Gå til innhold

HJEMMEEKSAMEN LEVERE PÅ NYTT??


Student224

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er skikkelig stressa og uttafor og leverte hjemmeeksamen i dag(fristen er om 2 dager) på papir på NTNU.

Nå plutselig merket jeg at den er mangelfull og jeg har da så klart greid å levere feil versjon! Altså det mangler noen kilder o.l. Dette er veldig ulikt meg. Men det er så mye annet skolearbeid at jeg blir helt stressa.

Er det noen som vet om det er mulig å levere inn oppgaven på nytt? Tenkte å stikke innom instituttet i morgen å høre. Men føler meg veldig dum. Men er vel bedre å høre om det er mulig enn å risikere å gå ned i karakter på grunn av mitt stressa hode:S

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring eksamenskontoret og si du leverte en gammel versjon av oppgaven ved en feil, og om det er noe du kan gjøre:) Tviler du får levere på nytt men skader nå ikke. Sier du i fra om mangler ang. kilder så tror jeg i alle fall du ikke vil bli tatt for juks(hvem som helst kan jo velge feil fil).

Anonymkode: 8b4bf...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail, men får evt. ringe i morgen. Jeg blir helt uvel og stressa. Hva skal til for å stryke eller bli beskyldt for plagiat/fusk? Og når man skriver sammendrag av en tekst man analyserer gjennom hele teksten, må man referere kontinuerlig i hele sammendraget? I den gamle versjonen er det 0 referanser i sammendraget så fuck meg liksom. Men det er tydelig hvilken tekst jeg tar utgangspunkt i da. Da hele oppgaven handler om å analysere den.

jeg sliter nok fra før, også får jeg bare enda en bekreftelse på at hodet ikke er OK for tida x) passer bra med en haug med skoleeksamener nå framover altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom fristen ikke har gått ut enda vil de nok møte deg med skjønn når du forklarer at du ved en feiltakelse leverte feil versjon, med mindre de er veldig strikte på det selvsagt. 

Anonymkode: e77b0...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...