Gå til innhold

Hvor mye får man utbetalt av Lånekassen når man går på Adam og Eva Skolen?


Atena93

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg skal begynne på Adam og Eva Skolen etter jul, og lurer derfor på hvor mye man får utbetalt av lånekassen? 

Er det slik at man får et stort beløp i januar som dekker hele skolen, og så får man stipend de resterende månedene som man kan leve på? Eller er det slik at man må jobbe en del, eller ta opp lån, for å kunne leve? 

Setter veldig pris på svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg forstår det kan du ta opp ekstra lån på litt over 60.000 for skolepenger, dette kommer i tillegg til vanlig lån og stipend. Men jeg har ikke betalt skolepenger i Norge, så er litt usikker. Det enkleste er nok å ta direkte kontakt med lånekassen, mener de har en chattefunksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg forstår det kan du ta opp ekstra lån på litt over 60.000 for skolepenger, dette kommer i tillegg til vanlig lån og stipend. Men jeg har ikke betalt skolepenger i Norge, så er litt usikker. Det enkleste er nok å ta direkte kontakt med lånekassen, mener de har en chattefunksjon. 

Takk for svar :) ja, jeg får nok sende en mail til dem og høre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei atena93!

Hvordan trives du på Adam og Eva så langt? Du jeg lurte på en ting, jeg skal på intervju for samme skole nå i neste uke.

Og jeg lurte på hva du ble spurt om og hvordan du opplevde intervjuet? Har du noen gode tips å komme med? 

 

Lykke til videre i utdanningen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...