Gå til innhold

What Level Of Introvert Are You?


Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi

http://www.buzzfeed.com/perpetua/what-level-of-introvert-are-you#.syL8WZalKg

 

Jeg fikk

Functional Introvert : You’re definitely an introvert, but you know how to deal with being out of your element with grace. Sure, you don’t enjoy small talk or parties, but you’re willing to put up with those things to get through life without much fuss. After all, you hate being the center of attention.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk major introvert:Knegg:

You rarely feel comfortable around other people but have a few close friends whom you treasure. You hate going out, and you prefer staying in for a quiet night of reading or watching TV. You probably have at least a few people in your life who are always telling you that you’re “too quiet” and that you should be “putting yourself out there more.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk major introvert:Knegg:

You rarely feel comfortable around other people but have a few close friends whom you treasure. You hate going out, and you prefer staying in for a quiet night of reading or watching TV. You probably have at least a few people in your life who are always telling you that you’re “too quiet” and that you should be “putting yourself out there more.”

Fikk det samme. Men det var en dårlig test. Etter testen å bedømme begynte jeg nesten å tro at jeg er ekstrovert. Fant liksom ikke alternativer som passa, så måtte ta det som ligna mest på virkeligheten. Jeg er ikke ekstrovert altså, så derfor bedømmer jeg testen til å være utenom det vanlige elendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
  1. You got: Mild Introvert

    You have some introverted tendencies, but you have some extroverted tendencies too. Sometimes it tips more in one direction, but overall, you’re a rather balanced person.

    anigif_55e8d40537e96125d3b4573e5598bd47-
Synes da dette passer meg bra. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  1. You got: Mild Introvert

    You have some introverted tendencies, but you have some extroverted tendencies too. Sometimes it tips more in one direction, but overall, you’re a rather balanced person.

    anigif_55e8d40537e96125d3b4573e5598bd47-
Synes da dette passer meg bra. :)

Fikk det samme :)

Anonymkode: d24f6...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stringfellow1

 

You got: Major Introvert!

You rarely feel comfortable around other people but have a few close friends whom you treasure. You hate going out, and you prefer staying in for a quiet night of reading or watching TV. You probably have at least a few people in your life who are always telling you that you’re “too quiet” and that you should be “putting yourself out there more.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det samme. Men det var en dårlig test. Etter testen å bedømme begynte jeg nesten å tro at jeg er ekstrovert. Fant liksom ikke alternativer som passa, så måtte ta det som ligna mest på virkeligheten. Jeg er ikke ekstrovert altså, så derfor bedømmer jeg testen til å være utenom det vanlige elendig. 

Ja samme her, visste heller ikke helt hva jeg skulle velge noen ganger:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You got: Functional Introvert

You’re definitely an introvert, but you know how to deal with being out of your element with grace. Sure, you don’t enjoy small talk or parties, but you’re willing to put up with those things to get through life without much fuss. After all, you hate being the center of attention.

 

Stemmer til en viss grad, men jeg er egentlig ganske utadvent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extreme Introvert

You are basically a hermit. You avoid dealing with other people as much as possible, and mostly live a quiet, peaceful life of solitude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Fikk det samme. Men det var en dårlig test. Etter testen å bedømme begynte jeg nesten å tro at jeg er ekstrovert. Fant liksom ikke alternativer som passa, så måtte ta det som ligna mest på virkeligheten. Jeg er ikke ekstrovert altså, så derfor bedømmer jeg testen til å være utenom det vanlige elendig. 

Ja samme her, visste heller ikke helt hva jeg skulle velge noen ganger:laugh:

Jeg syntes egentlig at det var lite spørsmål som var rettet mot utadvente personer. Så mange av spørsmålene passet ikke måten jeg ville ha taklet visse situasjoner. Men ja, en må som regel prøve å velge de svara som er nærmest hva enn ville ha valgt, sjølv om noen ganger passer de ikke i det hele tatt og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også functional. Føler det passer godt, gjør alt jeg kan for tiltrekke meg minst mulig oppmerksomhet (både i positiv og negativ forstand). Og liker gifen :fnise:

anigif_99abf4ca2cfaba10f035a33a4ecc1e80-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Extreme Introvert

You are basically a hermit. You avoid dealing with other people as much as possible, and mostly live a quiet, peaceful life of solitude.

Synes denne var artig. Haha! Da tenker jeg mer på ordet "hermit". ;):)

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extreme Introvert. Trengte vel ikke akkurat noen test for å vite dette.

Anonymkode: 99ffa...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Extreme Introvert. Trengte vel ikke akkurat noen test for å vite dette.

Anonymkode: 99ffa...0b5

Kan være gøy å ta test alikevel sjølv om en vet dette. ;) Ellers er det da bare å ikke ta slike tester.

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Functional Introvert

You’re definitely an introvert, but you know how to deal with being out of your element with grace. Sure, you don’t enjoy small talk or parties, but you’re willing to put up with those things to get through life without much fuss. After all, you hate being the center of attention.

 

 

 

 

 

 

Kjenner meg ganske godt igjen i dette svaret.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mild introvert, og det stemmer. Har tidligere tatt personlighetstester som sier at jeg er akkurat på grensa mellom introvert og ekstrovert, noe denne testen også sa på mild introvert :) 

Det varierer helt ærlig etter dagsform, noen dager elsker jeg folk og er veldig sosial, andre dager vil jeg bare være hjemme alene, og normalt sett varierer det i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mild introvert, og det stemmer. Har tidligere tatt personlighetstester som sier at jeg er akkurat på grensa mellom introvert og ekstrovert, noe denne testen også sa på mild introvert :) 

Det varierer helt ærlig etter dagsform, noen dager elsker jeg folk og er veldig sosial, andre dager vil jeg bare være hjemme alene, og normalt sett varierer det i løpet av dagen.

Hva er vitsen med å ta personlighetstester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...