Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Vanskelig å si. Jeg ser meg selv fremdeles som den fjompen jeg sikkert var på 6.klasse-bildet.

Men jeg er nokså uspjåka, selv om jeg bruker 15 minutter på badet før jeg skal ut.

Spør incognita, jeg mener bestemt hun vet hvordan jeg ser ut, og kan beskrive meg bedre :P

@Lady - har du en maksgrense over antall PM'er du sender eller svarer på hver uke?

Hva betyr uspjåka? 

Neida.. 

@Intruder Vil du legge ut bilde av deg selv? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita

@Incognita Hvor i Norge er du fra?

Det med pute kommer an på hvilken stilling du sover i. Ligger du mest på siden trenger du en høy pute med god støtte, men ligger du mest på ryggen er det greiest med en flatere.  

Jeg kommer fra Oslo-ish.

Spør incognita, jeg mener bestemt hun vet hvordan jeg ser ut, og kan beskrive meg bedre :P

Han er ganske kjekk. :) 

@Lady hvor i landet er du fra?

 

Endret av incognita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det med pute kommer av på hvilken stilling du sover i. Ligger du mest på siden trenger du en høy pute med god støtte, men ligger du mest på ryggen er det greiest med en flatere.  

Jeg kommer fra Oslo-ish.

Han er ganske kjekk. :) 

@Lady hvor i landet er du fra?

 

Hmm, vil holde det for meg selv :)

 

@Incognita Har du møtt Intruder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lady Hvor lenge skal du og Intruder flørte sammen her før en av dere gjør noe?

 

Svært til mas da. Vi flørter jo ikke :) 

 

@Jacklost Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det betyr noenting. Jeg tok det som et ordspill på utspjåket, som typisk betyr litt i overkant heslig pyntet. Jeg er altså ikke pyntet spesielt i det hele tatt, bortsett fra voks i håret, og ansiktskrem som jeg prøver å smøre ut såpass bra at det ikke skal synes.

Nei, jeg legger ikke ut bilde av meg selv på forumet ;)

@Lady - Hvordan vil du beskrive hvordan du ser ut?

hmm, vil ikke bli gjenkjent :fnise:

 

@Intruder har du sendt bilde til Incognita?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

@Summers og @incognita - Hva er ditt mest ambisiøse mål?

Tusen takk for komplimentene, Regner med at du når målene dine når du både er oppegående og flink til å gi komplimenter. 

Mitt mål er å bli mindre lat. 

 @Summers Hva er du mest fornøyd med ved deg selv?

Flaksen jeg har.

 

@Summers Er du glad i mye bakst? Hva er din favoritt kake?

 

Svært glad i alt som er søtt og ikke har for sterke smaker.  Googler meg frem til de beste bakeri/konditoriene i byene jeg besøker.  Vanskelig å si hva jeg liker best, for det går ofte i perioder, men akkurat nå er det brownies med cookiedeig.

 @Intruder Hvilke ferdigheter eller kunnskaper mener du flere burde lært seg?

 @incognita Var du veldig bevisst på hva du ønsket å jobbe som?

 @Sunflower-Delight Hva vil familien din si er dine beste egenskaper?

 

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 @Summers Hva var det som fikk deg til å følge brukeren min? 

Tror det er fordi du har sendt meg PM tidligere. Følger rundt 30 brukere så husker ikke alltid hvorfor jeg følger de jeg følger.

 @incognita  En ting ved din personlighet som gjør at du skiller deg ut, uten at det trenger å gjøre deg unik.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

 

Svært til mas da. Vi flørter jo ikke :) 

 

@Jacklost Hvor gammel er du?

24 :)

 

@Lady Hvor gammel er du da? :) Har ikke sett om det har blitt spurt før siden det er så mye aktivitet her :)

@Summers Heter du Summers fordi du liker sommeren?

@Intruder Valgte du denne smileyen før eller etter oppgraderingen? Om det var før så var du heldig med at den passer perfekt til den runde ramma :biggrin:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Summers Heter du Summers fordi du liker sommeren?

 

Nei:-) Larry Summers. Økonom, professor ved Harvard og tidligere finansminister. En fyr jeg synes er smart, ofte er enig med og fordi jeg er interessert i økonominyheter.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Tror det er fordi du har sendt meg PM tidligere. Følger rundt 30 brukere så husker ikke alltid hvorfor jeg følger de jeg følger.

