Gå til innhold

Til alle dere! Se hit !


-luring-

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært prøvere i ett år, med ett svagerskap utenfor livmor, har vi endelig fått positiv graviditetstest! :-D var på gu i går, å det viser seg at fosteret sitter rett denne gangen :-) vi er overlykkelige! Er bare i 5 uke, så håper tiden går fort framover :-) 

Legene ga oss ingen stor sjangse for å bli gravid på naturlig måte. Jeg har bare en eggleder igjen etter operasjonen for svangerskap utenfor livmor, å den egglederen jeg har var vist skadet pga alt blodpresset jeg hadde. Har vært trist å lei mye i ettertid.

Men nå har lykken snudd, å det har skjedd det som vi ikke trodde skulle skje. Dette er første måned med Vitex, men Om det er Vitexen som gjorde susen, eller om det bare klaffet vet jeg ikke. 

Det jeg vil med dette innlegget er å fortelle at det kan snu! Plutselig sitter du der gravid å skjønner ingen ting! Lykken kan snu! Alt er mulig! Jeg vil ønske dere alle sammen lykke til, jeg krysser fingrene for dere, å takker for god støtte hær inne på forumet :-) nå hopper jeg over på "graviditet og spedbarn" og håper jeg får være der og at alt går bra :-) 

Lykke til damer ❤️ Jeg tenker på dere 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...