Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels

@Hummels Ville en som både kjente deg i virkeligheten og leste innleggene dine på KG kjent deg igjen?

 

Ja det tror jeg og ei jeg kjenner har spurt om det er meg. Hun har ikke bruker her men har lest litt. Hun synes jeg har sterke meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita

Jada! Er så kald av meg

Pepperkaker, berlinerkranser, serinakaker og tyske skiver iallefall. Men dette er i samarbeid med andre altså, ikke noe jeg baker alene, så effektiv er jeg ikke. Men du bør prøve tyske skiver, de er gode.

@incognita har du smakt på årets juleøl?

Tyske skiver. Must google. 

Men nei, har ikke smakt årets juleøl. Jeg er ikke helt på juleøl liksom.

 

 @incognita har du kl09:00-16:00 jobb?

 

Det har jeg ikke. 2/3-delt turnus.

  @mini-mio sender du mange snaps iløpet av en helt vanlig dag?

  @Lady Ønsker du deg stor familie (mange barn)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

@Charmander Er du fornøyd med 2015?

Kan ikke klage iallfall, må bare få en jobb nå etter endt utdannelse så er mye i boks men det ligger jo litt tynt an gitt.

Har aldri vært i bedre form heller så er vel et ganske bra år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyske skiver. Must google. 

Men nei, har ikke smakt årets juleøl. Jeg er ikke helt på juleøl liksom.

Det har jeg ikke. 2/3-delt turnus.

  @mini-mio sender du mange snaps iløpet av en helt vanlig dag?

  @Lady Ønsker du deg stor familie (mange barn)?

Jeg vet ikke.. Ønsker meg en god og snill mann. Tenker ikke noe på barn for å være ærlig, men får sikkert lyst på det hvis jeg møter en jeg kunne tenke meg å få barn med. :)

 

@incognita har du barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Hmm jeg ser hvordan det kan se ut som at jeg spurte i sammenheng med promille-spørsmålet mitt, men tanken slo meg ikke engang faktisk. Beklager om du ble støtt, det var overhode ikke slik ment.

Den er grei. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Det har vore mykje som har skjedd, på godt og vondt, og noko av det heng framleis att, så difor har eg vore fråverande her inne. 

 

@Sunflower-Delight Kva likar du minst ved jula?

 

Fyrverkeri og slike "mini-knall-bomm" dingser. 

 

Det er fint å se deg igjen Daybreak. :klem: Skjønner det godt at du trenger av og til å være fraværendes fra KG i perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Jellybean78 Hvilke tre band liker du best? 

Hmm....skal vi se, det må nok bli: AC/DC, Motörhead og Rolling Stones tenker jeg. Felles for de alle er at du alltid vet hva du får, dvs. 100% Rock N Roll :)

  @Jellybean78 Dum og deilig, eller musegrå og sylskarp?

Musegrå og sylskarp helt klart. For at noe forhold skal vare på sikt så må det være kjemi inn i bildet, å kunne konversere og utveksle synspunkter på ting, uten at en part føler at en ikke strekker til og den andre parten må legge seg på ett lavere "nivå" for å gjøre seg forstått. Men en mellomting hadde jo vært greit også.... ;)

@Jellybean78 Kva du gjer på for tida?

Ikke mye nytt å meddele Daybreak, stort sett det samme her borte. Kjempetrivelig å se deg her inne igjen :)

@Peanut Om du fikk velge deg ut en gratis veske uvilkårlig av pris, hva hadde valget blitt?

@incognita Har du noen påfallende likhetstrekk med dine søsken?

@Daybreak Hvor mye tid bruker du på hest i løpet av en uke anslår du?

@Sunflower-Delight Hvem har den kuleste dagboken på KG syns du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

  @Beeblebrox How u doin?

Tror jeg er fungerer som vikarierende inkubator for streptolusker om dagen. Sååå.... Not all that hot honestly, @incognita

Tanks for asking though! 

Om det var en "Joey Tribiani", så : 60085535.jpg 

Solgt kåken, eller fortsatt stolt eier av leilighet og "sluken med det rare i"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, omsider. Men ingen umiddelbare planer. 

