Gå til innhold

Hva må jeg egentlig gjøre for å få meg kjæreste??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg datet i to år. På sukker, tinder, kolleger, venner av venner. Hva er det med meg som gjør at jeg ikke får meg kjæreste? Hvorfor er det lett for noen, men vanskelig for andre??

Anonymkode: e376e...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest FruPotter

Venting, tror jeg på. Å leve livet... Vipps, så har man kanskje truffet den rette. Man trenger nødvendigvis ikke å lete etter det - med mange så skjer det helt uforventet. Jeg hadde aldri møtt min samboer om jeg ikke flyttet hjemmefra, som var ganske tilfeldig... :) 

For noen tar det lengre tid, og for noen skjer det tidligere. Er absolutt ingen fasit der :) Jeg tror på tilfeldigheter, og at det skjer når det skjer. 

:D Lykke til! Håper du finner deg kjæreste snart da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Men jeg er snart 35 og føler at ting burde falt på plass nå. Vet jeg ikke bør stresse, men det er vanskelig å la vær å tenke på noe som man tenker på hele tiden likevel :P 

Anonymkode: e376e...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alt for mange som gjør som FruPotter og bare vil vente på at det faller ned i fanget på en. Bra at du i hvertfall prøver å gjøre noe for det. Har ikke noen tips men ville bare si lykke til! Sjangsen er mye større når du er aktiv fremfor passiv :)

Anonymkode: 10a7a...023

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt misunnelig på de venninnene mine som bare snur seg etter et endt forhold og så dukker det opp en ny mens jeg virkelig legger ned en innsats i å finne meg en partner og mislykkes :(

Anonymkode: e376e...f9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor blir det ikke noe mer med de du dater?

Selv er jeg 37 år, og det tok meg 3,5 år med dating, før jeg fikk meg kjæreste.

Anonymkode: 65881...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt umulig for oss å si uten å vite noe om deg...

Hvor er det problemene begynner? Får du ikke tilstrekkelig oppmerksomhet eller invitasjoner til dates, får du ikke date nummer 2 eller 3?

Det er ikke lett å finne den rette, og det skal det ikke være heller. Men det er litt lettere for noen enn for andre, og det er som regel en grunn til det. Men være nærmeste er sjelden brutalt ærlige med oss. 

Anonymkode: 8679a...508

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor blir det ikke noe mer med de du dater?

Selv er jeg 37 år, og det tok meg 3,5 år med dating, før jeg fikk meg kjæreste.

Anonymkode: 65881...96a

Det første halvannet året etter jeg ble singel var det litt kaos i topplokket. Visste ikke helt hva jeg så etter og endte opp med å date sånne som jeg halvveis synes var noe. I høst tenkte jeg at nå vet jeg hva jeg vil ha. Jeg datet litt en jeg holdt på med siden i sommer, men innså at han var ikke rett for meg av flere grunner. Jeg vet at jeg trenger en trygg, stabil og moden mann. Men synes det er vanskelig å finne en som alt klaffer med. Kanskje jeg må bare roe ned litt og ikke være så "søkende" hele tiden. Hvor traff du din kjæreste?

Anonymkode: e376e...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg datet i to år. På sukker, tinder, kolleger, venner av venner. Hva er det med meg som gjør at jeg ikke får meg kjæreste? Hvorfor er det lett for noen, men vanskelig for andre??

Anonymkode: e376e...f9e

Du må først få orden på ditt eget liv, så kommer kjekkasene automatisk og du kan velge og vrake i kvalitetsmenn. 

Anonymkode: 607b6...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må først få orden på ditt eget liv, så kommer kjekkasene automatisk og du kan velge og vrake i kvalitetsmenn. 

Anonymkode: 607b6...c3b

Jeg har orden på livet og hadde egentlig orden på hodet også. Men han jeg datet sist ødelagte den gode flyten min. Synes det er vanskelig å hente seg inn igjen til de gode tankene og følelsen jeg hadde om meg selv. Trenger sikkert bare noen dager å riste det av meg...

Anonymkode: e376e...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han jeg datet sist ødelagte den gode flyten min. 

Anonymkode: e376e...f9e

Å, fortell?

 

Anonymkode: 607b6...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli mer attraktiv:-)

Er attraktiv. Problemet er vel at jeg ikke tror det helt selv. 

Anonymkode: e376e...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, fortell?

