Gå til innhold

Ufin kunderådgiver hos Husbanken i Trondheim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som har dårlige erfaringer med nedlatende holdning over telefonen med Husbanken i Trondheim? Har snakket med ei i dag der, og sitter igjen sjokkert over at det går an å være så ufin, når man bare tar en enkel telefon og stiller et par spørsmål. Det var som om jeg opptok tida hennes, og var bare til bry. Det var en kort samtale, og det var kun et par spørsmål om saken og behandlingstid. Høflig sa jeg "ha det" da samtalen var over. Er det virkelig sånne holdninger blant de som jobber med slike saker, at de ser ned på de som har behov for bostøtte? Det var virkelig uprofesjonelt, og jeg skulle gjerne ha snakket med sjefen til vedkommende, men finner ingen mail man kan henvende seg til. Hva slags utdannelse har de som sitter og tar i mot telefoner i Husbanken? Begynner jo å lure på hvem de ansetter. 

Anonymkode: f91cc...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...