Gå til innhold

Spiller høyde noen rolle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg vil ikke ha en mann som er lavere enn meg. Ellers bryr jeg meg ikke. :) 

Anonymkode: de22d...1fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil ikke ha en mann som er veldig mye høyere enn meg. Jeg er 1.60 og trives med menn rundt 1.70 +/-.

Anonymkode: 3a869...384

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke at jeg bevisst har tenkt det, men alle mine partnere har vært høyere enn meg

Anonymkode: edc53...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller høyden noen rolle når du skal velge partner?

Anonymkode: 649b0...c9d

Det kommer helt an på.. Men nei, det trenger det ikke å gjøre. Da synes jeg det finnes ting som er 100 ganger viktigere, i såfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si det ikke spiller noe rolle i det hele tatt, men det betyr veldig mye mindre nå enn før. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før pleide jeg å bare foretrekke høyere menn. Men så falt jeg pladask for noen på nettet, som senere viste seg å være like høy som meg. (Ca. 165 cm).

Nå elsker jeg at vi er samme høyde, da det er så enkelt å klemme og kysse, og jeg føler liksom at vi passer helt perfekt sammen... :rodmer:

Når det er sagt så må jeg nevne at jeg fortsatt er usikker på om hva jeg synes om menn som er lavere enn meg. Samme høyde er èn ting, men lavere har jeg ikke noen erfaring med. (Men forhåpentligvis slipper jeg å må finne ut om det har noe å si uansett.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Mondegreen

Ikke for høy og ikke for lav er best. Jeg synes 180 er den perfekte høyde. Under 170 er for lavt, over 190 er for høyt. Men jeg kunne helt sikkert falt for noen utenfor gullhårsonen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke irrelevant, men ikke viktig. Jeg har datet folk som har vært fem cm lavere enn meg og opp mot 30 cm høyere enn meg. Jeg er noen cm høyere enn kjæresten min, men verken han eller jeg tenker noe over det. Det eneste vi sier om det er at det er fint fordi ingen behøver å bøye/strekke seg når vi kysser :)

Anonymkode: 5927d...9b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så klart det er viktig. Den eneste grunnen til et det i det hele tatt eksisterer høydeforskjeller på kjønnene er på grunn av seksuell seleksjon. Så selv om man sier det ikke er så viktig, ligger det nedfelt i våre gener at det er det. Bevisene er tydelige overalt rundt oss, ikke bare hos mennesker.

Anonymkode: 06818...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller høyden noen rolle når du skal velge partner?

Anonymkode: 649b0...c9d

Ja, høyde er noe av det viktigste jeg ser etter i en mann. Og ikke kom og si at det er overfladisk, som å være opptatt av puppestørrelse osv. Pupper er noe seksuelt. 

Anonymkode: 61166...8ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle for meg med mindre det er ekstreme forskjeller.
Liker jeg noen så liker jeg noen, uavhengig av høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg trives ikke så godt rundt menn som er høyere enn meg.  kvinne, 183 cm og med sans for sko med høye hæler.  Om en mann er lavere enn meg er det helt OK for meg , men ofte ikke for mannen.  Dessverre. (men var sammen med en på170 cm i mange år, så de finnes men er nok sjeldne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...