Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rossin

Btw, hvis ZdM skal være daglig leder, er det fint om hun forteller folk at spørsmål som går til flere egentlig ikke passer her (det kan jeg si fordi jeg grunnla denne sjangeren i sin tid), og at folk må slutte å sitere alle spørsmåla i et svar, for det er kjipt å få varsel når man ikke egentlig er involvert i innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
8 minutter siden, Rossin skrev:

@Zumo de Melocotón himler du med øya når folk sier "fora" istedenfor (et) "forum"?

 

Jeg har aldri hørt noen si det, så om jeg himler med øynene er det av andre grunner. :rolleyes::fnise:

 

10 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Du er flink til å lage liv å røre her, så du har min tillatelse til å finne fram pisken og ta litt rolle i tråden her:pisk: Vi liker det ;)

Kun to puter, godt med fyll og deilig å legge hodet over. Hater paddeflate puter som ikke gir noen støtte, da dropper jeg puta heller :o 

@Zumo de Melocotón Foretrekker du dask på rumpa eller bli pisket? Hoho :rolleyes:

Tror den infoen skal forbli min lille, søte hemmelighet en liten stund til.. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
8 minutter siden, Rossin skrev:

Btw, hvis ZdM skal være daglig leder, er det fint om hun forteller folk at spørsmål som går til flere egentlig ikke passer her (det kan jeg si fordi jeg grunnla denne sjangeren i sin tid), og at folk må slutte å sitere alle spørsmåla i et svar, for det er kjipt å få varsel når man ikke egentlig er involvert i innlegget.

Tror jeg pleier å gjøre det, asså! :fnise:

Jeg MÅ ikke være Daglig Leder, altså. Egentlig trives jeg nok best med å være Sekretøs og daglig leders høyre hånd! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
3 timer siden, toothfairy skrev:

Avlagt tigerstaden en liten visitt, vært på hyttetur og skal veldig snart til det o'store land Syyyyd'n :briller2:

@Fox Mulder blir du lett solbrent? 

Nope.

@Byjenta! Sitere Aerosmith for å sjekke opp en dame, innafor?

@toothfairy Voksne menn som slåss pga Pokemon Go, syns om det?

@kisskissbangbang Mann over 50 år med trutmunn på Instagram med 'Black Kat... meow!'' som tekst under. Noe du kunne ha trukket like på?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella
Den 25.7.2016 at 17.10, Katten.2.0 skrev:

Interessant spørsmål!

  1. Når hun sa 'Jeg elsker deg' for første gang.
  2. Når de små sa det.
  3. Når jeg begynte å ta livet på alvor.

Meget interessant spørsmål som jeg vil at alle skal besvare. Spesielt: @Zumo de Melocotón @kisskissbangbang @Yme @Citronella @Uchiha Madbrah @Rainstorm @Silfen 

1) Jeg svømte i morild en natt. Og det stod plutselig klassklart for meg. Når noe så vakkert kan finnes i det dypeste mørke, så kan det finnes også i meg. Der og da bestemte jeg meg for å alltid oppsøke lyset. Tvinge meg til det, ønske det og kjempe meg mot lyset.

2) Da min niese strøk meg over ryggen og sa at hun er glad i meg.

3) Da han gjorde hele verden trygg for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
26 minutter siden, bjone skrev:

@Pjokkeline min farge på øyne er blå...😀

@Pjokkeline har du en fast side i senga du må ligge på?

Ja! Heller inntil veggen, enn døra. Jeg klarer absolutt ikke ligge nærme døren :bond:

10 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Ups.... Autocorrecten min endrer automatisk Sekretær til Sekretøs.. Burde jeg bekymre meg litt, @Pjokkeline

 

Ja, det tror jeg så absolutt :fnise:

@Rossin Er du en nattugle eller morgenfugl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Byjenta! skrev:

@FayFerner: En ting du ALDRI ville gjort? 

Hei på deg, Byjenta:). Deg følger jeg alltid med på her inne, du er så kul :cool::smilyblomst:

Oj oj oj, det er mye jeg aldri ville gjort. Jeg er pinglenes pingle, dette kombinert med massiv høydeskrekk, så tror jeg det måtte være basehopping. Det står for meg som den ultimate skrekkopplevelsen. ALDRI I VERDEN! Måtte hatt 1 kilo valium bare for å komme meg opp på platået:daane:

@Byjenta!: Hva er din største guilty pleasure her i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

@FayFerner Nevn to historiske personer som interesserer deg.

Zumo min Zumo, hei på deg! Blir glad bare jeg ser nicket ditt :smilyblomst: Jeg er back fra ferie og klar til å taste litt KG igjen :)

For et fantastisk spørsmål til en som elsker historie .

1. Simone de Beauvoir (har en crush der ass. Elsker sterke kvinner)

2. Jesus (har en crush der også. Hvem var han egentlig, hvordan var han som barn, som ungdom, som voksen, tenk og fått en dag med han æ, det hadde vært noe det!)