Haha jeg håper hun er snill. :fnise:

 @Uredd Hva er mest sexy ved din kjære?

 @AnonGangerTo Snakker du skikkelig NY? "Kååfi" liksom for kaffe? :fnise: 

 

Hmm. Bortsett fra de åpenbare kvinnelige attributter, må det være måten hun lyser opp på når hun ser meg. Måten hun får meg til å føle meg ønsket og fullstendig avslappet. At alt bare føles riktig.

Vinter. @incognita er sluket ditt fortsatt tett?

Får se hva jeg har. @Uredd hvilken vin anbefaler du?

@AnonGangerTo hvordan traff du kjæresten din?

Tja. Jeg tenker at for å beskrive Incognita trengs nok en sterk og søt dessertvin som en Muscadel eller lignende... :fnise:

For bare kos passer det med runde og lette viner som Merlot eller Pinotage. :kose:

Til maten må det tyngre saker som Cabernet Souvignon til. :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Ettersom eg ikkje har skjønt denne nye redigeringa så berre makkar eg...

Svar til JB: Omlag 17 til 20 timar i gjennomsnitt,rekna eg ut :sjenert:

@Jellybean78 Kan du forklare meg nye siteringsgreia? :sjenert: Kvifor vert det sitert sitat i kvarandre når ein trykker svar på eit innlegg? :ler:

@Sunflower-Delight Kan du gje meg ei oppdatering på kven av brukarane eg ikkje kjende til, som ikkje er på KG lengre? Og event, om nokon har bytta namn? :ler:

 

 

Endret av Daybreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Peanut Kan du vise bilde(r) fra google av de type tattoveringene du synes er fine? :) Jeg har da en idé for hva slags du mener. Har da sett mange av de sleeves tattoveringene av musikkgrupper og lignende, men jeg er ikke sikker på om jeg har sett mange av disse med kun svart og rødt blekk satt i sammen. Synes det er gøy å få se bilde eksempler av dette også. :jepp:

Jeg synes sånne med enten mytiske figurer eller roser er fine når det er i svart og rødt.

Legger ved to eksempler:

http://tattooimages.biz/images/gallery/amazing_black_raven_with_red_roses_tattoo_on_arm.jpg

af2e70e12636600a1378a500921025f7.jpg

 

@Sunflower-Delight Har du noen tattoveringer selv, eller har du lyst til å ta?

@Peanut Hva har du gjort på i dag da? :)

Ikke noe stort.  :3

@Jacklost Hva gleder du deg mest til fremover? ^u^

 @Peanut Tar du vitaminer daglig? Hvis ja, hvilke?

Jeg synes det holder med tran. :3  Med vondt skal vondt fordrive, er det ikke det man sier. Smaker jo ikke akkurat kjempegodt, men jeg har ikke vært syk de siste 5 årene så det hjelper vel på. ^^,

@incognita Tar du noen?

@Peanut

 Hvis jeg sier Mah-Rukh Ali, hva tenker du da?

Nyhetsanker på TV2.  :3

@Hindenburg Hvis du hadde hatt stemmerett i statene, hvilken av kandidatene (så langt) ville du ha stemt på da?

@Peanut liker du marsipan? 

Ja. Men da den jeg lager selv fordi jeg kan redusere melismengden til lite, og få mye mer mandelsmak. Fungerer helt fint å lage en sukkerfri variant av marsipan og. Type marsipan man får i butikken i dag er jo som regel litt kvalmende søt synes jeg og mandelmengden er jo nesten ingenting.

@nicecar   Ekte juletre eller av plastikk?

@Peanut Om du fikk velge deg ut en gratis veske uvilkårlig av pris, hva hadde valget blitt?

 

:3 Hvis, så hadde jeg nok villet ha hatt en Hermès Birkin i enten Ultra Violet, Anemone eller Crocus.

@Jellybean78  Hvilke teer vil du si er de beste du har smakt?

 

@mini-mio Har du smakt Lebkuchen?

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...