Gå til innhold

Hun ville ikke være i et forhold med en som har "outie".


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Takk for fine svar. Godt å høre at dere ikke hadde brydd dere. Blir i bedre humør av å høre sånt :) Da finnes det håp. Kan heller ikke tro at skikkelige folk bryr seg så mye om en outie og synes det er ekkelt at de ikke kan være i et forhold med noen som har det. 

Gjennom operasjon vel. Ja du kan synes det er dumt å fikse på seg for andre, men du er allikevel allerede blitt påvirket.

Ja ikke rart jeg ble påvirket av en sånn kommentar fra ei jeg likte, om noe så lite. Får heller trøste meg med at hun og de andre negative ikke er helt god, så jeg trenger ingen operasjon. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er faktisk ikke engang sikker på hva slags navel kjæresten min har! Så lite bryr jeg meg om det! Du har hatt maks uflaks - kanskje du ser på feil jenter? Det er jo tydelig en trend blandt de du har datet, at de bryr seg om filleting som det der? Prøv å skifte litt nisje! 

Anonymkode: a4db2...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri ha sagt noe til deg så klart, men jeg har hatt en rar forbi siden jeg var liten. Jeg får skikkelig sånn klaustrofobisk uhell følelse, blir helt varm og svimmel og rar, og føler jrg er utenfor min egen kropp nesten, og super stresset, når jeg ser en utover navel. Aner ikke hva det er, men det jeg prøver å si er at det er virkelig meg det er noe galt med og ikke deg! 

Anonymkode: e587b...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville aldri ha sagt noe til deg så klart, men jeg har hatt en rar forbi siden jeg var liten. Jeg får skikkelig sånn klaustrofobisk uhell følelse, blir helt varm og svimmel og rar, og føler jrg er utenfor min egen kropp nesten, og super stresset, når jeg ser en utover navel. Aner ikke hva det er, men det jeg prøver å si er at det er virkelig meg det er noe galt med og ikke deg! 

Anonymkode: e587b...d95

chandler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Kunne du vert i forhold med noen som har outie? Ja det lurer jeg på eller er det så jævlig at det ser ut som innmaten kommer ut som noen skal ha det til? Ei jeg har vert på date med noen ganger vil ikke møtes mer. Sist vi hadde sex og hun satt øverst så stirret hun ned på "outien" og så bryter hun stillheten og sier "det ser ut som innmaten kommer ut på deg, haha skjønner ikke at du vil ha det." Jeg ble seriøst såret av kommentaren. Jeg har skrevet til henne etter denne siste kvelden vi møttes. Jeg skrev jeg har veldig lyst å møte henne igjen. Hun skrev bare at hun ikke kunne være sammen med en med outie. Grunn. Det er creepy og se på en outie og hun ville ikke ha mareritt hver natt. Var greit å ha sex, men best vi ikke møttes mer for hun er ute etter noe seriøst nå. Det er bare vondt å høre. Jeg har alltid vert stolt av outien min og stolt for min store helt har akkurat det samme. Nå er det tredje person som har synes det er negativt på en liten stund. Jeg har aldri fått negativ respons når jeg har møtt folk for sex. Har også noen ekser. De hadde ingen problem med outien? Jeg skjønner ikke hva som skjer og plutselig har jeg fått dårlig selvtillit på grunn av den. Jeg er slank, har magemuskler og ser bra ut. Likevel har jeg bare lyst å.. Ei jeg har til knullevenn trøster meg å sier jeg skal ikke bry meg. Hun elsker den. Likevel gnager det på selvtilliten når tre stk ikke vil møte meg mer på grunn av noe jeg ikke kan noe for. Jeg kan ikke bli sammen med knullevenn for jeg har ikke de følelsene for henne. Hva som er så jævlig med en bitteliten del av kroppen? Dette var tre jeg prøvde å få noe seriøst med. Jeg har lyst på et forhold også. Har lyst å bli elsket igjen for den jeg er. Hvorfor skal en bitteliten del av kroppen ødelegge alt :(. Ikke rart utseendet gir dårlig selvtillit hos folk når folk er så nøye på hver minste detalj. 

Dette må være tull. Dumpe deg pga navlen? Er det mulig. Lenny Kravitz har utovernavle. Sexy as hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outie er kjempe heslig ja. Du skal være helt utrolig fantastisk for å veie opp for det. Gjys!

Anonymkode: b5704...d5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Outie er kjempe heslig ja. Du skal være helt utrolig fantastisk for å veie opp for det. Gjys!

Anonymkode: b5704...d5f

For noe tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Er dette virkelig en tråd? En "outie"? For det første er det jævlig teit å kalle en utstående navle for en outie, og for det andre er det jævlig teit å synes dette er en dealbreaker. Si meg, dater du 16 åringer? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Hva er det med folk på forumet for tiden?  Er de 12 år hele gjengen?    :babyjente:

De er vel 17åringer hele gjengen tenker jeg... Opphengt i overflatiske ting som i utgangspunktet ikke er negativt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. Er dette virkelig en tråd? En "outie"? For det første er det jævlig teit å kalle en utstående navle for en outie, og for det andre er det jævlig teit å synes dette er en dealbreaker. Si meg, dater du 16 åringer?  Skulle akkurat spørre han om det samme,

Anonymkode: beae1...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom hele innlegget uten å ane hva du snakket om og så for meg alle mulige rare ting, og så viste det seg å bare være utovernavle! skuffet!

Jeg kan helt ærlig si at jeg ikke kan beskrive navlen til noen jeg har holdt på med. Jeg tror virkelig ikke det er noe jeg hadde lagt merke til en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er faktisk ikke engang sikker på hva slags navel kjæresten min har! Så lite bryr jeg meg om det! Du har hatt maks uflaks - kanskje du ser på feil jenter? Det er jo tydelig en trend blandt de du har datet, at de bryr seg om filleting som det der? Prøv å skifte litt nisje! 

Anonymkode: a4db2...93a

Det ser ut som jeg alltid må forelske meg i feil jenter ja. Faller alltid for de som er skeptisk til alt og utseendet betyr alt. Sånne som legger merke til minste detalj. Skulle ønske forelskelse kunne styres.

Dette må være tull. Dumpe deg pga navlen? Er det mulig. Lenny Kravitz har utovernavle. Sexy as hell.

Hadde det vert tull hadde jeg vert glad. 

Herregud. Er dette virkelig en tråd? En "outie"? For det første er det jævlig teit å kalle en utstående navle for en outie, og for det andre er det jævlig teit å synes dette er en dealbreaker. Si meg, dater du 16 åringer? 

Ja det er kanskje teit men det det kalles over hele verden tydeligvis. Innover er innie. De har vert i 20 åra, ei var 19. Hvor gamle de var i hodet vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg helt klart. Jeg har helt klart noen preferanser når det kommer til partners utseende, men det hadde nok ikke plaget meg.

Synes det er greit at hun avsluttet med deg, fordi da slipper du å være sammen med noen som egentlig plages av noe du ikke kan noen ting for. Men det var en utrolig brutal og stygg måte å si det på!

Jeg vil legge til at du ikke burde la din egen selvtillit ødelegges av en annen person sin mening. Ikke tenk så mye på hva andre tenker om deg, fordi da blir du helt avhengig av andres aksept for å kunne elske deg selv.

Om alle hyller deg i ett øyeblikk og du lar ordene deres ha så mye makt at du føler deg fantastisk, kan det være akkurat samme menneskene som bryter deg ned når de sier negative ting. La heller din egen selvverd og aksept komme fra deg selv, og hva DU synes om deg selv :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...