 @incognita  En ting med din personlighet som gjør at du skiller deg ut, uten at det trenger å gjøre deg unik.

Aah stemmer det. Det er lenge siden nå. Men husker at vi hadde en...ahem.. Felles bekjent. :ninja: 

En ting som gjør at jeg skiller meg ut.. Tjaa.. Jeg er ganske oppegående, tror jeg selv i iallefall da. Kjapp i replikken, om du vil. :) 

 @Summers Liker du snø?

 @Jacklost Har du mye mat i kjøleskapet ditt akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Aah stemmer det. Det er lenge siden nå. Men husker at vi hadde en...ahem.. Felles bekjent. :ninja: 

En ting som gjør at jeg skiller meg ut.. Tjaa.. Jeg er ganske oppegående, tror jeg selv i iallefall da. Kjapp i replikken, om du vil. :) 

 @Summers Liker du snø?

 @Jacklost Har du mye mat i kjøleskapet ditt akkurat nå?

Mye godteri men det skal det snart bli stopp på

 

@Summers Hvem er han i avataren din nå?

@Lady Liker du Lady Gaga?

 

Haha jeg er ikke like oppfinnsomme med spørsmål som dere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87

 

@Rainstorm - Beskriv gjerne din triveligste lørdagsformiddag ever

Er det meningen jeg skal huske hvilken dag ting har skjedd på!? Da er jeg langt ute å kjøre... Jeg kan heller komme med en ønske-lørdagsformiddag!? (Seriøst, jeg vrir hjernen min, men klarer ikke å komme på noen lørdager, ting er ikke bundet opp til dager i minnet mitt.) 
Skulle stått opp tidlig! Og på denne hypotetiske lørdagen skulle jeg gjerne hatt en kjæreste. Jeg ville laget frokost til oss begge, før jeg vekket ham med kos på senga. Ville brukt de første timene på ei god bok, kanskje fyren så på Vinter-OL, JA, det gjorde vi, denne dagen blir jo bare bedre og bedre! Så på vinter-OL foran peisen, og Norge vinner. Senere besøker jeg tantebarna mine, og leker og ler. Jeg føler meg nyttig. Etterpå skulle jeg møtt ei venninne på kafé, og hun forteller meg at hun har nyheter! Typen har fridd! Og hun spør om jeg vil være forlover! (Jeg blir faktisk rørt av min egen historie.) Hun beskriver det hele i detaljer, og det er som et drømmefrieri, og jeg blir rørt i hjertet fordi jeg er så glad på hennes vegne. Når jeg kommer hjem, og vintersola skinner inn stuevinduet er typen kommet hjem fra skitur, han er svett og ekkel og vi tar et bad sammen i badekaret. Hurra! Trivelig?

@Intruder: Beskriv hvordan "daten fra helvete" hadde sett ut for deg?

Jeg tenker at det kan være så mye. Jeg tenker vel at det ikke trengs å gjøres så altfor mye styr for å skape til romantisk stemning, du trenger ikke alltid å gå på steinrik restaurant eller å ha et kjempe-pompøst selskap for å få til romantikk. En liten tur ut på piknik, å sitte ute i sammen om natten med stjerneklar himmel, ha hjemmelaget middag hjemme med stearinlys, se på solnedgangen/soloppgangen... Mye av det enkle kan være mer enn nok. Jeg mener vel at romantikk er noe en kan skape mye av sjølv, uansett om en ville ha vært sammen med en mindre romantisk person.

Boken om de 5 Kjærlighetsspråkene er veldig bra synes jeg. :tommel:

@Rainstorm Liker du å lese bøker? Og hva slags tema liker du best? 

Jeg er enig med deg! Jeg har ikke lest den boken, har bare sett noen referere til de 5 kjærlighetsspråkene, er det ei bok altså? 

Jeg elsker å lese bøker! Dessverre har jeg ikke så god konsentrasjon som jeg skulle ønske. Mitt favoritt-tema blir vel unge voksne og deres problemer. Liker mye forskjellig. Fiksjon er den beste måten å lære om kultur og historie syns jeg. 

