Gå til innhold

Dere som bruker eddik til alt...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... Vet dere selv at det stinker eddik etter dere?

Dere som bruker det til skyllemiddel, vasker dusjen og en haug andre ting. Dere kjenner det ikke selv. Men for meg, som ikke bruker det, er den lukta ganske merkbar. Både av klærne dere har på, og også i hjemmet. Man blir immun mot lukta når man eksponeres for den 24/7. Men vi andre er ikke immune. Bare for å gjøre dere oppmerksom på akkurat det! Hva med å bruke parfymefritt skyllemiddel istedet for at du og huset ditt stinker av eddik?

Anonymkode: 7d319...d43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Margit Spat

Skyllemiddel kommer ikke inn i mitt hus! Det ødelegger klærne og «impregnerer» håndklærne så de ikke fungerer. 

Og nei, det lukter ikke hvis det brukes riktig. 

Endret av Margit Spat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker eddik, men blir fortalt at det ikke lukter så mye

Har nemlig ei venninne som er ekstremt sart når det kommer til lukter, og om jeg har tent kongerøkelse på mandag så klarer ikke hun å være hos meg på onsdag. Hun klarer ikke gi folk klemmer pga at de bruker parfyrmerte skyllemidler når de vasker klærne sine

Jeg bruker eddik som skyllemiddel. Jeg bruker det sammen med et par dråper zalo og vann i en sprayflaske når jeg vasker benker og andre overflater.  Og min venninne har ingen problemer med p gi meg en klem eller komme på besøk (om jeg ikke har tent røkelser osv da)

Mulig TS har møtt på mennesker som enten har en merkelig kroppslukt eller bruker flere desiliter i vaskemaskinen når de vasker klærne sine?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har møtt noen med helt nye klesplagg som ikke har vært vasket før, de stinker nemlig noe sinnsykt eddik. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...