Gå til innhold

"Samler" blodet seg opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hopper over mensen i flere måneder. Ante ikke hvor lenge pillene ville klare å stoppe den, men det var egentlig det jeg ville finne ut av. Så har nå gått flere måneder, minst tre eller fire. Fikk den igjen i går, og jeg har aldri opplevd at det kommer så ekstremt mye ut... I dag kom det ut den største slimklumpen jeg noen gang har sett - hadde set ikke vært for at jeg hadde dårlig tid hadde jeg tatt bilde av den. Er det normalt å få så mye mer når en har hoppet over en stund? 

Anonymkode: 67292...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei kroppen produserer det ikke fordi hormonene er forstyrret.

Anonymkode: d7eb9...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting samler seg opp. Når du fortsetter å ta pillene så hindrer hormonene i pillene at endometriet i livmoren skal bygge seg opp, så slimhinnen forblir tynn. Derfor får du heller ikke noen blødning. 

For de som ikke kan utsette mensen så overstyrer kroppen hormonene og bygger opp endometriet likevel, derfor får man småblødninger og etterhvert skikkelige blødninger.

Anonymkode: c6e46...552

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det akkurat slik. Utsatte mens i månedsvis. Plutselig kom det en STOR blødning, som varte lenge. Det viste seg i midlertidig at jeg hadde muskelknuter som ga store blødninger og klumper. Kanskje en sjekk hos GU hadde vært greit?

Anonymkode: d9a6d...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting samler seg opp. Når du fortsetter å ta pillene så hindrer hormonene i pillene at endometriet i livmoren skal bygge seg opp, så slimhinnen forblir tynn. Derfor får du heller ikke noen blødning. 

For de som ikke kan utsette mensen så overstyrer kroppen hormonene og bygger opp endometriet likevel, derfor får man småblødninger og etterhvert skikkelige blødninger.

Anonymkode: c6e46...552

Dette var en fin forklaring. 

Anonymkode: 51aa3...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikker på at du ikke var gravid? 

Anonymkode: 4d4c6...9be

TS her. Jeg er jomfru, så sjansen for det er nok heller liten vil jeg si. 

Anonymkode: 67292...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...