 

Anonymkode: 607b6...c3b

Var bare det at jeg hadde en ro og trygghet i meg selv på hva jeg ville ha i en mann. Og så dukket det opp en jeg liker veldig godt som jeg datet tidligere i sommer. Jeg har hele tiden vært klar på at jeg er ute etter noe seriøst. Han ville gjerne fortsette å date meg og se hvordan det utviklet seg. Jeg gikk med på det selv om den indre stemmen min skrek at det føltes feil for meg. Det endte med at vi avsluttet det for et par dager siden. Jeg hater at jeg gikk så akkord med meg selv når det gjaldt han og sliter med å finne tilbake til den gode roen og følelsen jeg hadde når jeg endelig hadde funnet ut hva jeg virkelig ønsker i en mann og et forhold.  

Anonymkode: e376e...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare det at jeg hadde en ro og trygghet i meg selv på hva jeg ville ha i en mann. Og så dukket det opp en jeg liker veldig godt som jeg datet tidligere i sommer. Jeg har hele tiden vært klar på at jeg er ute etter noe seriøst. Han ville gjerne fortsette å date meg og se hvordan det utviklet seg. Jeg gikk med på det selv om den indre stemmen min skrek at det føltes feil for meg. Det endte med at vi avsluttet det for et par dager siden. Jeg hater at jeg gikk så akkord med meg selv når det gjaldt han og sliter med å finne tilbake til den gode roen og følelsen jeg hadde når jeg endelig hadde funnet ut hva jeg virkelig ønsker i en mann og et forhold.  

Anonymkode: e376e...f9e

Det er klart at negative opplevelser påvirker deg, men alle har hatt dem, enten de prater om dem eller ei. Genuin selvtillit stikker dypt nok til at det skal mer enn en negativ opplevelse til for å rokke ved den. Nå er du jo en voksen kvinne så du kan ikke helt legge det på en enkelt fyr som rett og slett ikke ville satse på deg, som om det har gjort noe ved din identitet.

Dersom du er fysisk attraktiv, som du selv sier, så vil du ha nok med valgmuligheter. Menn er visuelle og trekkes mot attraktive kvinner enten de har selvtillit eller ei. Utfordringen ligger da bare i å være en varm, sosialt intelligent og trygg kvinne som menn vil ha et forhold med, samt å filtrere ut mennene du ikke er kompatible med. Noen vil alltid slippe gjennom nettet, du må bare ha selvrespekt nok til å ikke kaste bort mer tid enn nødvendig. 

 

Anonymkode: 8679a...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at negative opplevelser påvirker deg, men alle har hatt dem, enten de prater om dem eller ei. Genuin selvtillit stikker dypt nok til at det skal mer enn en negativ opplevelse til for å rokke ved den. Nå er du jo en voksen kvinne så du kan ikke helt legge det på en enkelt fyr som rett og slett ikke ville satse på deg, som om det har gjort noe ved din identitet.

Dersom du er fysisk attraktiv, som du selv sier, så vil du ha nok med valgmuligheter. Menn er visuelle og trekkes mot attraktive kvinner enten de har selvtillit eller ei. Utfordringen ligger da bare i å være en varm, sosialt intelligent og trygg kvinne som menn vil ha et forhold med, samt å filtrere ut mennene du ikke er kompatible med. Noen vil alltid slippe gjennom nettet, du må bare ha selvrespekt nok til å ikke kaste bort mer tid enn nødvendig. 

 

Anonymkode: 8679a...508

Det der trengte jeg faktisk å høre nå! Litt filleristing rett og slett. Takk! Skal huske å si det til meg selv i morgen tidlig og se fremover med ny giv :)

TS

Anonymkode: e376e...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg datet i to år. På sukker, tinder, kolleger, venner av venner. Hva er det med meg som gjør at jeg ikke får meg kjæreste? Hvorfor er det lett for noen, men vanskelig for andre??

Anonymkode: e376e...f9e

Ta kontakt med disse damene: http://www.kongruent.no de kan gi deg svar på hvorfor og hva du bør gjøre.

Anonymkode: d0168...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er attraktiv. Problemet er vel at jeg ikke tror det helt selv. 

Anonymkode: e376e...f9e

Attraktiv handler ikke om utseende i hovedsak. Fra de samme damene som jeg nevnte over: http://linnogane.no/disse-3-tingene-er-viktigst-med-tanke-pa-hvor-attraktiv-du-er-og-det-er-hverken-utseende-eller-penger/

Anonymkode: d0168...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attraktiv handler ikke om utseende i hovedsak. Fra de samme damene som jeg nevnte over: http://linnogane.no/disse-3-tingene-er-viktigst-med-tanke-pa-hvor-attraktiv-du-er-og-det-er-hverken-utseende-eller-penger/

Anonymkode: d0168...267

Herregud Nettinettet, som du skamløst reklamerer for deg selv her inne!!

Anonymkode: 065a0...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...