Gå til innhold

Resept fra gynekologen, HÆ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var hos gynekologen i dag, og hun sa hun skulle sende prøvesvar på sms - greit nok (om prøven var positiv vel og merke). Men hun skulle også skrive ut resept på p-piller, men denne fikk jeg ikke? Hva skjer med det, får man ikke resept på det med en gang? Wow dette var forvirrende :fnise:

Anonymkode: 50905...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Jeg var hos gynekologen i dag, og hun sa hun skulle sende prøvesvar på sms - greit nok (om prøven var positiv vel og merke). Men hun skulle også skrive ut resept på p-piller, men denne fikk jeg ikke? Hva skjer med det, får man ikke resept på det med en gang? Wow dette var forvirrende :fnise:

Anonymkode: 50905...9dd

Kan hende hun bruker e-resept. Det bruker i alle fall de fleste fastleger, så vidt jeg vet. 
Da bare går du på apoteket og sier navnet ditt og de finner deg i systemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn på mineresepter, så ser du om du har fått elektronisk resept. 

Anonymkode: 08a86...739

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende hun bruker e-resept. Det bruker i alle fall de fleste fastleger, så vidt jeg vet. Da bare går du på apoteket og sier navnet ditt og de finner deg i systemet. 

Haha, okei, dette er flaut. Forrige gang jeg fikk resept så fikk jeg jo en papirlapp huff. Håper folk får seg en god latter av hvor utdatert jeg er(har bodd i utlandet i 2 år, det er en bra unnskyldning) TUSEN takk! :laugh:

Anonymkode: 50905...9dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-resepter blir mer og mer vanlig, så og si alle fastleger bruker det og sykehusene er hakk i hæl. 

Gå inn på mineresepter.no og logg deg inn, da kan du se hva slags elektroniske resepter du har liggende. Eller gå på apoteket og spør, de kan se det.

Anonymkode: 7bc34...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn på mineresepter, så ser du om du har fått elektronisk resept. 

Anonymkode: 08a86...739

www.helsenorge.no Det er der reseptene ligger

Anonymkode: 8d07f...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hjelp! :-) Har ikke mulighet til å logge inn enda, men nå vet jeg det. Skal jeg bare oppgi navn/fødselsdato hos apoteket?

Anonymkode: 50905...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelp! :-) Har ikke mulighet til å logge inn enda, men nå vet jeg det. Skal jeg bare oppgi navn/fødselsdato hos apoteket?

Anonymkode: 50905...9dd

Ta med legitimasjon

Anonymkode: 7bc34...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.helsenorge.no Det er der reseptene ligger

Anonymkode: 8d07f...7bd

mineresepter.no er linken. At det ligger under helsenorge.no og at man også kommer inn ved å gå inn der er jo greit, men hvorfor være så vrang?

Anonymkode: 7bc34...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...