Gå til innhold

God venn med eksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I sånne situasjoner synes jeg IKKE det er greit å være venn med eksen. Synes det er dårlig ovenfor den nye kjæresten, i og med at det ikke er rent vennskap fra din side.

Anonymkode: 79d8d...372

va jo aldri rent vennskap fra deres heller når de var venner mens vi var kjærester, gikk å bekymret meg i et år for at han skulle gå fra meg til tross for henne, og jeg hadde rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er venn med eksen min, og totalt over ham. Skjønner ikke hvorfor folk ikke klarer å være voksne nok til å være venner. 

Anonymkode: c3a00...fde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er venn med eksen min, og totalt over ham. Skjønner ikke hvorfor folk ikke klarer å være voksne nok til å være venner. 

Anonymkode: c3a00...fde

alt handler ikke om å være voksen. Noe er sunn fornuft og noe er også respekt!  

Anonymkode: b5875...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk hva denne tråden handler om.......  så greit å spore inn igjen på riktig spor... 

Anonymkode: b5875...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herved avklart at vi ikke kommer til å bli sammen igjen dersom jeg ombestemmer meg siden jeg brukt for lang tid på det allerede.

Men sett bort i fra det er ingenting forandret.

Anonymkode: ca34e...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarer på det første innlegget:

Med mindre man har felles barn så mener jeg at det kan være vanskelig for alle parter om man har et nært vennskapsforhold til en x. Men kan selvfølgelig være venner i den forstand at man prestes når man tilfeldigvis møtes, og er sammen med felles venner m.m. Men type vennskap med mye kontakt bare dere i mellom, og hvor dere omgås mye bare dere to kan bli vanskelig. Det er en kjent sak at følelser kan komme å gå litt, og blusse opp innimellom. Det vil også være vondt for en ny partner dersom han/hun føler de kommer i andre rekke. Så x-er bør man helt klart slippe taket i helt, dersom man ikke har felles barn man skal samarbeide om.

Anonymkode: fb7d5...5f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle stå "prates når man tilfeldigvis møtes.." over her...

 

Anonymkode: fb7d5...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...