Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonGangerTo

Jeg har det akkurat på samme måte! Men man må ha konsentrasjonen i orden hvis ikke blir det vanskelig å "catche up". Jeg tror jeg skal sjekke den boken altså! :) 

Jeg bruker ikke sminke til hverdags. Jeg liker best å se naturlig sminket ut, men liker også å sminke meg opp bare for gøy. :fnise: 
@Sunflower-Delight: Hadde du alltid drømt om brullypet (?) ditt? 

Jeg tenker på å spille en karakter, være noen andre på KG enn man er til daglig. 
@Summers: Hvor skulle du helst vært akkurat nå, om du kunne vært hvor som helst?

I morgen skal jeg blant annet få tak i noen banan-kasser. ;) 
@mini-mio: Bryr du deg genuint om fremmede?

Jepp!@incognita: Har du en hobby som de fleste hadde tenkt det var utypisk av deg å ha?

Sjakkruter og kakemenn. @AnonGangerTo: Hva med deg?

Ehum, hint-hint? Nei, jeg synes ikke det. @Uredd: Hva er din favoritt-julekake?

Mellom 21 og 31. ;) 

Angel food cake og myke tyske pepperkaker (pfeffernusser). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
 

@incognita  Har du utmerket deg i noen idretter? Hvis ja, hvor høyt nivå var du på?

 

Jeg har vært helt ok i veldig mye, men har aldri blitt ordentlig god i noe egentlig. Fotball mer enn noe annet kanskje, men der har jeg tapt meg noe voldsomt de siste årene, og nå kan jeg bare briefe med triksing og sånt, men ville ikke vært god på banen i dag. Var aldri på noe høyt nivå. 

 @incognita er du dreven på å lage pepperkakehus?

 

Det høres ut som noe jeg ville vært god til ja, men jeg har vel ikke noe erfaringsgrunnlag sånn egentlig, så hvem vet. :vetikke:

 

 

@Incognita Er du teknisk anlagt?

Det vil jeg påstå.

 

@incognita: Har du en hobby som de fleste hadde tenkt det var utypisk av deg å ha?

 

Ikke hobby akkurat, men jeg har noen interesser som overrasker ofte.

       

     @Summers Spiller du eller har du spillt fotball?

      @mini-mio Skal du bake 7 slag i år?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Jeg har det akkurat på samme måte! Men man må ha konsentrasjonen i orden hvis ikke blir det vanskelig å "catche up". Jeg tror jeg skal sjekke den boken altså! :) 

Ja, det burde du! :jepp: Sjølv om en ikke har partner vil en fortsatt lære masse av å lese i den boken. Den trenger ikke å bare bli fokusert på en partner og deg sjølv, men også på måter en kan bygge opp og forstå venner og andre rundt deg. 

@Sunflower-Delight: Hadde du alltid drømt om brullypet (?) ditt?

Vel, hadde vel ikke så mye tanker om hvordan jeg ville ha brylluppet mitt da jeg var yngre, men fikk det mye klarere for meg da jeg ble sammen med min "nå-værende" mann.

@Rainstorm Hva er din favoritt farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

I ca 9-10 mnd. Rimelig ferske, med andre ord. :rodmer: 

   @Sunflower-Delight  Er du irritert når du er sulten?

 

Gratulerer! Det er jo en ganske lang tid, snart ett år. :tommel:

Ja, jeg blir lett gretten når jeg er skikkelig sulten. ;):mrgreen:

 

@incognita Blir du lett båtsjuk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Gratulerer! Det er jo en ganske lang tid, snart ett år. :tommel:

Ja, jeg blir lett gretten når jeg er skikkelig sulten. ;):mrgreen:

 

@incognita Blir du lett båtsjuk?

(takk! :rodmer: )

Uff ja, i de siste år har jeg dessverre blitt det. Var aldri det tidligere..

 @Sunflower-Delight Har du noen gang hatt så høy promille at du husker ikke hvem, hva, eller hvor du er i det øyeblikket du våkner?

  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

@Doge Hva er din favorittkake?

Det er ostekake, uten nøttebunn :spise: 

 

@Moonwalker Går du bare på månen til Jorda, eller hender det at du går på andre måner også? 

@nicecar sikkert ingen som har spurt om dette før: Har du fin bil? :fnise: 

@Summers Hva var favorittaktiviteten din som barn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

 

@Sunflower-Delight

 Har du noen gang hatt så høy promille at du husker ikke hvem, hva, eller hvor du er i det øyeblikket du våkner? 

Jeg har aldri vært full. Jeg angrer heller ikke på det. Ser da hva det har gjort og fortsetter å gjøre med mye folk. ;)

@incognita Har du noen gang blitt operert?

