Gå til innhold

Småblødninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er det siste halvåret blitt veldig plaget med småblødninger både utenom og under mensen. Kan ofte blø litt over halve måneden, og når jeg har "mensen" blør jeg veldig lite av gangen. Bruker hermetegn da jeg er på ppillen, og det ikke er ekte mens. Før har jeg blødd mye mer, og blitt helt ferdig med alt av blødninger på en liten uke (også på pille, så ikke nytt av det). Har vært hos legen, tatt celleprøve for sikkerhets skyld, hun tok også kjapp GU uten å se noe galt. Fikk nytt merke ppiller, gikk på cerazette grunnet amming, har nå yasminelle. Noen som har tips til å bli kvitt disse konstante blødningene? Blir gal!

Og en irriterende problemstilling, jeg blør som sagt veldig lite, så har derfor brukt gul ob, ikke engang den er full etter flere timer. Men jeg har født to barn, så den er jo egentlig altfor liten i fysisk størrelse, og glir derfor nedover. Men større tamponger blir grusomt tørt. Hater bind/truseinnlegg, og har i perioder jeg har prøvd å bruke innlegg i stedet for tampong blitt plaget med sopp pga fukt og tett :/ hva ville dere brukt?? Håper veldig at noen har tips, dette gjør meg skikkelig gretten og føler meg ufresh :( ts  

Anonymkode: 2b9a8...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har nok gått på en for lav dose hormoner. Cerazette inneholder lite hormoner. Og det er jo bra det, men ikke alle kan bruke det. Yasminelle har heller ikke store doser, men det kan være nok for deg.

Du må gå på de i 4-6 mnd før du vet om de passer for deg, så lang tid tar det før kroppen har vent seg til pillene. Ikke hopp over mensen de mnd, da kan det bli mer kluss.

Anonymkode: 4feda...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...