@Sunflower-Delight: Liker du å lese bøker? Hva er din favorittbok for tiden? 

 

@Rainstorm  Røyker du?

På ingen måte. 
@Intruder: Har sett deg ha en tråd om dette også, er det viktig for deg om andre mennesker røyker? Røyker du selv? 

Nå tror jeg ikke på noe drømmeprinsen da, men jeg kan da si at det hadde vært fint med en type. Samtidig er det ikke et enormt savn.topp 3 dealbreakers: jeg har ikke peiling :bond: en av de er iallefall at han er i et annet forhold. Men utenom det er det stort sett bare småting jeg kommer på akkurat nå..

@Rainstorm om du skulle deltatt i en tv-serie, ville du vært hovedkarakteren eller bestevennen?

Jeg ville heller vært Ronny enn Harry for å si det sånn, for Daniel Radcliffe er teit. Men jeg ville heller ... :ohmy: Jeg vil være bestevennen, for jeg vil være John Watson, for det betyr at jeg får ha verdens fineste bromance med Sherlock Holmes! 

@Moonwalker: Du måtte velge mellom å barbere av deg alt håret, og å bryte deg inn naken hos en lokal politiker? 

@Rainstorm - Hvordan tror du det ville være å ligge i skje med meg? Herregud for et spørsmål.. :bond:

Rawr. :lur:
Vel, har fått med meg at du er ganske høy, så jeg tror jeg ville vært lilleskje. Også håper og tror jeg det ville vært varmt. Jeg velger å tro at du har en digg seng, så da tror jeg at det hadde vært koselig. 

@Intruder: Hvem ville du helst ligget i skje med av prinsen eller stesøsteren i 3 nøtter til Askepott? Storeskje, eller lilleskje?

@incognita , @Lady , @Moonwalker , @Rainstorm , @Summers - Tror du på ufoer / aliens, og tror du det i såfall har noen som helst betydning for oss dersom du tenker at det eksisterer?

Jeg tenker det er usannsynlig at i hele denne enorme verden så er det kun her det er intelligent liv. Og siden verden er enorm, og jeg tenker det er sannsynlig med andre sivilisasjoner ser jeg ikke vekk i fra at de har et teknologisk forsprang. Vi kan reise til månen og Mars, så hvorfor skulle ikke de kommet hit. Jeg tenker dog at det er hensiktsløst å bekymre meg og undre for mye rundt dette, siden svarene først kommer når de kommer. Jeg tenker det er å kaste vekk livet sitt på å se etter alle mulige tegn til alle mulige tider. Jeg ser at noen setter utrolig pris på det, og brenner for det, men for meg som ikke har en slik entusiasme for Corn circles og rare lys i himmelen blir det bortkastet tid å tenke for mye på det. Men for all del, det er interessant å undre litt også. 

Hva med deg Intruder? 

@Summers: Har du lurt oss alle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

 

@Sunflower-Delight

 Hva vil familien din si er dine beste egenskaper?

?

 

 

@Sunflower-Delight kunne du ha bodd i Kautokeino?

 Nei, det blir litt for langt nord for meg. Men jeg har hørt masse fint om nord Norge generelt. :) 

Jeg er enig med deg! Jeg har ikke lest den boken, har bare sett noen referere til de 5 kjærlighetsspråkene, er det ei bok altså? 

Jeg elsker å lese bøker! Dessverre har jeg ikke så god konsentrasjon som jeg skulle ønske. Mitt favoritt-tema blir vel unge voksne og deres problemer. Liker mye forskjellig. Fiksjon er den beste måten å lære om kultur og historie syns jeg. 

@Sunflower-Delight: Liker du å lese bøker? Hva er din favorittbok for tiden? 

Ja, det er en bok. Jeg har den på original språket: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Five_Love_Languages

Men du kan også få den på norsk. ;):)

Jeg har alltid vært kjempeglad i å lese, men de siste åra har jeg ikke lest så mye, egentlig.Men jeg ønsker å "catche" opp med dette igjen en gang snart. 

 

@Summers Hva slags musikk synes du er kjempefint å høre på?

@Severus Bor du i Kautokeino?

@Rainstorm Bruker du sminke til hverdags? Og hva liker du best; Å se naturlig sminket ut eller å ha skikkelig knallfarget sminke på deg?

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...