Gå til innhold

Daten viser seg alltid å ha følelser for eksen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva der er med meg men jeg finner KUN menn som viser seg å ikke være over eksen. Begynner å lure på om det er noe ved meg som tiltrekkes menn som bare er ute etter en reboud?! Styrer unna de jeg vet nettopp er single men ofte er det ikke noe jeg vet. Er ute etter ett seriøst forhold da jeg har ett barn. Vet ikke hva jeg vill med tråden men er bare så lei av å date for så å finne ut att eksen enda er inni bildet når jeg har begynt å få følelser... 

Anonymkode: ef8d4...a18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hva der er med meg men jeg finner KUN menn som viser seg å ikke være over eksen. Begynner å lure på om det er noe ved meg som tiltrekkes menn som bare er ute etter en reboud?! Styrer unna de jeg vet nettopp er single men ofte er det ikke noe jeg vet. Er ute etter ett seriøst forhold da jeg har ett barn. Vet ikke hva jeg vill med tråden men er bare så lei av å date for så å finne ut att eksen enda er inni bildet når jeg har begynt å få følelser... 

Anonymkode: ef8d4...a18

Det er jo bare å stille spørsmål om hvor lenge personen har vært singel og hvordan forrige forhold har vært. Du merker ganske raskt om en person er opphengt i eksen eller ikke.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne i bildet skylle det stå, skriver på mobil nå så kan bli litt stavefeil da ordboka er vant til dialekt. Men ja, jeg har begynt å spørre etter å ha brent meg på det utrolig mange ganger det siste året. Men ofte lyver de når de skjønner det er en dealbreaker for meg. Så finner jeg gradvis ut av det men da har jeg jo allerede begynt å få følelser. Hadde aldri problemer med dette før så lurer bare på om det er så vanlig? Jeg sier ganske tidlig att jeg er ute etter noe seriøst på grunn av att jeg har barn

Anonymkode: ef8d4...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne i bildet skylle det stå, skriver på mobil nå så kan bli litt stavefeil da ordboka er vant til dialekt. Men ja, jeg har begynt å spørre etter å ha brent meg på det utrolig mange ganger det siste året. Men ofte lyver de når de skjønner det er en dealbreaker for meg. Så finner jeg gradvis ut av det men da har jeg jo allerede begynt å få følelser. Hadde aldri problemer med dette før så lurer bare på om det er så vanlig? Jeg sier ganske tidlig att jeg er ute etter noe seriøst på grunn av att jeg har barn

Anonymkode: ef8d4...a18

Men det er forskjell på å fortelle hva du ikke vil ha og å faktisk stille de rette spørsmålene og ikke minst lytte til hvordan de snakker om ekser osv.. Bare ha en samtale rundt det med forhold og lytt til hvordan de responderer og se på utrykk, kroppspråk osv.. Man kan tyde mye mer av å se hvordan folk responderer kontra hva de sier.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne i bildet skylle det stå, skriver på mobil nå så kan bli litt stavefeil da ordboka er vant til dialekt. Men ja, jeg har begynt å spørre etter å ha brent meg på det utrolig mange ganger det siste året. Men ofte lyver de når de skjønner det er en dealbreaker for meg. Så finner jeg gradvis ut av det men da har jeg jo allerede begynt å få følelser. Hadde aldri problemer med dette før så lurer bare på om det er så vanlig? Jeg sier ganske tidlig att jeg er ute etter noe seriøst på grunn av att jeg har barn

Anonymkode: ef8d4...a18

Nei, jeg reagerte ikke på ordformuleringen. Men at eksen fortsatt er inne i bildet, mens han dater?? 

Har selv nettopp datet en som snakka daglig om "den fæle" eksen sin. Til slutt syntes jeg det var han som var fæl, jeg. 

Anonymkode: 74f6e...f02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her. Det siste året har jeg datet tre menn som har en eller annen tysk eks de ikke er over. Er så lei av å høre klaging over hvor forferdelige tyske jenter er! -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg reagerte ikke på ordformuleringen. Men at eksen fortsatt er inne i bildet, mens han dater?? 

Har selv nettopp datet en som snakka daglig om "den fæle" eksen sin. Til slutt syntes jeg det var han som var fæl, jeg. 

Anonymkode: 74f6e...f02

haha ja da misforsto jeg😁 Han første hadde barn så da tenkte jeg ikke over det først att de hadde kontakt. Har jo kontakt med faren til datteren min selv. Men så kom det gradvis frem att han faktisk ikke var over henne. Att hun kunne overnatte hos han osv. Følte meg dum som ikke merket det på 2 måneder. Etter det begynte jeg å fiske litt til nye menn jeg var interessert i om tidligere forhold. En har innrømt det mens 3 har ikke vært ærlige rundt det slik att jeg ender med å kaste bort tid og ikke minst bli såret. Har gitt litt opp egentlig. Er ikke desperat, men liker bare ikke å være en som blir brukt

Anonymkode: ef8d4...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja da misforsto jeg😁 Han første hadde barn så da tenkte jeg ikke over det først att de hadde kontakt. Har jo kontakt med faren til datteren min selv. Men så kom det gradvis frem att han faktisk ikke var over henne. Att hun kunne overnatte hos han osv. Følte meg dum som ikke merket det på 2 måneder. Etter det begynte jeg å fiske litt til nye menn jeg var interessert i om tidligere forhold. En har innrømt det mens 3 har ikke vært ærlige rundt det slik att jeg ender med å kaste bort tid og ikke minst bli såret. Har gitt litt opp egentlig. Er ikke desperat, men liker bare ikke å være en som blir brukt

Anonymkode: ef8d4...a18

Det er så typisk. De bruker en for å komme over eksen sin. Voksne menn som burde ha vært mer voksen mentalt, men lav moral og høy egoisme florerer nok i alle aldersgrupper blant enkelte menn... 

