Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Gjest Annetnavn_
3 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, ene læreren ville ikke gi meg toppkarakter fordi jeg diskuterte så mye..

Høhø! Langt ifra enebarn skal jeg si deg! @Strixa Hvordan var du på skolen? Og tror du enebarn har vanskeligere for å dele med andre?

Hjelp! En kverulant! Løp!:fnise:

Jeg var et funn på skolen og er det fortsatt.

Jeg tror noen enebarn blir dårlige til å dele og andre ikke. Det kommer vel an på hva de lærer hjemme. @EpleDrue har du så mange søsken at du var misunnelig på enebarn og alt de fikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest EpleDrue
3 minutter siden, Strixa skrev:

Hjelp! En kverulant! Løp!:fnise:

Jeg var et funn på skolen og er det fortsatt.

Jeg tror noen enebarn blir dårlige til å dele og andre ikke. Det kommer vel an på hva de lærer hjemme. @EpleDrue har du så mange søsken at du var misunnelig på enebarn og alt de fikk?

Haha! 

Hadde du gitt meg toppkarakter på skolen? Hva synes du om gutter som forelsker seg i læreren sin?

Nei, der jeg vokste opp lærte vi på den harde måten. Vi satt stor pris på det vi hadde, og bortskjemte unger var ikke noe å være misunnelig på.:ler2: @Strixa Om en dame ber om selfie i bar overkropp, er hun da interessert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Haha! 

Hadde du gitt meg toppkarakter på skolen? Hva synes du om gutter som forelsker seg i læreren sin?

Nei, der jeg vokste opp lærte vi på den harde måten. Vi satt stor pris på det vi hadde, og bortskjemte unger var ikke noe å være misunnelig på.:ler2: @Strixa Om en dame ber om selfie i bar overkropp, er hun da interessert? 

Du hadde nok fått seks i kverulering. Gutter som forelsker seg i læreren vet jeg lite om, jeg er jo jente. Husker jeg var betatt av norsklæreren min på videregående. 

Da er hun interessert! @EpleDrue hvem har spurte deg om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, canacas skrev:

@EpleDrue Kan jeg få en selfie i bar overkropp pliis? :jepp:

 

21 minutter siden, Strixa skrev:

Må ikke finne på å gjøre det, @canacas er steingal!

@EpleDrue kan jeg få selfien i stedet for?

finn 1 på deres alder  :scorpis:

Anonymkode: c4433...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EpleDrue skrev:

Notert ned! Jeg får aldri kake på jobb..:( 

Jeg jobber med mennesker!:fnise: Hva som får meg opp om morran? Frokost! Ellers hjelper det på å vite jeg kan være til nytte for andre mennesker. :) @Coronas Opplever du å bli satt pris på mtp jobben du har?

Hva, får du aldri kake på jobb? Ikke når noen har bursdag en gang? :troest: Det må du kreve syns jeg ;) 

Jeg får gode tilbakemeldinger fra pasienter jeg rengjør for. Og noen av de ansatte også. 

@EpleDrue Har du vært på julemesse eller skal du? Hva kjøper du evt der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, canacas skrev:

BFF´s :5:

Vel, du har mer erfaring med vanskelige tenåringer enn meg. Jeg har dem kun når de er søte og snille (og trenger noe), så jeg syns du taklet det fint. @toothfairy kunne trengt en runde med spanskrøret. Du vet, det som ble brukt den gang vi gikk på skolen ;)

@Dr. A. Kula Har du fått mange pm med bilder? 

Det dukker stadig opp noen, men plass til flere :nigo:

Hvor mange av bildene du har fått ville du egentlig vært foruten, @canacas?

8 timer siden, Coronas skrev:

Jeg blir gjerne med på middagsfest altså. Tar med coronas og noen lime ;) 

Husk partytriks. @calavi har åpnet for stort selskap så da sier vi det.

@Coronas passer menyen?

8 timer siden, toothfairy skrev:

Takk :tree: Tenk at jeg har DEN muligheten til å redde folk fra potensielle kjønnssykdommer og svangerskap i kveld :biggrin: Føler meg litt Gud akkurat nå.

Han er ganske kjekk for å ha nådd en viss alder ja. Nyskilt og ready to mingle. Send et lettkledd bilde på pm så skal jeg introdusere dere for hverandre.

