Gå til innhold

slett


CaspertheGh0st

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for tips! Jeg sliter veldig med fet hud og kviser, men ansiktet føltes likevel tørt. Vil nok prøve andre ting først, men kjekt å vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2015 den 23.52, AnonymBruker skrev:

slettet

Endret av soffapute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den er den :)

Flott. Huden min er blitt kjempetørr den siste tiden, spesielt rundt nesa og på kinnbena. Greit å prøve produkter som ikke tømmer pengeboka helt :)

Anonymkode: d25e7...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den kremen der er helt magisk! Ikke bare funker den på tørr hud, den funker også på sår hud (om det så er i ansiktet eller i babyrumpa :lol: ). Jeg ble forelsket i denne da jeg fikk en prøve i babypakken til eldstemann for 4,5 år siden, men så gikk den ut av produksjon. Synes det er så fint at den har kommet inn på markedet igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller prøv dette:

en halv avokado med 1 teskje honning, bland godt sammen og smør det på ansiktet.                                                                                    ha det på i ca.30 min, skyll ut. Gjøres to ganger i uken. 

Anonymkode: 45861...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips som jeg har lyst å dele;

Jeg får veldig lett tørr hud når det er kaldt,og i tillegg til at jeg går på en fruktsyrepensling kur pga kviser så har huden lett for å få sånne tørre flak i huden. I tillegg, når jeg bruker foundation så legger det seg skikkelig ujevnt pga tørrheten.

Var innom apoteket og gikk tilfeldigvis forbi ene hyllen der de hadde babyprodukter,eller lignende, det var ihvertfall noen Dr.Greve produkter, og så en kuldekrem  som de hadde der av det merket. Hadde ellers vært skeptisk å smøre inn huden med en så fet krem, men jeg så helt sandpapir ut i ansiktet så det var litt krise, og hun hudpleier damen jeg går til sa at jeg må passe på så jeg ikke får et nytt utbrudd mtp. at det er en så fet krem, men sånn som jeg "kjenner" huden min rett så hadde den brutt ut i kvisehelvete allerede etter 2.dagen om den ikke tålte kremen...

Har kjøpt den og brukt den nå i over 14 dager uten å få en eneste kvise (dere som sliter med dette vet selv hvor fantastisk det er å finne produkter som ikke gjør huden verre), og den gjør huden fin og myk, samt at noen av kvisene virker å ha "roet" seg ned. Bruker den bare om kvelden for det tar tid før den trekker helt inn,og anbefales ikke om du skal legge makeup like etter.

Vet at det som fungerer for meg ikke nødvendigvis fungerer på andre, men tenkte å dele likevel! :)

 

 

blir huden fet av den? Eller tilføres bare fuktighet? 

Anonymkode: 0b227...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til tørr vinterhud kan det også være ok å bruke syrekrem noen kvelder i uken, da forsvinner de døde hudcellene slik at vanlig krem trekker bedre inn,det var i hvert fall dette som reddet min ekstremt tørre, stramme og røde vinterhud :) .

Anonymkode: 37005...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2015 den 14.13, AnonymBruker skrev:

slettet

Endret av soffapute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...