Gå til innhold

What Level Of Introvert Are You?


Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi

Anbefalte innlegg

Gjest Sunflower-Delight

HVa betyr det ordet? :P Googla det og da kom dette opp:  is a person who lives in seclusion from society.[

Ja, det er sånn. Disse menneskene holder seg mest for seg sjølve, liker seg best vekk fra folk og samfunnet. Tror at dette var noe som var lettere før i tiden, men da ble jo de som ble kalt for "hermit" ofte sett på som skikkelig rare personer. Men kommer sikkert litt an på hvordan en tolker dette. Jeg ser for meg noen som bor oppe på ett fjell veldig isolert fra omverdenen, tenker også litt på Zorro and The Mountain Man. ;)

Spesiellt om du ser på første del av serien etter intro'en. Digger den sangen(Mountain man is rough, o.s.v...)! :laugh:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mild introvert, og det stemmer. Har tidligere tatt personlighetstester som sier at jeg er akkurat på grensa mellom introvert og ekstrovert, noe denne testen også sa på mild introvert :) 

Det varierer helt ærlig etter dagsform, noen dager elsker jeg folk og er veldig sosial, andre dager vil jeg bare være hjemme alene, og normalt sett varierer det i løpet av dagen.

Kjenner meg igjen! Alt avhenger av sinnsstemningen akkurat den dagen. Som oftest har jeg det superbra etter en eller flere drittdager, det er sjeldent jeg har lange perioder hvor jeg trekker meg helt inn i meg selv.

Anonymkode: d0fce...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For gøy. ;):)

Ikke noe særlig poeng egentlig, bare for moro skyld :) 

Snakker dere om en ekte test, eller bare en liksomtest på dataen nå? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen! Alt avhenger av sinnsstemningen akkurat den dagen. Som oftest har jeg det superbra etter en eller flere drittdager, det er sjeldent jeg har lange perioder hvor jeg trekker meg helt inn i meg selv.

Anonymkode: d0fce...a48

Hurra for flere enn meg! Føler folk oftest er enten eller, og der kjenner jeg meg ikke igjen. Heldigvis sjeldent jeg har veldig kjipe dager, men det kommer litt an på hvor stresset eller sliten jeg er, blant annet :) Har ikke funnet ut av hele sammenhengen enda :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

 

Snakker dere om en ekte test, eller bare en liksomtest på dataen nå? :P

Jeg tenkte mer på tester generelt. Men disse testene er da mest ment for morro sjølv om de noen ganger kan treffe godt på hvordan vi er som person. :) Kommer an på, er også flere ganger der jeg er uenig i test resultatet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for flere enn meg! Føler folk oftest er enten eller, og der kjenner jeg meg ikke igjen. Heldigvis sjeldent jeg har veldig kjipe dager, men det kommer litt an på hvor stresset eller sliten jeg er, blant annet :) Har ikke funnet ut av hele sammenhengen enda :ler: 

Second that! Aner heller ikke hvorfor jeg føler så på det, har det jo jevnt over fint i livet. Virker så lett for andre å leke seg gjennom en stabil hverdag, enda de nok også har sine problemer i hverdagen. "Godt" å se at andre kjenner seg igjen. :) 

Anonymkode: d0fce...a48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Second that! Aner heller ikke hvorfor jeg føler så på det, har det jo jevnt over fint i livet. Virker så lett for andre å leke seg gjennom en stabil hverdag, enda de nok også har sine problemer i hverdagen. "Godt" å se at andre kjenner seg igjen. :) 

Anonymkode: d0fce...a48

Enig :) Noen vet jo at de ikke kommer til å orke noe sosialt etter jobb, for meg er det ofte 50/50 og jeg aner ikke før jeg MÅ ta en avgjørelse :ler: Stort sett ikke et problem for meg annet enn at jeg kan virke litt vinglete for andre, til tider spontan (jeg blir med) eller avlyser (helst så fort jeg kjenner at jeg ikke orker) :) 

Veldig godt at vi er to, minst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...