"Canacas, dette er sjefen. Han liker langrenn, hagearbeid og kommer fra Hønefoss. Sjefen, dette er canacas. Hun jobber med økonomi, bor på KG og kommer hele tiden." :nigo:

Jeg tenkte sånn ute i det offentlige rom.

Tror det blir fire lag totalt. Har tatt på concealer og funndejsjæn. Så skal jeg ha litt mineralpudder over der, og kanskje bittebittelitt bronzer.

Hvor tenker du å daske meg med spanskrøret @canacas:laugh:

@Dr. A. Kula Omformulerer herved! Har kroppsvekten din noengang nærmet seg den korpulente kategorien?:mrgreen:

Korpulensen bestemmes ikke av vekt alene, så det blir umulig å definere basert på gitte betingelser.

@toothfairy hvor mange kondomer delte du ut i kveld, og hvor mange beholdt du selv? Var det noen som misforstod og trodde det var en invitasjon til bruk med deg?

6 timer siden, calavi skrev:

Først og fremst så vil jeg jo si at jeg er veldig fornøyd med at jeg er en av de inviterte da. Det er superkos! Så vil jeg gi skryt for langt, og utfyllende svar! Artig å lese :) (Veldig glad for at menyen ikke inkluderer skalldyr, sånn mtp på at jeg ikke tåler det. Det hadde vært småkjipt å ikke blitt invitert pga det) 

Jeg synes det her hørtes helt perfekt, så jeg stiller definitivt. Jeg har allerede begynt å tenke på partytriks :nigo:

Det er dritkult :)

Det er liksom hele pakka... Må oppleves rett og slett :laugh:

På kvelden. 

Det er flere jeg gjerne kunne ha tenkt meg til å møte, spesielt fra denne tråden :)

Altså, jeg vil ikke ha på meg at jeg er ekskluderende, så det er klart at alle som vil får være med! Jo flere, jo bedre :strix:

@Dr. A. Kula Hva slags partytriks må jeg dra for å imponere deg? 
@Strixa Hvilken grønnsak spiser du oftest? 

@LadyHvor mange dager i uken spiser du godteri/snacks?
@Byjenta! Hvor mange skopar har du? 

Jeg kan knytte sløyfen uten speil, kan du feste strømpene og beholde sømmen ben, uten speil? Det ville imponert.

2 timer siden, EpleDrue skrev:

Hele familien er fan av Liverpool, så vi holder oss oppdatert uansett hva. Bryllup osv..:nigo: @Dr. A. Kula Tror du det er tapt for City nå etter tap og 2 røde kort?

Ja, ene læreren ville ikke gi meg toppkarakter fordi jeg diskuterte så mye..

Høhø! Langt ifra enebarn skal jeg si deg! @Strixa Hvordan var du på skolen? Og tror du enebarn har vanskeligere for å dele med andre?

Hjelp det er juleferie!:nigo: Hva synes du om den filmen, @applestories?

Notert ned! Jeg får aldri kake på jobb..:( 

Jeg jobber med mennesker!:fnise: Hva som får meg opp om morran? Frokost! Ellers hjelper det på å vite jeg kan være til nytte for andre mennesker. :) @Coronas Opplever du å bli satt pris på mtp jobben du har?

Desverre litt for tidlig til å konkludere dithen. Serien er grisete i år.

@EpleDrue skal du oppdatere i FPL tråden snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, canacas skrev:

Men dette blir verre med årene min lille venn. Etterhvert klarer du knapt en kveld uten å spy :fnise:

Jeg trodde jeg var hun morsomme, men var visst hun lekre ingen hadde sjangs på. Oppdaget mye på reunion.  :ohmy: Tror jeg gikk glipp av noe :(

@Moonwalker Hvem er du i vennegjengen?

Ikke ødelegg håpet mitt da :trist: 

Jeg har alle mulige roller. Ingen faste :)

@canacas har du deltatt på en maraton?

11 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

 

 

 

@Moonwalker har du lokalisert nærmeste oppbevaringsboks, slik at du slipper å drasse hele shoppingen med deg?

Har bare shoppet en hel pose. Det er en mer pose enn hva jeg vanligvis shopper på tur :sjokkert: 

@Dr. A. Kula handler du mest til deg selv eller barna når du er på tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Det dukker stadig opp noen, men plass til flere :nigo:

Hvor mange av bildene du har fått ville du egentlig vært foruten, @canacas?

Husk partytriks. @calavi har åpnet for stort selskap så da sier vi det.

@Coronas passer menyen?

