Gå til innhold

Utbernt som 26 åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et enkelt spørsmål, kan man som 26 åring være utbrent? Som følge av stress?

Anonymkode: cc869...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Svaret på det er enkelt. Ja, det kan man. Det er ikke alltid så lett å sette renseri orm eg selv når man er ung og forholdsvis ny i voksenlivet. Det er mye ytre press i "fremstå-perfekt-verdenen" og klarer du å legge bort dette har du allerede kvittet deg med mye stress. 

 

Anonymkode: 02be9...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan man , merker man tendens til det er det på tide å roe ned og prioritere kun det som er viktig for deg for fremtiden, og legge til side det som er "viktig" her og nå (som status, være med på alle fester, prestere på treningsstudio, fin kropp, bruke energi på sosiale medier osv)

Anonymkode: 24571...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når barn kan bli utbrent så kan vel en 26. Åring bli utbrent. Men er du sikker på at det er utbrenthet som er problemet og ikke bare et symptom på noe underliggende/bakenforliggende? 

Anonymkode: c8e4e...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble utbrent da jeg var 15, så ja, absolutt. Var det verdt det? Nei.

Anonymkode: 843cb...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.11.2015 at 9.02, AnonymBruker skrev:

Et enkelt spørsmål, kan man som 26 åring være utbrent? Som følge av stress?

Anonymkode: cc869...e38

Nei. Jeg har stor tro på mennesket, uansett alder. 

Man kan ikke bli utbrent, man kan bli utladet. Og så kan man jobbe seg tilbake til jobb, familieliv, forhold osv. 

Velg å bruke ordet " utladet" - da kan man med tid og stunder, tolmodighet og kanskje hjelp bli helt frisk fra angst, depresjon, stresslidelser osv. etterhvert man klarer å lade seg selv opp igjen.

Stress, angst og depresjon kjenner ingen alder, man kan fint være utladet som 26 åring, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...