 24/08/2016 at 20.27, Teriyaki skrev:

 

@Katten.2.0 Er du avhengig av KG, eller bruker du det bare som et tidsfordriv når du ikke har bedre å gjøre?

Avhengig er et sterkt ord. Jeg får dekket mye av mitt sosiale behov her inne, noe som er kjekt for en introvert som meg. Har dog ikke hatt problemer de lengre pausene jeg har hatt. Mener jeg var borte i godt over ett år en gang.

Er du avhengig, @Teriyaki?

Endret av Katten.2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...