Korpulensen bestemmes ikke av vekt alene, så det blir umulig å definere basert på gitte betingelser.

@toothfairy hvor mange kondomer delte du ut i kveld, og hvor mange beholdt du selv? Var det noen som misforstod og trodde det var en invitasjon til bruk med deg?

Jeg kan knytte sløyfen uten speil, kan du feste strømpene og beholde sømmen ben, uten speil? Det ville imponert.

Desverre litt for tidlig til å konkludere dithen. Serien er grisete i år.

@EpleDrue skal du oppdatere i FPL tråden snart?

@Dr. A. Kula Den passer veldig bra. chili con carne er en av mine favortitter. Skal du opptre med noe show? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Moonwalker skrev:

Ikke ødelegg håpet mitt da :trist: 

Jeg har alle mulige roller. Ingen faste :)

@canacas har du deltatt på en maraton?

Har bare shoppet en hel pose. Det er en mer pose enn hva jeg vanligvis shopper på tur :sjokkert: 

@Dr. A. Kula handler du mest til deg selv eller barna når du er på tur?

Hallo! Jeg er mann og liker ikke å shoppe. Er jeg på jobb tur prioriteres ikke shopping, og er det ikke jobb så er jo oftest ungene med. 

@Moonwalker er det innafor med "flyplasshopping" til de hjemme?

1 time siden, Coronas skrev:

@Dr. A. Kula Den passer veldig bra. chili con carne er en av mine favortitter. Skal du opptre med noe show? ;) 

Det kan ikke utelukkes! :nigo:

@Coronas Bør jeg holde meg unna dikt om kvinnens underliv? (ref en tråd her på KG) :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest canacas
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

finn 1 på deres alder  :scorpis:

Anonymkode: c4433...f99

Til hva da?

8 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Det dukker stadig opp noen, men plass til flere :nigo:

Hvor mange av bildene du har fått ville du egentlig vært foruten, @canacas?
 

Hehe, jeg får tilbud om bilder, heldigvis ingen som kaster inn bilder på pm uoppfordret :P Prøvde å kaste meg inn i kampen om bilder når jeg så at @Strixa og @Nordavind skulle utveksle i går. Til liten hell eller lykke :(

@Dr. A. Kula Hvorfor var du ikke på kåge i går, fantes det noe mer spennende å gjøre der ute? :ohmy:

8 timer siden, Moonwalker skrev:

Ikke ødelegg håpet mitt da :trist: 

Jeg har alle mulige roller. Ingen faste :)

@canacas har du deltatt på en maraton?

 

Jepp! Opptil flere ganger :ohmy:

@Moonwalker Har du fylleangst i dag? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Hallo! Jeg er mann og liker ikke å shoppe. Er jeg på jobb tur prioriteres ikke shopping, og er det ikke jobb så er jo oftest ungene med. 

@Moonwalker er det innafor med "flyplasshopping" til de hjemme?

Det kan ikke utelukkes! :nigo:

@Coronas Bør jeg holde meg unna dikt om kvinnens underliv? (ref en tråd her på KG) :skratte:

Nei, ikke hvis det blir veldig morsomt. Sarkasme og ironi er moro! :ler: @Dr. A. Kula hva med en dramatisk opplesning av kulturuke? :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Hallo! Jeg er mann og liker ikke å shoppe. Er jeg på jobb tur prioriteres ikke shopping, og er det ikke jobb så er jo oftest ungene med. 

@Moonwalker er det innafor med "flyplasshopping" til de hjemme?

Det er det helt sikkert om det finnes noe de liker der :) 

@Dr. A. Kula Hva er den beste parfymen for menn?

18 minutter siden, canacas skrev:

 

 

@Moonwalker Har du fylleangst i dag? :ler:

Ikke litt en gang :nigo: Det er ganske greitt. 

@canacas Hvor mange kilo ekstra i kofferten tror du det blir etter min heftige shopping? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
10 minutter siden, Moonwalker skrev:

 

Ikke litt en gang :nigo: Det er ganske greitt. 

@canacas Hvor mange kilo ekstra i kofferten tror du det blir etter min heftige shopping? :ler: 

Vel, det spørs. Du har handlet en hel pose slik jeg forsto det, er det en pose med myke presanger eller harde? Et sted mellom 0,2 og 1,0 kg! Jeg har null tro på dine shopping skills. :P

@Moonwalker Blir det vill innsats på taxfree på vei hjem nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...