@Zumo de Melocotón: Hvis du kunne velge, hvem ville du vært for en dag og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Pjokkeline skrev:

 

@kisskissbangbang Er du redd for edderkopper? 

 

Nei. Jeg var det før, men så bestemte jeg meg for at jeg ikke gidda det mer og for å late som om jeg ikke var redd. Så ble det greit veldig fort, faktisk. 

7 timer siden, Fox Mulder skrev:

 

@kisskissbangbang Mann over 50 år med trutmunn på Instagram med 'Black Kat... meow!'' som tekst under. Noe du kunne ha trukket like på?

 

:ler: Janei, det kan jeg aldri tenke meg at jeg hadde gjort. 

@Zumo de Melocotón Har du harætt bruker her før? 

 

 

@Pjokkeline Ønsker du deg stort eller lite bryllup?                                                        

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kluss i forrige innlegg, så fikk ikke tagga flere. 

@FayFerner Ditt beste barndomsminne? 

@Yme Hvilken historisk person har inspirert deg mest? 

@Citronella Har du hatt en fin sommer? Høydepunktet? 

@toothfairy Hva er det rareste komplimentet du har fått? 

@Fox Mulder Hva er den fremste egenskapen du ser etter i en partner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, bjone skrev:

@kisskissbangbang hatt en god natt?

God morn! Tja! Minstegutten min har vannkopper og feber og er trist og lei, så han roa seg ganske sent. Natta ble grei da vi først fikk sove, da. :)

@bjone Hvorfor er du oppe så tidlig på en søndag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

@FayFerner Ditt beste barndomsminne?

Hei på deg kisskiss, morgenfugl i ferien du også?? :)

Mitt beste barndomsminne er noe så enkelt som kveldsmat hos min elskede farmor. Hun laget overdådige koldtbord, selv på en skarve tirsdagskveld, med nystrøken duk, stearinlys og varm kakao, og så satt vi der og spiste og koste oss og skravlet i timesvis. Ahhhh, hun var et fantastisk menneske!

@kisskissbangbang: Du fikk ett liv til, men da måtte du velge mellom å være Askepott eller Snehvit, hva velger du og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, FayFerner skrev:

Hei på deg kisskiss, morgenfugl i ferien du også?? :)

Mitt beste barndomsminne er noe så enkelt som kveldsmat hos min elskede farmor. Hun laget overdådige koldtbord, selv på en skarve tirsdagskveld, med nystrøken duk, stearinlys og varm kakao, og så satt vi der og spiste og koste oss og skravlet i timesvis. Ahhhh, hun var et fantastisk menneske!

@kisskissbangbang: Du fikk ett liv til, men da måtte du velge mellom å være Askepott eller Snehvit, hva velger du og hvorfor?

Jeg har to småttiser som ikke skiller mellom hverdag og ferie, så vi har både spist frokost, lekt med lego og fargelagt Elsa og Anna og Lynet McQueen innen nå. :)

Hmm..måtte jeg valgt et nytt liv da? Jeg vil nemlig helst bare ha det jeg har og det som eventuelt kommer naturlig etter. Men måtte jeg valgt tror jeg jeg hadde valgt Askepott! 

@FayFerner Har du alltid vært en morgenfugl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. juli 2016 at 11.38, Rossin skrev:

@FayFerner Hva slags vokal liker du? Mannlig, kvinnlig? Røff eller soft? Kom med eksempler.

Oooops, så ikke denne før nå jeg :rodme:. Og hei forresten, fineste Rossin :klem:

Jeg liker, med noen unntak, mest mannlig, røff vokal, ala Anthony Kiedis i Red Hot cilli Pepper, ahhh:daane:. Kvinnelig unntak er stemmen til Amy Winehouse, den er også kul!

@Rossin: Hva slags barn var du? Rampete Robin eller Perfekte Peter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg har to småttiser som ikke skiller mellom hverdag og ferie, så vi har både spist frokost, lekt med lego og fargelagt Elsa og Anna og Lynet McQueen innen nå. :)

Hmm..måtte jeg valgt et nytt liv da? Jeg vil nemlig helst bare ha det jeg har og det som eventuelt kommer naturlig etter. Men måtte jeg valgt tror jeg jeg hadde valgt Askepott!

@FayFerner Har du alltid vært en morgenfugl?

Ho ho, jeg tenker også ofte at det holder med ett liv, regner med å være rimelig mett når min tid er omme!  Får være måte på liksom :laugh:

Her har vi også to barn i hus. Jeg pleide å være et utpreget B- menneske, men etter at mine små kom til, så åpnet det seg en helt ny verden, ufrivillig riktignok, og det var A-verdenen. Så, nå har jeg rykket opp, og blitt morgenfugl! I mange år skulle sønnen min opp kl 05.00 :grine:, så jeg er litt yrkesskadd :laugh:

Nytt spørsmål @kisskissbangbang: hva er din beste egenskap som mor? (Her er det ikke lov å være beskjeden ass, fyr løs!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...