Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

@Hoppetaujenta Hvor er det blitt av Aldri?

Det tar på å lede en flåte av førsteklasses ballongfarere, så hun trengte en ferie på ubestemt tid. Hun kommer nok tilbake når tiden er inne. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Jeg elsker pixarfilmer. Blodfan! :nigo:

 @Sunflower-Delight  Hva gjør du helst på en søndag?

 

Jeg og. Men nå er jo også mye pixar blandet sammen med Disney. ;) 

Jeg slapper som regel mest av. Eneste dagen der vi kan sove så lenge vi vil. Så det blir mest en sånn "late seg" dag. ;):) 

 

@incognita Har du noen gang undret deg over hvordan livet ditt ville ha vært om du ble født i ett fattig land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

@incognita , @Lady , @Moonwalker , @Rainstorm , @Summers - Tror du på ufoer / aliens, og tror du det i såfall har noen som helst betydning for oss dersom du tenker at det eksisterer?

Jeg tror absolutt på liv utenfor kloden vår. Et helt klart eksempel på det er "the wow signal" fra 1977 som hittil er det sterkeste signalet vi har mottatt fra verdensrommet. Veldig spennende!! :) 

@Intruder er du interessert i vitenskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdag: Jeans, lys skjorte, øverste knapp åpen - bukse-ustappet.

Fest: Omtrent det samme, men finere skjorte, buksestappet, gjerne med en genser over.

Casual?

Omtrent sånn tenker jeg, men med mindre bling på jakka: http://coolstylefashion.info/wp-content/uploads/2014/06/Mens-Winter-Coats-Nice.jpg

 

@incognita , @Lady , @Moonwalker , @Rainstorm , @Summers - Tror du på ufoer / aliens, og tror du det i såfall har noen som helst betydning for oss dersom du tenker at det eksisterer?

Nei, tror egentlig ikke på det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er blondine.

 @Lady Når hadde du sist din naturlige hårfarge?

Husker ikke hvor mange år det er siden :P

 

@Incognita. Hat du lagt ut bilde av deg selv her på kg før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

 

@Incognita. Hat du lagt ut bilde av deg selv her på kg før?

Et par ganger, men ikke under dette brukernavnet tror jeg. :) 

  @Lady Barberer du leggene regelmessig på vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ganger, men ikke under dette brukernavnet tror jeg. :) 

  @Lady Barberer du leggene regelmessig på vinteren?

Ja ! 

@Incognita Hva er ditt beste tips mot anspente skuldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

@incognita - tror du @Lady og @Rainstorm overser den gjettende beskrivelsen som jeg skrev for en times tid siden litt under bretten på side 17 i denne tråden, eller har de bare ikke fått det med seg?

Det har gått dem begge hus forbi! 

@Incognita Hva er ditt beste tips mot anspente skuldre?

Begrens data/mobilbruk, sørg for at puten du sover med er tilpasset dine behov, hvis du har litt størrelse på brystene: en god BH som støtter som den skal. Og sist men ikke minst, hold deg i bevegelse. 

@incognita Er du glad i å reise? 

Veldig! Har ikke blitt så mye de siste årene, har vært opptatt med utdannelse og jobb, men jeg kjenner det rykker i reisefoten stadig vekk! :) 

@Sunflower-Delight Hva ønsker du deg til jul?

 @Lady Er du fornøyd med rådene mine? 

 @Intruder Hvem skal du feire jul med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight
@Sunflower-Delight Hva ønsker du deg til jul?

Ingenting. Vi feirer ikke jul. ;)  Men sånn gratis gave blir vel å kunne sove lenge og slappe av de dagene som vi har fri i løpet av jula. :mrgreen:

@incognita Skal du legge deg til å sove snart?(blir leggetid for meg nå, så godnatta fra meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått dem begge hus forbi! 

Begrens data/mobilbruk, sørg for at puten du sover med er tilpasset dine behov, hvis du har litt størrelse på brystene: en god BH som støtter som den skal. Og sist men ikke minst, hold deg i bevegelse. 

Veldig! Har ikke blitt så mye de siste årene, har vært opptatt med utdannelse og jobb, men jeg kjenner det rykker i reisefoten stadig vekk! :) 

@Sunflower-Delight Hva ønsker du deg til jul?

 @Lady Er du fornøyd med rådene mine? 

 @Intruder Hvem skal du feire jul med?

ja :) takk for råd. Hvordan vet man hvilke behov man har i en pute?

@Incognita Hvor i Norge er du fra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Over 188, under 192.

Hehe, huff - det er guffent, men la gå - her er hva jeg TROR om noen av dere (Ikke hat meg, jeg er snill på bunnen):

@incognita - Liker å holde kortene tett til brystet, men vil samtidig dele nok til at hun er interessant å snakke med. Genuint opptatt av å være snill og god. Sier ifra dersom hun misliker ett eller annet, men alltid med en vennlig tone - selv om hun liker å tenke at hun er tøff nok til å bli oppriktig opp-i-ansiktet-sint.

@Lady - Hyggelig, men svært bestemt og vet hva hun vil ha. Tar ikke til takke med "hva som helst", eller "hvem som helst". Kan fort bli ganske frekk mot folk hun ikke liker. Ikke opptatt av å være midtpunkt, men opptatt av at folk liker henne som hun er. Svarer på meldinger når det passer henne, hvis hun i det hele tatt gidder.

@Rainstorm - Veldig reflektert, og begynner aldri / blir aldri med i en diskusjon uten å vite at hun har gode argumenter. Opptatt av familie, samhold og respekt mellom mennesker. Kommer aldri til å "bli tatt på senga" for noe hun har sagt eller gjort. Full kontroll. Stemmer muligens SV eller AP.

@Okapi - Fyr med glimt i øyet, som ser humoren i veldig mye, men som samtidig kan irritere seg over menneskeheten og egentlig har gode påstander for hvorfor han er irritert. Retorisk dyktig, og har antakeligvis flere bekjente som han skulle ønske han ikke kjente. Savner dame, veldig.

@Summers - Solid type. Står enormt for hva han sier, og rikker seg ikke av flekken - fordi han alltid vil klare å vri seg unna med et argument som veier tungt nok til å være vanskelig å si imot. Alltid rolig, aldri synlig sint. Er av typen som ser gode argumenter for vinklinger som andre ikke ser, og det overrasker han at andre ikke ser dem.

TIl alle jeg beskrev: Hvor mye rett har jeg egentlig?

Stemmer ganske dårlig. 

@intruder Har du lagt ut bilde av deg selv på kg før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at jeg med god grunn aldri har meldt meg 6. sans.

Nei, har aldri lagt ut bilde, men har sendt bilde av meg selv på pm ved noen ekstremt sjeldne tilfeller :P

@Lady - Har du?

Nei :)

@Intruder Hvordan vil du beskrive at du ser ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...