@Doge Har det allerede kommet noe snø der du bor nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jeg har aldri vært full. Jeg angrer heller ikke på det. Ser da hva det har gjort og fortsetter å gjøre med mye folk. ;)

@incognita Har du noen gang blitt operert?

...mhm... ikke jeg heller. :ninja: 

Blitt operert. Joda, jeg har nok det. Men det begynner saktens å bli en del år siden. 

 @Sunflower-Delight er du religiøs?

 @mini-mio Har du funnet frem vinterskoa enda?

  @Beeblebrox How u doin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 @mini-mio Skal du bake 7 slag i år?

Nei, det holder med tre-fire. @incognita skal du reise bort på juleferie?

@mini-mio Nevn tre favoritt band?

Tool, The Offspring og Sex Pistols (Ikke topp tre, men tre av mine mange favoritter.) @Sunflower-Delight hviklen kake liker du best?

@Doge har du noengang betalt noe med bitcoins?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

 @incognita skal du reise bort på juleferie?

(God musikksmak snuppa :Nikke: )

Juleferie.. nei. Jeg blir hjemme. :)

     @mini-mio (æsj, det funker ikke!) hvilke slag tenker du å bake da? Jeg har lyst å prøve meg på noe annet enn det vanlige i år (kakemenn, pepperkaker, kromkake og brune pinner), forslag? :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
  @Sunflower-Delight er du religiøs?

Jeg er kristen. Men dette er ikke grunnen til hvorfor jeg ikke liker å drikke alkohol. Jeg var oppvokst i en familie der det var vanlig å drikke vin ved måltid. I tenårene for eksempel var jeg mye mer fornuftigere enn de fleste på min alder og så ikke noe poeng i å drikke meg full. Jeg har aldri likt den alkoholiske smaken heller så da tok jeg meg heller ett glass vann eller brus.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg tenker på å spille en karakter, være noen andre på KG enn man er til daglig. 
@Summers: Hvor skulle du helst vært akkurat nå, om du kunne vært hvor som helst?

Jeg er meg selv, men jeg tror ikke man kan lese noen KG-innlegg og se hvordan personen er i virkeligheten.

Synes selskapet er viktigere enn destinasjonen, er egentlig ikke en reisetype.

@Rainstorm Hva var ditt favorittfag på skolen?

55. Jeg syntes ikke 15 var så gøy at det gjør noe, har mer troen på 55. @Summers lager du drops selv?

 

Nei, ikke helt alene, hadde en kompis med.

            @Summers Spiller du eller har du spillt fotball?

Bare løkkefotball, men var aldri god i ballspill. 

 

@Summers Hva var favorittaktiviteten din som barn? 

Konsollspilling med naboene + løkkefotball med de i klassen.

@Doge Hvilken bruker er du mest nysgjerrig på på KG? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jeg er kristen. Men dette er ikke grunnen til hvorfor jeg ikke liker å drikke alkohol. Jeg var oppvokst i en familie der det var vanlig å drikke vin ved måltid. I tenårene for eksempel var jeg mye mer fornuftigere enn de fleste på min alder og så ikke noe poeng i å drikke meg full. Jeg har aldri likt den alkoholiske smaken heller så da tok jeg meg heller ett glass vann eller brus.

 

Hmm jeg ser hvordan det kan se ut som at jeg spurte i sammenheng med promille-spørsmålet mitt, men tanken slo meg ikke engang faktisk. Beklager om du ble støtt, det var overhode ikke slik ment.

 @Lady Har du hatt en fin mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...mhm... ikke jeg heller. :ninja: 

Blitt operert. Joda, jeg har nok det. Men det begynner saktens å bli en del år siden. 

 @Sunflower-Delight er du religiøs?

 @mini-mio Har du funnet frem vinterskoa enda?

Jada! Er så kald av meg

(God musikksmak snuppa :Nikke: )

Juleferie.. nei. Jeg blir hjemme. :)

     @mini-mio (æsj, det funker ikke!) hvilke slag tenker du å bake da? Jeg har lyst å prøve meg på noe annet enn det vanlige i år (kakemenn, pepperkaker, kromkake og brune pinner), forslag? :biggrin: 

Pepperkaker, berlinerkranser, serinakaker og tyske skiver iallefall. Men dette er i samarbeid med andre altså, ikke noe jeg baker alene, så effektiv er jeg ikke. Men du bør prøve tyske skiver, de er gode.

@incognita har du smakt på årets juleøl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg ser hvordan det kan se ut som at jeg spurte i sammenheng med promille-spørsmålet mitt, men tanken slo meg ikke engang faktisk. Beklager om du ble støtt, det var overhode ikke slik ment.

 @Lady Har du hatt en fin mandag?

Ja :) 

 @incognita har du kl09:00-16:00 jobb?

@mini-mio  møttes du og Incognita fra kg eller kjente dere hverandre utenom kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...