Anonymkode: 74f6e...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff en voksen mann på 30 år på Tinder som var så smart, hadde vært sjef tidligere, var mattegeni og verdensmester, men eksen hans var så fæl mot han så han jobbet bare på en lekebutikk. Venninna mi kjenner en som kjenner eksen hans, som har flyttet til andre kanten av landet for å bli kvitt han og politianmeldt han. Vet til dags dato at det siste er et faktum og at fyren er en.. (psykopat?) Who knows.

Jupp. Det var noe av det snåleste jeg har vært med på, når det gjelder dating og ekser. 

Anonymkode: 5b8aa...00b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så typisk. De bruker en for å komme over eksen sin. Voksne menn som burde ha vært mer voksen mentalt, men lav moral og høy egoisme florerer nok i alle aldersgrupper blant enkelte menn... 

Anonymkode: 74f6e...f02

ja det er skikkelig dårlig gjort! Det rare er att jeg aldri opplevde det før når jeg datet(5 år siden før faren til datteren min) så begynte å lure om det er noe ved meg som tiltrekkes disse😂 Men har vell bare hatt uflaks

Anonymkode: ef8d4...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Det siste året har jeg datet tre menn som har en eller annen tysk eks de ikke er over. Er så lei av å høre klaging over hvor forferdelige tyske jenter er! -.-

:fnise:

Anonymkode: 5894b...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dater du menn med barn? Dersom de har vært gift før eller har barn med en kvinne så vil jo eksen aldri være helt "ute av bildet". De skal selvsagt ikke ha noe forhold, men det er ikke som å date en singel 27-åring der alle gamle forhold er ren historie. 

Jeg ville bare tatt det langsomt, prøvd å filtrere ut mennene som viser tegn på lav moral og ellers ha en naturlig samtale om tidligere forhold. Du merker raskt når det kommer opp en historie som inkluderer eksen. Deres holdning skal alltid være nøytral - ikke snakk om hvor ille eksen er, men heller ikke hvor fantastisk. 

Anonymkode: 957e0...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her. Det siste året har jeg datet tre menn som har en eller annen tysk eks de ikke er over. Er så lei av å høre klaging over hvor forferdelige tyske jenter er! -.-

Haha! Bor du i Tyskland? Eller har du datet samme fyr som jeg datet i fjor?

Anonymkode: a5ff3...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Bor du i Tyskland? Eller har du datet samme fyr som jeg datet i fjor?

Anonymkode: a5ff3...b48

Nei, bor i Storbritannia. Er snakk om britiske menn, gjerne sånne som sier at de er såå lei britiske damer og foretrekker utlendinger, så har de én tysk eks som de snakker om hele tiden. Hun var forferdelig da vel å merke.. for tyskere er kjedelige, har dårlig humor, er dårlige i senga, nazister, osv. Er sikker på at de nå går rundt og klager på hvor fæle norske jenter er etter at jeg ble lei maset om eksen og dumpet dem, for alle mennesker fra samme land er jo helt like hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bor i Storbritannia. Er snakk om britiske menn, gjerne sånne som sier at de er såå lei britiske damer og foretrekker utlendinger, så har de én tysk eks som de snakker om hele tiden. Hun var forferdelig da vel å merke.. for tyskere er kjedelige, har dårlig humor, er dårlige i senga, nazister, osv. Er sikker på at de nå går rundt og klager på hvor fæle norske jenter er etter at jeg ble lei maset om eksen og dumpet dem, for alle mennesker fra samme land er jo helt like hverandre. 

Gi dem lakristyggi som straff. Av en eller annen grunn hater engelskmenn lakristyggi.

Anonymkode: a5ff3...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gi dem lakristyggi som straff. Av en eller annen grunn hater engelskmenn lakristyggi.

Anonymkode: a5ff3...b48

Jeg vet! Det er helt umulig å få tak i det her! Savner det skikkelig :(

De fleste er forresten skotter, ikke engelskmenn. Ja, den forskjellen blir man nøye på når ham har bodd her litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_TSX80

Skjønner ikke hva der er med meg men jeg finner KUN menn som viser seg å ikke være over eksen. Begynner å lure på om det er noe ved meg som tiltrekkes menn som bare er ute etter en reboud?! Styrer unna de jeg vet nettopp er single men ofte er det ikke noe jeg vet. Er ute etter ett seriøst forhold da jeg har ett barn. Vet ikke hva jeg vill med tråden men er bare så lei av å date for så å finne ut att eksen enda er inni bildet når jeg har begynt å få følelser... 

Anonymkode: ef8d4...a18

Hvis du lover å aldri skrive vil med to l'er noe mer, kan du få lov å sende meg en melding.

...Jeg er for lengst ferdig med eksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...