Gå til innhold

klær som passer en frodig kvinne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fødte en nydelig gutt for 9 måneder siden. Før jeg ble gravid var jeg tynn som en strek. Nå har jeg litt mage, rumpe og lår.

Er det noen her som har forslag til hvordan jeg kan kle meg uten at magen tyter ut til alle kanter? Forlsag til bukser som sitter fint på en litt fyldig dame? topper? gensere, kjoler?

Jeg har egentlig ikke noe stil føler jeg. Jeg kler på meg det som er behagelig! Jeg har så lyst til å se mer velstelt ut. Har dere forslag til noen blogger eller sider der man kan få litt inspirasjon?

Jeg har ikke lyst til å kle meg som en fjortis og heller ikke som en gammel dame.

Jeg har planer om å gå ned litt i vekt men vil gjenre beholde litt av formene jeg har fått :)

Anonymkode: 87ea9...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bukser med medium til/eller høyt liv. (Personlig synes jeg ikke bootcut bukser er særlig fint, så jeg ville droppet det)

Kjoler med naturlig liv

Kjoler med A-silhuett. 

Stramt skjørt med en løsere topp/genser.

"lett" hold-in strømpebukser er fantastisk(jeg bruker bare H&M sine)

Topper med a-silhuett evnt peplum.

Personlig synes jeg at det man skal passe seg for er for mye kløft, som jeg synes kan bli veldig vulgært. Da kan man ha en BH uten "padding" for å få litt mer "naturlig" bryster. Hvis du har fått litt pupper er det heller ikke alltid så flatterende med høy hals, det kan få brystene til å se større ut. 

Jeg synes egentlig at det eneste som er viktig er å ha bukser, kjoler, skjørt og strømpebukser som ikke fremhever magen(altså delen som kan "henge" litt over buksa, typisk delen av magen fra navelen og ned).

Sjekk dette kanskje: https://www.google.no/search?hl=no&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=595&q=sexy+style&oq=sexy+style&gs_l=img.3...1682.4320.0.4446.10.4.0.6.0.0.84.327.4.4.0....0...1ac.1.64.img..7.3.243.geP8BiVrjOU#hl=no&tbm=isch&q=curvy+street+style

Anonymkode: d3e7b...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukser med medium til/eller høyt liv. (Personlig synes jeg ikke bootcut bukser er særlig fint, så jeg ville droppet det)

Anonymkode: d3e7b...ce6

For den som er større i overkroppen enn underkroppen, kan det være finere med litt videre buksebein. Det gir mer balanse. Jeg tenker ikke da på sleng ala 70- og 90-tallet, men ikke helt smale buksebein slik moten har vært de siste årene. Smale bukser i kombinasjon med store bryster og brede skuldre, kan i verste fall gi en fasong som likner en krone-is eller et vikepliktskilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

For den som er større i overkroppen enn underkroppen, kan det være finere med litt videre buksebein. Det gir mer balanse. Jeg tenker ikke da på sleng ala 70- og 90-tallet, men ikke helt smale buksebein slik moten har vært de siste årene. Smale bukser i kombinasjon med store bryster og brede skuldre, kan i verste fall gi en fasong som likner en krone-is eller et vikepliktskilt.

Dersom man har slanke ben (legger og ankler) så er det fint med bukser som er stramme nede synes jeg. Da gjør det ikke så mye om man har litt ekstra på lårene.

TS: jeg ville valgt bukser med stretch og høyt liv. Over ville jeg hatt en topp med litt sidde på (dekker rumpa) og som er rett i livet. Eventuelt en tettsittende skjorte med stretch og en vest eller cardigan over. 

Skjørt er også fint og det finnes mange skjørt med stretch og strikk i livet som du kan bruke selvom du går ned i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floyd buksene er genial og flatterende for de fleste kroppstyper. de har høyt liv, har stretch og ser veldig bra ut på de fleste :)

Anonymkode: 0b5d2...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...